• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hij was koud. Ik loog.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Niet alleen muziek, gewoon youtube filmpjes kijken.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    ‘Ik zou je NOOIT een- een jeweetwel noemen!’
    Altijd leuk, herinneringen. Hoewel deze zin een beetje plagiaat-achtig aandoet :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Marius werd pas weer wakker toen de bel het einde van het uur inluidde.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Iets in Sarah vertelde haar dat ze dat ook beter niet konden proberen.

    Black trok een onschuldiger gezicht dan Star ooit voor mogelijk had gehouden.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Een mengeling van angst en spanning was op hun gezichten af te lezen.


    The soul needs autumn.

    Hij smaakte naar pizza.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat als ze me niet herkent?


    "Not my daughter, you bitch!"

    “Lang niet gezien,” kwam een bekende stem plotseling.

    “Hieronymus, lieverd, je hoeft het echt niet op te nemen voor iemand die zich zo tegenover jou gedraagt.”

    AKA

    “Hieronymus, bby, je bent twaalf jaar oud en je hoort echt niet zo vergevingsgezind te zijn als een tienjarig klotejoch zegt dat je je kutbek moet houden, dat hoort totaal niet bij je leeftijd, maar voor het belang van het plot moet je hem zijn stomme opmerkingen vergeven, want de schrijver is niet capabel genoeg om een realistischere situatie te verzinnen waarin alle dramatische plotpunten goed verwerkt kunnen worden, dus neem nog een koekje en ga nooit meer weg.”
    :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    “Humphrey Belcher zei ooit dat de tijd rijp was voor een kaasketel. Hij was ook volkomen overtuigd van zijn idee.”

    Mijn specialiteiten: heel veel tekst zonder plot & Percy in verhalen stoppen waar hij absoluut niets te zoeken heeft. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 22:48 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ‘Misschien dat ik daarom wel degene ben bij wie Wezentje is komen wonen,’ zei Maan.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Gewoon in het niets, want daar gebeurt ook niets slechts.


    Born in 1900 ;)

    “Heb je het lef om hem in één keer op te drinken?” daagde hij haar uit.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt