• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik heb al een week vakantie :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    1 opdracht ingeleverd. Vanavond nog 2 te doen, morgen kerstviering en dan vakantie. Hopelijk gaat mn vriend wat moeite voor me doen. Anders ga ik al snel weer naar huis..

    Rip haar. Met de keer dat de kapper zei hoe mooi ze het wel niet vond, verkeerde ik meer en meer in rouwstemming.


    She's imperfect but she tries

    Misschien moet ik mijn luiheid overwinnen en naar beneden lopen om de chauffage warmer te zetten. Anders bevries ik hier nog in mijn dat topje van een vriendin. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Misschien moet ik mijn luiheid overwinnen en naar beneden lopen om de chauffage warmer te zetten. Anders bevries ik hier nog in mijn dat topje van een vriendin. :')


    Tijd voor oversized truien? :')

    Trees schreef:
    (...)

    Tijd voor oversized truien? :')


    Ik ben er een gaan halen, haha. :'D Maar ik zweet altijd in truien, daarom draag ik liever topjes. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik ben er een gaan halen, haha. :'D Maar ik zweet altijd in truien, daarom draag ik liever topjes. :Y)


    Yeah, cuz there's nothing in between those two things hahahaha! Wat dacht je van een t-shirt?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 17:11 ]

    Waarom kan ik niet gewoon zeggen: He, lichaam? Ik ga de komende vijf jaar niet zwanger worden ok? No need to tear my womb apart every fucking month!


    Mhm?

    Sinds wanneer betekent "ik zou graag wat hulp hebben" "ik doe niet meer mee"?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik snap niet waarom jij je nu zo aan mij ergert, alleen maar omdat ik zeg dat ik liever pasta bij het eten heb in plaats van stokbrood. Ik kan toch geen stokbrood eten als ik eergisteren twee kiezen heb laten verwijderen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ugh, ik vroeg je 4 weken geleden al of je je ouders wou vragen of ze jenever lekker vinden. Nu ga ik morgen naar je toe en weet ik het nog niet..

    // ik vertel je een heel verhaal wat me dwars zit en jouw reactie is "kom je morgen?". Dude, wtf..

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 17:23 ]

    Zo kerstgala :C Ergens heb ik er wel zin in, maar ik vind het ook flink spannend...


    Stenenlikker

    Niezen met hete thee is geen goed idee


    Mhm?

    Druk leven. :l


    Ik wil een tuin vol egels

    Yes! Het is nu officieel vakantie en ik heb met Ankersmit gepraat in een luide bar en het ging goed en nu heb ik als beloning voor mezelf de halve supermarkt leeg gekocht maar het was zo cool.


    Rest in Peace, Son of Gondor