• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Hé, vuile nsb'er, hoe durf je hier binnen te komen," schold Jan, de zoon van de slager. Tim keek hem vuil aan. "Dat zijn ouders dat zijn, maakt hem er niet gelijk een!" riep hij en stak zijn middelvinger op. Hij kreeg er een terug van Jan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 20:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hij had afstandsbediening afgepakt, de televisie stond nog op Totally Spies, wat een meisjesprogramma was en meisjesprogramma’s waren stom, dus moest ik die afstandsbediening hebben - en zo kwam het dat ik als een dolle hond achter mijn nog dollere hond van een beste vriend aanrende.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    We houden halt en bekijken het eten dat we samen hebben en stellen er een maaltijd van samen.

    @Wiarda: Wauw, klinkt heel leuk en ik vind hem mooi geschreven!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 21:03 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ze was verward. Compleet en hopeloos verward.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ze was verward. Compleet en hopeloos verward.


    Gheeheheh, that sounds veryy good :Y)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 21:29 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Silence seemed to have claimed the house of family De Witt.

    'Alva absorbed each and every one of Hálma's words, carefully knitting together a plan in her head.'



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    "Yuk, deze smaak krijg ik volgens mij nooit meer weg."


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Haar jurk was toch al kapot, dus het maakte niet uit als hij nu vies zou worden, en ze moest haar zusje vinden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ze ademt diep in en neemt dan de lift naar de derde verdieping.

    lolz


    soul made of stardust and chaos.

    Helemaal omdat ze wist dat de bekende onbekende jongen er wel mee kon lachen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De gedachte dat ze allesbehalve gewenst was, deed haar rillen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Even bleef mijn tong als een lap dood vlees in mijn mond hangen. “Ja. En jou ook.”


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leuk idee! :-)

    Je gaat me geen pijn doen, dat weet ik.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    De bosrand rondom het meer telt meerdere soorten bomen, die net als de rietpluimen zachtjes mee wuiven met de wind.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"