• Welkom!

    Er kan nog meegedaan worden



    Laat ik mezelf voorstellen. Ik ben jullie host dit jaar 'Lady Death'. Ja ik weet het, niet echt een originele naam. Who cares?

    Jullie zijn hier vandaag bijeengekomen omdat jullie interesse hebben getoond voor 'The Death Games'. Voor de niet wetende onder ons, laat ik maar even uitleggen wat dit wonderbaarlijke evenement inhoudt.

    'The Death Games' is een glorieuze happening dat eens in de vijf jaar gehouden word.
    Het houdt in dat een tiental mensen zich inschrijven bij ons om zich vrijwillig over te leveren aan onze zorgen. Wees behoed, onze zorgen moet je niet al te hoog in het vaandel nemen, want het heet niet voor niets 'The Death Games'. Wij zullen er enkel voor zorgen dat jij je de komende drie opvolgende dagen zeker niet zult vervelen.


    Object kiezen.
    Na het inschrijven zullen de deelnemers één voor één een kamer binnengeroepen worden waar allerlei objecten uitgestald zijn. Dit is niet zomaar doelloze prullaria, het is de belangrijkste keuze die jij in je gehele leven zult maken.
    Elk object op de tafel correspondeert met één van onze geliefde creaturen.
    Eenmaal gekozen is er geen weg meer terug, dan staan zowel jij als je object aan elkaar gekoppeld en kan het object ook niet meer gekozen worden.
    Het corresponderende wezen zal hetgene zijn wat jij moet zien te overleven in 'The Valley'. Je corresponderende wezen zal voor het grootste gedeelte ook alleen maar achter jouw aan zitten, tenzij hij echt niet om de andere aanwezigen heen kan en het zelfverdediging is. LET OP: Je mag elkaars creatuur niet vermoorden.

    Pakketten.
    Door middel van een loting zal een pakket aan elke deelnemer gekoppeld worden. Deze bepaald je start positie in 'The Death Games'.
    Dit kan het makkelijker voor je maken of moeilijker. Heb je een relatief simpel wezen maar pakket zwart, dan zou je nog moeite kunnen krijgen.
    Heb je pakket goud en een moeilijk wezen, dan zijn je kansen om te overleven al een stukje groter.

    De pakketten zijn als volgt;

    Goud
    - Schuilplaats
    - Eten
    - Jachtmes
    - Kleine survivalkit
    - Pistool met 3 kogels
    - Aanvullend EHBO kistje
    - Plattegrond

    Groen
    - Schuilplaats
    - Jachtmes
    - Kleine survivalkit
    - Aanvullend EHBO kistje
    - Plattegrond

    Blauw
    - Jachtmes
    - EHBO kistje
    - Plattegrond

    Rood

    - Jachtmes
    - Plattegrond

    Zwart
    - Plattegrond



    In het kleine survivalpakket zit het volgende :
    -Touw
    - Vuurstarter
    - 5 waterzuiveringstabletten
    - Kompas
    - Onderkoelingsdeken
    - Druivensuiker strip van 10 tabletten
    - Desinfecterende doekjes


    EHBO Kistje
    - 3x rollen snelverband
    - 10x pleisters
    - 5x Hechtpleisters
    - 1x Hechtdraad 1 meter
    - 1x pincet
    - 1x Mitelladoek
    - 1x Strip met 10 pijnstil tabletten

    Zodra iedereen diens object en pakket heeft worden de deelnemers los van elkaar 'The Valley' binnen gelaten en is het jouw taak om drie gehele dagen te overleven.
    De volle 72 uur.
    Elke creatuur heeft een zwakke plek. Lichamelijk, mentaal of een voorwerp. Dit gegeven is iets waar je ook achteraan kan jagen. Dit zal het creatuur van je af houden en mogelijk de kans geven om het te doden. Deze dingen zijn verspreid door 'The Valley' heen.



