• en dat was niet expres. ):
    Ik heb mijn blauwe haar, dat ooit paars was, gisteren donkerbruin geverfd maar de bruin-blauwe combinatie heeft ervoor gezorgd dat mijn haar dennenboom groen is geworden.
    Nu lees ik hier en daar dat je haar wassen met ketchup (of met warm water met opgeloste aspirine) een goede manier is om een groene gloed uit je haar te krijgen, maar daar wordt gesproken over groen haar na blondering en niet na een verfbeurt combinatie gone wrong. Heeft iemand hier ervaring mee, of heeft iemand enig idee hoe ik deze kleur er onder ga krijgen?
    (En het opnieuw verven heb ik al geprobeerd en dat werkt niet, het lijkt onmogelijk om de groene waas onder de bruine verf te krijgen. Naar de kapper gaan wordt hem ook niet want daar heb ik momenteel het geld gewoon écht niet voor, en daarnaast is het groene niet ontzettend lelijk dus vind ik het prima om zelf wat uit te proberen, maar het is geen 80 euro waard. )
    Zal ik het ketchup-gedoe gewoon proberen, of heeft iemand een betere oplossing die er niet voor zorgt dat ik naar een tosti ruik?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Misschien eerst ketchup proberen en daarna de aspirine oplossing? Je kan je haar daarna altijd nog wassen met shampoo.
    Groen is wel cool tho' (:

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 19:34 ]

    Alle tips die ik aan wilde raden, staan hier ook in! Misschien heb je er iets aan (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou eigenlijk je haar zo laten en als kerstmis gedaan is dan pas proberen het weg te doen :d


    You are my piece of paradise.

    Scintellare schreef:
    Ik zou eigenlijk je haar zo laten en als kerstmis gedaan is dan pas proberen het weg te doen :d


    Daar dacht ik ook over maar ik heb donderdag kerstgala en het is niet echt classy :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Update: heb het zowel met ketchup gewassen (30+ minuten in laten trekken) en met aspirine opgelost in water. Het is nog steeds even groen.. ):


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Oh jeetje dat zou ik echt niet weten. Als last resort kun je het nog bleken lijkt me, maar dat is ook weer moordend voor je haar.


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    Oh jeetje dat zou ik echt niet weten. Als last resort kun je het nog bleken lijkt me, maar dat is ook weer moordend voor je haar.


    Ja, en het was al véél te dood, dus ik ga dan maar als kerstboom door het leven. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Ja, en het was al véél te dood, dus ik ga dan maar als kerstboom door het leven. :')


    Als je het alsnog gaat bleken sowieso even een weekje met rust laten voor je het doet. (:


    The truth is out there.

    Scully schreef:
    (...)

    Als je het alsnog gaat bleken sowieso even een weekje met rust laten voor je het doet. (:


    Komt goed, ik was het niet van plan want ik wil alles behalve blond momenteel. Dankje!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Komt goed, ik was het niet van plan want ik wil alles behalve blond momenteel. Dankje!


    Hehe, dat snap ik maar om je haar weer goed te kunnen kleuren (bruin krijgen) zul je het eerst moeten bleken. (:
    Maar je hebt wel groen op het ideale moment, ik zou het gewoon rocken. Een vriend van me had smurfenblauw haar bij onze examenfoto's, echt geniaal. :'D


    The truth is out there.

    Waarom verf je het niet nog een keer? het is wel slecht voor je haar, maar misschien lost het iets op voor het gala? De kapper laten verven is wel beter denk ik

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 21:37 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Waarom verf je het niet nog een keer? het is wel slecht voor je haar, maar misschien lost het iets op voor het gala? De kapper laten verven is wel beter denk ik


    Ik heb het al 3 keer met dezelfde kleur geverfd, en op zich zou dat niet erg zijn, ware het niet dat ik het in het afgelopen half jaar niet al 2 keer gebleekt en 3 keer geverfd heb in de wildste kleuren (turquoise, roze en paars dat dus blauw is geworden) en élke verfbeurt dus een soort moordaanslag op mijn haar is. Daarnaast heeft het de eerste 3 keer niks uitgehaald, dus ik denk de vierde keer ook niet, helaas.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik hoor van heel veel mensen dat Anti-roos shampoo en vitamine C kuurtjes werken. Zelf nog nooit geprobeerd, omdat ik nog nooit dit probleem heb gehad, maar het lijkt me de moeite waard.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 22:01 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je kan er ook nog zwarte haarverf overheen doen, toch?
    Lijkt me minder killing dan bleken en aangezien je ook geen blond wilt...
    Maar ik heb hier 0 verstand van :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    AdoreDelano schreef:
    Ik hoor van heel veel mensen dat Anti-roos shampoo en vitamine C kuurtjes werken. Zelf nog nooit geprobeerd, omdat ik nog nooit dit probleem heb gehad, maar het lijkt me de moeite waard.


    Anti-roos wordt ook op heel veel plekken juist afgeraden omdat het je haar stript van ongeveer alle goede dingen, en aangezien er al niet heel veel goede dingen in mijn haar zitten ga ik het maar niet proberen denk ik. Vitamine C kuurtjes? Als in heel veel vitamine C innemen of in je haar smeren?

    Hooverphonic schreef:
    Je kan er ook nog zwarte haarverf overheen doen, toch?
    Lijkt me minder killing dan bleken en aangezien je ook geen blond wilt...
    Maar ik heb hier 0 verstand van :')


    Klopt, maar ik ben best bleek en ik wil ook niet als een spook op m'n gala op alle foto's staan. Ik heb me een soort van neergelegd bij dit groene, geloof ik.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2015 - 22:17 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted