• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.





    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ben aan het brainstormen voor mijn Photoshop tekeningetje maar kom niet verder als gekleurde ogen :')
    En zelfs die lukken niet meer :[


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Mehh, ik verveel me de pleures. Dan ga ik ook maar een serie kijken als er toch verder niet (snel) gepraat wordt. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een crush hebben op iemand die je rationeel gezien 0% ziet zitten is alsof je in een achtbaan zit die langzaam omhoog kruipt en waarvan je al na twee seconden spijt hebt dat je er ooit in bent geklommen maar dan is het al te laat, verdomme


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Audacity schreef:
    Is een gigantische pleister minder opvallend dan sneeën op mijn arm i don't know maar ik wil dit shirt per se aan.


    Same struggle today. Gewoon zeggen dat je je open hebt gehaald en dat het steeds open gaat en je niet wilt dat er bloed op je mooie shirt komt, dan heb je minder snel lastige vragen. En als ze verder vragen, schuif de schuld op een dier; die maken vaak lange halen en dat verklaard meteen de grootte van de pleister.

    // Fuck fuck fuck. Waarom? Je zegt het een en doet het ander, weet je wel hoeveel pijn je me iedere keer doet?

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 22:27 ]

    Hello darkness, my old friend. I've come to talk with you again.

    Wooh, nou dat was een verassing.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2015 - 22:52 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    En dan vraag je je af waarom je ooit gestopt bent met ballet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik snap dat je af en toe halverwege conversaties gewoon zomaar hoppa weggaat, maar God, deze keer was het echt flink vervelend. :') Ik wilde gewoon even mijn ei kwijt, maar nu is mijn ei maar half gelegd en dat is zo onbevredigend dat ik het net zo goed niet had kunnen zeggen. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fuck you.


    she believed she could & so she did

    Whelve schreef:
    Fuck you.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me echt een trendsetter, maar vind het ook vervelend dat iedereen me nadoet.

    I want to die under a rock.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wou dat Maia hier was. Ik voel me als shit en ik heb echt een hug nodig. I feel so lonely. I just want to cry my fucking heart out. Maia :c I just want my best buddy.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 0:51 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Why am I not sleeping.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wanneer ga ik nou eens dood?


    Don't walk. Run, you sheep, run.