    - Plattegrond van 'The Valley' komt binnenkort-


    Een aantal regels:
    - Elkaar helpen is toegestaan.
    - Elkaar vermoorden is toegestaan.
    - Elkaars creatuur vermoorden is NIET toegestaan.
    - Delen in pakketten is NIET toegestaan.
    - Meerdere inschrijvingen uit dezelfde familie is toegestaan.
    - Vriendengroepen zijn toegestaan.
    - Dingen meenemen vanaf huis is NIET toegestaan.

    Dus nog even in het kort;
    STAP 1: Schrijf je in.
    STAP 2: Kies een object.
    STAP 3: Ontvang je pakket.
    STAP 4: Betreed 'The Valley'
    STAP 5: Probeer te overleven.
    STAP 6: Win.

    De prijzen zijn als volgt
    - Meedoen is gratis.
    - Bij overlijden : Niets.
    - Enkel overleven : 100.000 euro.
    - Overleven + Dood van het creatuur : 500.000 euro


    Lijst met Creaturen komt zodra de inschrijvingen zijn gesloten en iedereen diens object heeft gekozen.


    Lijst met objecten waaruit gekozen kan worden;


    Bol wol
    Bokaal met water × Aleshanee
    Opgezette vleermuis × Nightmarexx
    Kandelaar met drie kaarsen × Florentina
    Een lichtblauw dagboek × Inclination
    Spiegel × Vellichor
    ]Muziekdoosje × Inktzwart
    Zilveren kam × Negan
    Grote Dennenappel × ItsImpossible
    Een speel set Mikado
    Amulet × Thanatophobia
    Zonnebril
    Oude Griekse vaas × Vellichor
    Een bosje koperkleurig haar × Beater
    Een houten fluitje × Robb216
    Kleurrijke speelblokken
    Schelp × Eavan
    Kroontjesveer × WizardnightM
    Een bosje tulpen
    Zijden sjaal × ItsImpossible
    Pot met chocolade koekjes × jippiejajeej
    Perkamenten scroll
    Een glas rode wijn × Savages
    Kleien beeldje van een ster × RickGrimes
    Vlindervleugels
    Rood lapje stof
    Hertengewei × Fictionalworld
    Wiskundeboek × Therizinosaurus
    Gouden gordel met bloedrode robijnen
    Portretfoto victoriaanse vrouwengroepje × Mignon
    Sneeuwklokje
    Rood met Witte zuurstok
    Mondkapje × Chocoladekoekje
    Wattenstaafje





    Bij het onderteken van een verklaring van dat je vrijwillig meedoet en de organisatie niet verantwoordelijk kan worden gesteld voor je dood vind je op een tafeltje ernaast het inschrijfformulier. Graag het volgende vermelden en bijvoegen;
    Naam:
    Leeftijd: 18+
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Object:
    Bijlage 1: foto + Verdere uiterlijke kenmerken:
    Karaktereigenschappen:
    Angsten {Wees gerust, hier doen we niet echt iets mee}:
    Verleden / familie:
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Eventuele mededelingen:
    Reden van meedoen:

    Regels van de RPG

    > 16+ is toegestaan
    > Grof taalgebruik is toegestaan, maar hou het netjes.
    > Stukjes niet korter dan 250 woorden.
    > Ga normaal met elkaar om en vermoord niet zomaar out of the blue andermans personages.
    > Gelieve alleen vanuit je eigen personage handelen, dus niet die van anderen 'overnemen'.
    > OOC tussen <> [] of {}, desnoods een andere kleur.
    > Graag de naam van het personage bovenaan elke post.
    > Max. 2 personages per persoon.
    > Geen METAGAMING.
    > Naamsveranderingen graag doorgeven.

