• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Snape hief een vinger op in Remus’ richting en opende zijn mond, maar Sirius was sneller.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tot het punt dat ieder mens eraan herinnert wordt dat zelfs sterren geen gevecht kunnen leveren tegen de zwaartekracht van zwarte gaten - en dat zulke zinnen nooit voorgelezen kunnen worden zonder onmiddellijk verschrikkelijk pompeus te klinken.


    Tijd voor koffie.

    Sorry’s waren mooi, maar ze werkten niet als bordenwissers.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Where they met, before it crashed.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Het was alsof alles om haar heen begon te draaien, alsof ze in het midden van een woeste, allesvernietigende orkaan stond.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    'Meneer, ik heb u nodig,' zegt het meisje voor de deur. 'U kunt me helpen.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    And he wearily embraced their expectations of what he should be.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    ‘Nou, laten we maar gaan eten,’ sprak Remus ietwat ongemakkelijk, waarna hij als een echte Remus voor iedereen eten opschepte. Zowel Lily als Black protesteerden, maar lieten hem vervolgens toch maar zijn gang gaan.


    En toen moest ik koken muh :W


    Happy Birthday my Potter!

    "Makes sense." zei Cedric. "Hij heeft het zo eerder geprobeerd."


    haha, klinkt beetje vaag zo. Maar was laatste zin in een gesprek.

    Louis maakte gebruik van dit 'ding' door deuren in zijn gezicht dicht te slaan bij elke gelegenheid die hij kon krijgen. Het was nogal prachtig, eigenlijk. Dat was een goed 'ding'.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 14:38 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hours passed by and darkness crept through the cold chambers, taking possession of everything it could lay its invisible hands on.

    Weet alleen nog niet of ik helemaal tevreden ben met deze zin. Het eeuwige piekeren is bij mij echt een slechte eigenschap haha.

    Hoe kan het dat zij zich in een zekere zin veilig voelt bij de misschien meest gevreesde man van Aelley?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elvenking schreef:
    Hours passed by and darkness crept through the cold chambers, taking possession of everything it could lay its invisible hands on.

    Weet alleen nog niet of ik helemaal tevreden ben met deze zin. Het eeuwige piekeren is bij mij echt een slechte eigenschap haha.


    Ik vind hem heel mooi ^^


    Happy Birthday my Potter!

    De anderen lijken het niet erg te vinden, lijken de sterke animositeit tussen de twee niet eens te betwijfelen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Haar hand die ze om de hals van het flesje houdt, beeft. Doorheen

    En inderdaad, ik vind deze ook prachtig (:

    Elvenking schreef:
    Hours passed by and darkness crept through the cold chambers, taking possession of everything it could lay its invisible hands on.

    Weet alleen nog niet of ik helemaal tevreden ben met deze zin. Het eeuwige piekeren is bij mij echt een slechte eigenschap haha.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 16:06 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.