• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wilde hem vragen hoe het voor hem was, maar ik besefte dat ik maar weinig wist van spook-etiquette.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    De keuze tussen een kwade Anderling en een schroeistaartige skreeft met een ochtendhumeur, werd steeds lastiger.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Toen kwam er ook nog heerlijk een crisis vanuit de Verenigde Staten onze kant op waaien, die er nog meer aan meewerkte dat 1/3 van de Duitse beroepsbevolking werkloos werd (want geen handel is geen werk, geen werk is geen geld en geen geld is geen handel) en het perfecte doemscenario was compleet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Deze keer wachtte ze op Daniel, zodat ze het er samen eens over konden worden.


    Deep inside, I've never felt alive

    Daar kon niemand iets aan veranderen en dus ging ik ook met die gedachte slapen in mijn wonderschone slaapkamer, vergezeld door de prachtig twinkelende sterren die ver boven mij straalden.


    Happy Birthday my Potter!

    'Hij, uhm.. Het werd hem een beetje te veel, laten we het daarop houden. Hij is bang dat hij dit gaat verpesten tussen jullie en hij vind van zichzelf dat hij geen geluk verdient, maar we moeten het hem even duidelijk maken dat hij alle geluk in de wereld verdiend, oké?'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het landjepik waar hij zich al die jaren op verheugd had, was nou eindelijk begonnen.

    einde


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    And then there was Phil, who'd most certainly fallen in love with the completely confused boy he once called his best friend. He'd fallen in love with the way his eyes started to shine when he smiled. He'd fallen in love with his habit of always randomly fixing his hair during conversations. He'd fallen in love with their stupid late-night talks and pointless discussions about whenever the new Attack on Titan season would start. He'd fallen in love with a boy who no longer seemed to be there.



    Dit is veel meer dan een zin, maar ik vond het zonde om dit stukje uit elkaar te rukken. Dat kon mijn hart gewoon niet aan (;

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 22:54 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Misschien ligt het antwoord wel vlak voor mijn neus maar ben ik te dom om het te zien..


    My foreshadowing is ON POINT!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ook allereerst en vooral toch voor mijzelf.


    Vage zin, but oh well :W


    Happy Birthday my Potter!

    Hij wist dat hij het niet kon winnen van de jonge magiër en wilde niet dat heel zijn volk uitgemoord zou worden door een naar macht beluste man vanwege zijn koppigheid.


    Stenenlikker

    Therizinosaurus schreef:
    Hij wist dat hij het niet kon winnen van de jonge magiër en wilde niet dat heel zijn volk uitgemoord zou worden door een naar macht beluste man vanwege zijn koppigheid.


    Spoilers!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Spoilers!


    *fluit onschuldig*

    Het is daadwerkelijk de laatste zin die ik geschreven heb :') En ik was al benieuwd of je deze post zou vinden x'D


    Stenenlikker

    Het maakt wel nog steeds deel uit van het dagdagelijkse leven – zo zitten vele katholieken bijvoorbeeld bij de CM waar mensen met andere politieke gedachten bij andere ziekenfondsen zitten.


    Geschiedenis. Aaaah. Ik ben het zo beu.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    In dit plan staat beschreven hoe een bedrijf zijn risico’s aanpakt, wanneer dit gebeurt en wie hiervoor verantwoordelijk is.


    Een zeer boeiend verslag aan het schrijven over kwaliteitsmanagement.


    26 - 02 - '16