    Deelnemers

    Mannen:

    × Dean Charles Sawyer × stucky × Zilveren kam × Banshee
    × Eren James Blackwood × Inclination × Lichtblauw dagboek × Zombiefamilie Tinbar
    × Lloyd vaughn × Mignon × Portretfoto van Victoriaans vrouwengroepje × 2 heksen
    × Keith Jackson Callen × Dirtyd × Amulet × Weerwolf
    × Emiel Elijah Rostville[ × Caprice × Kandelaar met drie kaarsen × Spookhond / Hellhound
    × Rogier Brooks × Ewijn × Wiskundeboek × Sfinx
    × Keyon Duwane × WizardnightM × Kroontjesveer × 3 Harpijen
    × Seth ‘Sebastian’ Walker × Robb216 × Houten Fluitje × 3 Satyr
    × Kadir 'Kay' Demin × ItsImpossible × Zijden Sjaal × Reuzen Tarantula
    × Taylor Wilson Gray × Guiltility × Zonnebril × Gorgon

    Vrouwen:

    × Srikalpana × Fictionalworld × Hertengewei × Cernunnos
    × Severina Darija Pavlovic × schuyler × Glas rode wijn × Incubus
    × Gereserveerd voor Deryth × Schelp × Meermensen
    × Faervel Morgwen Cúthalion × Aleshanee × Bokaal met water × Eenhoorn
    × Gereserveerd voor Emeldir × Bosje koperkleurig haar × Manticore
    × Lucy Jones × Nightmarexx × Opgezette Vleermuis × Aswang
    × Elisa Nightwood × ItsImpossible × Grote Dennenappel × Treant
    × Jessy Nightwood × jippiejajeej × Pot met chocoladekoekjes × Krampus
    × Miya Miracle × Inktzwart × Muziekdoosje × Sugar Plum Fairy
    × Cornelia Eloïse Aisling × DreamerN × Spiegel + × Bloody Mary
    × Allyssia Mary Parker × Chocoladekoekje × Mondkapje × Kuchisake Onna



    Hoe ben ik op dit idee gekomen?
    Ik zag laatst de film 'The cabin in the woods' weer en daar was dus ook het gegeven dat ze onbewust een bepaalde handeling met een object moesten voltooien waarmee ze hun wezen kozen die hen gezelschap zou komen houden. De gehele kelder stond vol met allerlei dingen. Iets van veertig of meer voorwerpen. Toen dacht ik hé, wat als ... En TADA!


    Speeltopic 1
    Dossier van Creaturen

    [ bericht aangepast op 27 maart 2016 - 20:36 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Even alvast een gedeelte van de lay-out van 'The Valley' Waarschijnlijk ga ik hem nog wat uitbreiden. xD Plattegrond is aanklikbaar voor grotere versie.



    Het is nu eventjes een snel ding geworden, maar als ik tijd genoeg over heb dan maak ik er een veel gedetailleerdere versie van.


    Het ziet er al een heel mooi ding uit c:


    It's scary what a smile can hide.

    Anybody een relatie met mn personage (zie zn rol)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik wil even zeggen dat ik Lucy een beetje heb aangepast ((haar leeftijd en ze heeft nog een extra broer)) want dan kunnen zij en Emiel ((personage van Florentine)) tweeling zijn c;


    It's scary what a smile can hide.

    Iemand die de grotere broer (die bij het pleeggezin zit waar lucy en emiel (allebei wezen) zijn opgenomen) wil aanmaken???
    Zie emiel zn rolbeschrijving voor info over die broer.

    De achternaam is Jones, dus mocht je deze aan willen maken dat is dus de achternaam.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 15:16 ]


    Aan niets denken is ook denken.


