• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik heb soms zo'n HEKEL aan mijn moeder. ARGH. Irritaties rond middernacht. Maar volgens mij reageer ik mijn irritaties op mijn moeder af. Dat is dan ook wel bijzonder makkelijk, want ze doet wel degelijk vervelend en wat steeds zeurend rondloopt is een makkelijk doelwit. Dus.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Audacity schreef:
    (...)

    I know the feel, goddamn fuckboys.

    ain't that the truth.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bwuh, weetje, laat ook maar zitten.. Het is eerder een afgang dan iets leuks om te doen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het word nu wel steeds gemakkelijker voor me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    But if you loved me
    Why'd you leave me
    Take my body


    i put the fun in funeral

    NEEEEEEEE!!!!! Komt Hans Zimmer uiteindelijk toch naar Nederland, is het de dag voor mijn laatste eindexamen :C
    Ik kan verdomme alweer niet naar een concert vanwege examens ):


    Stenenlikker

    Ughhh. Om half één gaan slapen was nog niet eens zo vreselijk, maar tot na drieën wakker liggen is wat minder. Zwaar sarcastische yay voor mijn enige lange dag van de week moeten doorstaan op drie/vier uur slaap. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het zou fijn zijn als die buikpijn eens ophoudt +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    vandaag is de dag van de bosscènes en ik voel me werkelijk ziek maar als ik niet ga voel ik me zo schuldig en bleergh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    that son of a donut

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 8:28 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Dit kan ik er echt niet bij hebben. Jeetje...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Huge "Star Wars: The Force Awakens"-spoiler

    WAT. NEEN. HAN SOLO GAAT NÍÉT DOOD. Fuck off, waarom had ik net school toen jullie naar Star Wars gingen en spoil jij me nu "per ongeluk" vol, ugh. Ik weet echt niet hoe ik deze shock en dit verdriet moet verwerken. :W


    Én vandaag gezellig naar Winterland Maastricht met de jongens, yaay. Ik heb er echt zin in! :3

    Én sorry, maar ik neem echt definitief afscheid van jou als vriendin. Ik ga niet om met meiden die na school vodka en wiet halen, hun bh flashen aan iedereen, vervolgens ergens in de struiken hun maagdelijkheid aan hun vriendje verliezen en de volgende dag tegen mij opscheppen wat ze allemaal hebben gedaan en zeggen "dat ik volgende keer ook echt mee moet gaan, want het was zó leuk". Lol, nee.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 8:58 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Les
    2.5 uur wachten.
    Les
    2.5 uur wachten
    Les
    2.5 uur wachten
    Werk


    Wat een fantastische dag wordt het vandaag


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat een drama in de vroege ochtend


    26 - 02 - '16

    Wel, drinken of roken word verleidelijk zo. Ware het niet dat ik een gruwelijke hekel aan die twee dingen heb, dus ik ben het niet van plan. Maar toch... Toch maar iets anders vinden om mezelf op af te reageren, met dat ding uit de schuur ofzo.