• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I'll be back soon.

    Op het moment van het ongeluk was mijn zonnige leven in één klap grauw geworden, maar dit, dit was een allesverzengende zonsverduistering.


    She's imperfect but she tries

    "Children who have been conceived under the influence of an amortentia potion aren't capable of love," I whispered softly to Draco who finally seemed to get it.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 13:48 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    This girl however, was not an artist, although she very much aspired to get lost.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    "Ik snap heus wel wie je bedoelt, Ren. Je hebt namelijk geen scharrels hier rondlopen die je niet zouden laten gaan."


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Isla liked to believe that she wasn't scared of anything.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I stole the dance of freedom from someone who didn’t know it’s full potential, but while dancing I tripped over my own arrogance.


    We've lived in the shadows for far too long.

    "Laten we het erop houden dat het een deel van de overeenkomst was, al was het een onbekend deel."


    Stenenlikker

    “Welkom bij de Wilde Jacht.”

    Yess, ik werk aan een nieuw verhaal!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    “Welkom bij de Wilde Jacht.”

    Yess, ik werk aan een nieuw verhaal!


    Dat is geweldig! *O*

    “Waarom ben ik eigenlijk altijd degene die de deur open moet doen?” ging Sirius verder, want in alle eerlijkheid maakte het niet veel uit of vissen hem konden verstaan of niet.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 23:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Nog steeds heb ik geen antwoord op de vraag."
    Voor een schoolopdracht. Eigenlijk is het nogal ontmoedigend, gezien het feit dat het een schoolopdracht is en mijn laatste zin is :Y)


    Tijd voor koffie.

    "Geweldig. Ik denk dat we alles hebben nu, toch? Of nee, ik heb honger," en voor we het doorhadden was ze alweer naar een andere winkel gerend.


    Always.

    Rondom haar pupillen draaiden nu cirkels die steeds opnieuw van kleur veranderden, alsof de regenboog erin rond wentelde.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 17:06 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    He only confirmed the sinister presumption I had already made in my head: he wanted to take advantage of me - I had encouraged him by not hiding my pain from Queiva, by not sleeping, by being just as miserable as I had admitted to him; given him the imagination of my consent.

    spoilers overal

    "Are you sure you two are not in a relationship? Because Pretty Boy looks at you like all the stars are in your eyes"

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 19:00 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die