    Naam: Keyon Duwane
    Leeftijd: 24
    Geslacht: man
    Nationaliteit: Komt uit Kenya
    Object: Kroontjesveer
    Bijlage 1: foto + Verdere uiterlijke kenmerken: Donkere huidskleur en vrij gespierd. Keyon is sterk, maar niet echt snel. Verder draagt hij meestal jeans en een t-shirt. Hij is 1.80 lang.
    Karaktereigenschappen: Actief, leidinggevend, bewust, slim, rechtvaardig, mondig, doorzetter en overlevingsgezind. Hij is goed in het inschatten van gevaar en het karakter van anderen. Hij kan beweegredenen herkennen en het goede in anderen zien.
    Angsten {Wees gerust, hier doen we niet echt iets mee}: Kwaad doen bij geliefden. Hij heeft er ook een hekel aan om onschuldigen pijn te doen.
    Verleden / familie: Keyon is in Kenya geboren in een gezin van zes broers. De aanhoudende armoede zorgde ervoor dat hij samen met zijn familie zijn huis verloor. Toen er eenmaal een burgeroorlog uitbrak, besloot Keyon het land uit te vluchten. Samen met twee andere broers probeerde hij de oversteek te wagen. Nadat hij vanuit Kenya naar Duitsland is gevlucht, is hij bij een universiteit gaan studeren. Hij is sinds twee jaar advocaat van beroep. Het grootste gedeelte van zijn familie zit nog in Kenya en hij behoudt nog steeds zijn Keniaanse nationaliteit naast zijn Duitse.
    Sterke punten: Inschattingsvermogen, leidinggeven, kan zich goed uit lastige situaties praten, wekt vertrouwen op, doorzettingsvermogen.
    Zwakke punten: Hij is niet goed in rennen, hij doet alles voor zijn familie.
    Eventuele mededelingen:
    Reden van meedoen: Met het geld kan hij een deel van zijn familie over laten komen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2015 - 21:10 ]


    ''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

    wizardnightM schreef:


    Naam: Keyon Duwane
    Leeftijd: 24
    Geslacht: man
    Nationaliteit: Komt uit Kenya
    Object: Kroontjesveer
    Bijlage 1: foto + Verdere uiterlijke kenmerken:
    Karaktereigenschappen: Actief, leidinggevend, bewust, slim, rechtvaardig, doorzetter en overlevingsgezind.
    Angsten {Wees gerust, hier doen we niet echt iets mee}: Kwaad doen bij geliefden.
    Verleden / familie: Nadat hij vanuit Kenya naar Duitsland is gevlucht, is hij bij een universiteit gaan studeren. Hij is sinds twee jaar advocaat van beroep. Het grootste gedeelte van zijn familie zit nog in Kenya en hij behoudt nog steeds zijn Keniaanse nationaliteit naast zijn Duitse.
    Sterke punten: Inschattingsvermogen, leidinggeven, kan zich goed uit lastige situaties praten, wekt vertrouwen op, doorzettingsvermogen.
    Zwakke punten: Hij is niet goed in rennen, hij doet alles voor zijn familie.
    Eventuele mededelingen:
    Reden van meedoen: Met het geld kan hij een deel van zijn familie over laten komen.


    Yeay, Marieke doet ook mee (: Ga je hem nog wel verder uitbreiden?


    Credendo Vides


    B A S I S      G E G E V E N S

    Volledige naam: Severina Darija Pavlovic

    Severina • seh-veh-rIH-nah , feminine form of Severinus.
    Darija • da-ri-jah, Croatian and Serbian form of Daria.


    Leeftijd: Eenentwintig
    Geslacht: Vrouwelijk
    Nationaliteit: Servisch, met Kroatische roots van haar moeders kant.
    Object: Een glas wijn

    insert quote here


    http://hq-pictures.com/albums/userpics/10001/normal_HQ_282229~6.jpg

    U I T E R L I J K
    FC: Phoebe Tonkin

    I N N E R L I J K

    A N G S T E N

    V E R L E D E N

    +      /      -      P U N T E N

    Positive
    +
    +
    Negative
    -
    -


    R E D E N      V A N      M E E D O E N

    O V E R I G

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 22:32 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Alles is weer bijgewerkt.


    Credendo Vides

    Srikalpana is klaar. Volgensmij is ze met haar 1.50 de kleinste...

