• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk idee!

    This doesn't make me like him any less, bij een fanfictie
    (kromme zin, I know. )


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jaaa! *O*

    "Twee uur lang boetseerde Chantal een gestileerde lul en noemde het een Barbapapik."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wie vertrouwen jullie ondanks alles dan nog steeds niet?

    Van mn WvW haha. Helaas alleen een behoorlijk afgezaagd stukje. Had het meer op het niveau van het vorige stuk willen hebben. Dat was interessanter hehe. Maar helaas, inspiratie.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat een leuk idee! (:

    Wiarda schreef:
    Jaaa! *O*

    "Twee uur lang boetseerde Chantal een gestileerde lul en noemde het een Barbapapik."

    Wauw, prachtig :')

    Mijne is eigenlijk best wel stom/slecht, zeker zonder context:
    'Zeg maar, ik snap dat het rot is en zo, dat je je vader niet zo vaak meer ziet, maar - nou ja, jij hebt tenminste nog een vader.'


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Wat een leuk idee! (:

    (...)
    Wauw, prachtig :')

    Mijne is eigenlijk best wel stom/slecht, zeker zonder context:
    'Zeg maar, ik snap dat het rot is en zo, dat je je vader niet zo vaak meer ziet, maar - nou ja, jij hebt tenminste nog een vader.'


    Ik vind het juist een geweldige zin, eigenlijk. Je vertelt een heel verhaal in achtentwintig woorden. ^^
    En Jip, je talent met woorden maakt me keer op keer sprakeloos. :W

    Mijn laatste zin, die eigenlijk uit november komt maar ik wel net heb aangepast: “Wanneer zul jij eens ophouden zo een party pooper te zijn, Prongs?”


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haar ogen, die hun twinkeling verloren lijken te zijn, staren voor zich uit.

    Hm, het is heel gezellig hier :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Damn...Leatherface.

    Oh dit is altijd wel leuk.^^

    She bowed het head and whispered: "Thranduil."


    Every villain is a hero in his own mind.

    En het was mijn schuld.

    Ik ben echt heel vrolijk bezig xD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Maar soms zijn koffiepauzes hels, als vagevuur, koekjes inclusief.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik voelde hoe mijn jeugdliefde me naar de trap begeleidde en hoe mijn lichaam reageerde op zijn nabijheid, hoe graag zij alleen met hem wilde zijn.

    Ik vind hem meh, maar ach. Leuk initiatief om het forum weer een beetje levend te maken. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Hahaha leeeuk. Mijn zin is echt zo heerlijk cliché xD.

    Toen zijn blik op haar bleef vallen, klopte haar hart iets sneller dan ervoor en werd haar glimlach nog wat breder.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Oeh leuk! Ik heb vandaag nog niet geschreven, dus hij is van gisteren in de trein:

    ‘”Een Beukwilg vol met Kerstballen”. Miss Evans, we hebben u nog heel veel te leren over kersttradities,’ zei hij met een knipoog, waarna hij verder ging met het opeten van haar soep.


    Happy Birthday my Potter!

    Snel liep ik weg...


    You are my piece of paradise.

    Hmm, ofwel:
    He remembers this captain foggily: remembers bruises and cleaning cuts, stitching them up while Steve showed no pain, he remembers blonde locks that stick out all over the place and paint splatters all over clothes but he can’t remember a face to go with all of it.

    of

    “As long as I can,” he replied. “That doesn’t mean I plan on spending the rest of my life in a Brooklyn one bedroom shoebox.”

    Ik ben aan twee verschillende Stucky verhalen aan het werken momenteel, hoewel geen van beide waarschijnlijk ooit online komt

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 12:54 ]


    Ex astris, sciencia