• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Silberhaus schreef:
    Ik moet stoppen met mezelf steeds valse hoop te geven. No one cares about me, anyway.


    I do <3

    Ik houd jullie verantwoordelijk voor mijn fucking mentale gezondheid. Had je dat nu echt niet vroeger kunnen zeggen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Niet alweer damnit. Pennenbak, blijf eens recht staan. :(


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn vader zei net dat hij voor mijn zusje en mij nieuwe laptops wilde kopen voor Kerst. Deze is twee en een half jaar oud en valt langzaam uit elkaar, maar ik denk dat ik er best nog een jaar mee had kunnen doen, dus holy shit?? Gratis nieuwe laptop terwijl ik het grootste cadeau dat ik had verwacht een zakje koekjes van mijn oma was??


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dus hij deed het wel met haar. Ben ik nou zo naïef geweest door hem te geloven? Godverdomme, hoe moeilijk is het om gewoon de waarheid te zeggen, als ik dit had geweten had ik het niet eens geprobeerd met hem.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Adara schreef:
    Dus hij deed het wel met haar. Ben ik nou zo naïef geweest door hem te geloven? Godverdomme, hoe moeilijk is het om gewoon de waarheid te zeggen, als ik dit had geweten had ik het niet eens geprobeerd met hem.


    Ik voel de plaatsvervangende pijn.


    i put the fun in funeral

    Ik spring gewoon van de eerste beste brug die ik nog tegenkom -_-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wauw, dingen gaan lekker de laatste tijd. Ik voel me beter en ik heb eigenlijk een nieuw idee voor een verhaal. Misschien heeft het te maken met al die lieve berichtjes in het eindejaarsbericht-topic? Of dat het bijna kerstvakantie is? In elk geval denk ik dat ik hier nog even blijf rondhangen, want anders kan ik mijn nieuwe verhaal nergens dumpen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hoe de fuck staan nummers die nog geen maand oud zijn in de Top 2k? Zou verboden moeten worden. Nummers moeten minstens een jaar oud zijn voor ze mee mogen doen vind ik.
    En waar is de Pokémon themesong?
    En en Take me to Church is van 2013 en niet 2014..

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 20:52 ]

    Oh god, ik moet leren luisteren naar het advies van vrienden.
    Anders gebeurt dat dus.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik heb geen zin in morgen :/


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik voel de plaatsvervangende pijn.

    <3

    Gelukkig heb ik het al wel een paar weken geleden afgebroken met hem, maar het is echt Heel Erg Gênant dat hij het ook met haar doet. En dat 'ie dus alleen bij mij kwam aankloppen omdat 'ie iets te kort kwam, niet vanwege mij.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    You are taking moments to not to talk to me. Special.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    'scuse you, lijf, ik ben 17, niet 34 en net bevallen. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Adara schreef:
    (...)
    <3

    Gelukkig heb ik het al wel een paar weken geleden afgebroken met hem, maar het is echt Heel Erg Gênant dat hij het ook met haar doet. En dat 'ie dus alleen bij mij kwam aankloppen omdat 'ie iets te kort kwam, niet vanwege mij.


    I know the feel, goddamn fuckboys.


    i put the fun in funeral