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 15:53 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik ga verder met Dean! Ben benieuwd naar zondag. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Door omstandigheden verlaat ik de deadline tot dinsdag. Nog niet iedereen heeft diens rol af en zelf zit ik nog met een boel informatie dat ik nog uit moet typen.
    Omdat velen van jullie al wel naar vanavond uit hebben gekeken geef ik de personen die hun rol aangemaakt hebben al wel hun wezen, waarvan de informatie later samen met de rest komt.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 14:24 ]


    Credendo Vides

    Het spijt me, ik ben helemaal niet meer toegekomen aan mijn rol gezien ik een erg druk weekend heb gehad - vandaag of morgen ga ik er alsnog mee aan de slag.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben een weekend weg en kom dinsdag terug. Ik heb ook geen laptop bij me, maar ik zal kijken of ik ergens even een avondje vrij kan maken om alvast wat informatie over mijn personage op het topic te zetten (:
    Alvast sorry voor de bagger opmaak, ik zal alles als ik thuis ben een beetje fixen!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    • EREN JAMES BLACKWOOD •


    ”If home is where the heart is,
    then we're all just fucked."



    " Everyone thinks that we're perfect
    Please don't let them look through the curtains."



    "Cross me, and I'll
    become your worst nightmare."



    "Sometimes if you intensely dislike someone
    due to something, you just have to take comfort
    in the fact that, one day, they will be dead."



    "Thank you for nothing
    'cause there's nothing left to lose."



    I may look reckless,
    but in the end, I'd do it all again.
    I don't regret the choices I made."



    "You're saying everything will be alright,
    but how do you really know?"


    [/right]
    • N A A M •
    Eren ~ Saint
    James ~ Supplanter
    Blackwood ~ Family name


    • L E E F T I J D •
    Eren is op het moment 21 jaar jong en geboren op een zonnige 7 juni.

    • G E S L A C H T •
    Mannelijk.

    • N A T I O N A L I T E I T •
    Er is geen enkele twijfel mogelijk over de roots van deze jongen. Aan zijn accent alleen al valt onmogelijk te ontkennen dat hij uit Engeland komt. Eren is een volbloed Brit en zou hier ook niets aan willen veranderen.

    • O B J E C T •
    Eren heeft gekozen voor een lichtblauw dagboek. De reden hiervoor was dat hij altijd al een voorliefde voor schrijven heeft gehad, en mocht hij overlijden, kon hij tenminste zijn laatste momenten op papier vast leggen.

    • R E D E N ~ V A N ~ M E E D O E N •
    Eren is nooit echt het lievelingetje van de familie geweest. Dit is dan ook de reden waarom hij zich heeft aangemeld voor 'The Death Games'; puur om te laten zien wat hij werkelijk waard is. Niet omdat hij hierna wel geaccepteerd wilt worden (want hij hoeft nooit meer iets met deze mensen te maken te hebben), maar gewoon om hun te laten zien wat ze gemist hebben en ze een schuldgevoel te geven.
    En wat hij zou doen met het geld als hij zou winnen? Geen idee, maar een ding is volgens hem zeker; zijn familie krijgt geen rooie cent van hem.


    • U I T E R L I J K • [FC: Joe Sugg]
    Het eerste wat opvalt als je bij Eren staat, is zijn lengte. Hij is ongeveer 1,74 meter lang en daardoor niet erg ver onder de gemiddelde lengte. Toch wordt hij vaak als klein beschouwt tussen zijn 1,90 m lange vrienden.
    Verder lijkt Eren in de eerste instantie niet echt breed gebouwd, maar hij bezit wel degelijk de hoognodige kracht. Vooral zijn armen zijn erg sterk.
    Zijn donkerblonde haren zitten meestal door de war, ondanks dat hij het elke ochtend weer in model brengt. Het is onderhand een gewoonte geworden om om de paar minuten zijn handen door zijn haar te laten gaan, waardoor het nooit echt net zit. Deze trek wordt alleen maar erger zodra hij gestrest of nerveus is.
    Verder heeft Eren geen extreem opvallende ogen. Ze hebben een grijs blauwe kleur, waar hij op zich wel blij mee is.
    Qua kleding doet Eren vaak niet zo moeilijk. Meestal bestaat zijn outfit echter uit een zwarte skinny jeans met een shirt, sweater of blouse. Soms wil hij ook nog wel eens een hoed, pet of beanie over zijn haren heen zetten als hij er zijn hoofd naar heeft staan.


    • K A R A K T E R E I G E N S C H A P P E N •
    Roekeloos en impulsief.
    Eren is het typische voorbeeld van een jongen die eerst doet en daarna pas denkt. Beslissingen heeft hij dan meestal ook in enkele seconden gemaakt, hoewel je lang niet altijd kunt zeggen dat dit de juiste waren. Zijn impulsiviteit brengt hem dan ook vaak genoeg in onnodige moeilijkheden, zowel in gesprekken waarin hij iets zegt wat hij niet doordacht heeft, als in acties met ernstige gevolgen.
    Eigenwijs.
    Erens eigenwijsheid valt meestal heel erg goed op. Hij houdt er niet van om bevelen op te volgen en gaat dan ook het liefst zijn eigen gang. Zijn wil is wet en hij valt meestal maar lastig van zijn mening af te krijgen. Ook is Eren niet iemand die andere graag gelijk geeft. Zelfs als hij ergens wel weet dat de ander gelijk heeft, is hij nog niet bereidt om dat toe te geven. Zo zal hij ook nooit toegeven dat zijn impulsieve acties fout waren en zal je hem maar zelden 'sorry' horen zeggen. Als laatste vind hij het ook erg leuk om mensen uit te testen, om te kijken waar hun grenzen zitten, wat ook nog wel eens tot conflicten kan leiden.
    Optimistisch.
    Hoewel Eren soms bot en gemeen over kan komen, is hij toch heel erg optimistisch ingesteld. Hij is iemand die graag het goede in een situatie zoekt en altijd hoop blijft houden, hoe slecht het er ook voor staat. Het is niet dat hij het vaak uit, maar als je met een probleem zit is Eren zeker een jongen die je kan helpen. Ook al zal hij dit zelf nooit aanbieden, zodra je naar hem toe komt met een echt probleem zal hij zeker zijn best doen om je te helpen.
    Sarcastisch
    Zodra iemand een domme opmerking maakt, kan Eren het meestal niet laten om een sarcastische uitspraak te doen. Sarcasme is zowat uitgegroeid tot zijn tweede taal en dan ook zeker iets wat bij zijn karakter hoort. Vaak denkt hij niet echt na voordat hij deze opmerkingen maakt, waardoor ze nog wel eens harder aan kunnen komen dan hij ze werkelijk bedoelde. Vele mensen om hem heen zijn dit echter onderhand al wel van hem gewend, ook al kan het soms nog steeds wel erg bot overkomen. Met humor als sarcasme met een tikkeltje sass kan hij niet zeggen dat hij meestal een erg lieve eerste indruk maakt. Maar door zijn even zo erg aanwezige zelfspot en gevoel voor flauwe woordgrappen, weet hij dit toch weer een beetje recht te trekken.
    Ongeduldig.
    Geduld is iets wat bij deze jongen ook ver te zoeken is. Alles kan bij hem niet vlug genoeg gaan en elke seconden die hij wacht zijn volgens hem tijdverspilling. Wachten en luisteren zijn zeker niet zijn favoriete bezigheden, wat hij dan ook duidelijk laat merken. Hoe langer hij moet wachten, des te chagrijniger je hem zal zien worden.
    Moedig.
    Moed is iets wat Eren zeker in zich heeft. Hij gaat gevaren niet uit de weg, in tegenstelling tot dat, vanaf kleins af aan is hij al iemand geweest die gevaren en grenzen opzocht. Hij is zeker niet snel bang te krijgen en zal altijd zijn kunnen mannetje staan, zowel verbaal als fysiek.
    Direct.
    Allerlaatst is Eren erg direct. Hij zegt wat hij vindt en vindt wat hij zegt. Dit zou je zowel als goede of als slechte eigenschap kunnen zien, gezien hij hierdoor heel eerlijk is, maar vaak ook dingen zegt die je gemeen op zou kunnen vatten. Hij is nu eenmaal niet iemand die zijn mening graag voor zich houdt. Hij is zoals hij is en hij is dan ook niet van plan om dat voor iemand te gaan veranderen.


    • A N G S T E N •
    Ondanks dat hij het nooit zou toegeven, heeft Eren redelijk wat angsten.
    Allereerst is Eren al vanaf kleins af aan bang voor naalden. Het idee alleen al kan hem laten rillen.
    Daarnaast houdt Eren ook totaal niet van het donker, wat hem nog wel eens dwars kan komen zitten. Hij kan er niet goed tegen dat hij in deze gevallen niets aan kan zien komen en dus ook niet op de omgeving kan anticiperen.
    Als laatste kan Eren ook niet goed tegen mensen menigtes of überhaupt drukte.


    • V E R L E D E N & F A M I L I E •
    Dit is een onderwerp waar Eren het het liefst nooit over heeft. Zodra het op komt zal hij dan okk snel van onderwerp wisselen om gesprekken hierover te verkomen. De reden hiervoor is als volgt;
    Eren is opgegroeid in een redelijk groot gezin. Naast een vader en moeder had hij 2 broertjes en 2 zusjes. Ook had hij nog een grote zus, alleen die ging het huis uit zodra hij 4 was. Eren was altijd een lief en gehoorzaam kind geweest, en zijn ouders vroegen hem dan ook maar al te graag om wat klusjes op te knappen. Het was niet zo dat zijn ouders een hekel aan hem hadden, het was alleen zo dat hij duidelijk merkte dat hij minder gewaardeerd werd dan zijn broertjes en zusjes.
    In zijn tiener jaren begon hij echter steeds meer tegen zijn ouders in te gaan. Dit eigenwijze gedrag is nu nog steeds in zijn karakter terug te vinden.
    Ruzies werden steeds gebruikelijker in het gezin en op zijn 17e besloot hij weg te gaan bij zijn ouders om op zichzelf te gaan wonen.


    • S T E R K E ~ P U N T E N •
    Zoals al eerder benoemd, is Eren een optimist in hart en nieren. Hij zal niet zomaar opgeven, hoe slecht hij er ook voor staat.
    En als ook al benoemd, lijkt het misschien niet zo, maar Eren is erg sterk, wat je niet anders dan als een voordeel kan zien.
    Allerlaatst heeft Eren nooit problemen gehad met "alleen zijn". Ook al zou je Eren misschien niet direct beschouwen als een typische einzelgänger -wat hij misschien ook niet helemaal is-, hij werkt het liefst in zijn eentje zonder andere om hem heen. Dit is echter niet alleen omdat hij niet echt een kei is in sociale situaties, maar ook omdat hij denkt dat hij alles beter kan als hij het zelf doet, en bovendien zichzelf de schuld kan geven als iets fout gaat zonder dat op een ander te hoeven richten.


    • Z W A K K E ~ P U N T E N •
    Je zou wel kunnen stellen dat Eren geen enkele kennis beschikt over de natuur. Gezien dit hem nooit echt heeft geïnteresseerd, kan dit hem nu nog wel eens dwars gaan zitten.
    Zijn eigenwijzigheid zal er ook nog best wel eens voor kunnen zorgen dat hij het in de arena op sociaal gebied ook niet erg makkelijk zal krijgen.


    • M E D E D E L I N G E N •
    Zoals al eerder kort benoemd, is Erens grootste hobby het schrijven van verhalen. Iets wat je als je naar zijn karakter kijkt waarschijnlijk niet bij hem zou vinden passen. Toch heeft schrijven een kalmerende werking op hem en zou hij het voor geen goud willen missen.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2016 - 18:55 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Is Dean goed zo? (:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "