• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lucens schreef:
    (...)
    Wouw dat is echt een mooie zin zeg...


    Aw, thanks!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    “Denk je dat mijn tong blauw wordt als ik het daarop druppel?”


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ze wist niet hoe de toekomst eruit zou zien, en ze kon wel heel hard tegen de stroming ingaan, maar ze kon de stroming toch niet stoppen.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    “Aw, hij kan spelen met pizzahond,” zegt Clint.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Real friends.. well real friends hit you over the head when you're being stupid.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 16:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    In de glinstering van zijn ogen en de grimas op zijn gezicht kon ze een geschiedenis lezen die van pijn sprak.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    De enige logische verklaring zou zijn dat ze, als ik gesnapt werd, bij hoog en bij laag konden ontkennen dat ik enige connectie met hen had en dat die argumentatie steek zou houden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    'I dare you... om de rest van de avond in enkel je onderbroek hier te zitten.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nee, ook geen huis aan huis bladen.

    Dit is echt het slechtste voorwoord voor een story ooit


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    'Zo zat ze even, ze dacht aan de wereld, aan hoe ze die wilde zien, en hoopte dat haar wens ooit in vervulling zou gaan.'


    Open your heart, I'll never misuse it.

    Mcgonnagall had het overwingsdansje opgemerkt en leek dit niet echt te waarderen.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    De wetenschap is overal en iedereen is wetenschapper, maar lang niet iedereen is de wetenschapper die hij zo verlangt te zijn.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hij hief zijn zwaard boven zijn hoofd, en stormde op Kygan af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Een wezen als zij.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ze lachte breed en ging in kleermakerszit tegenover Star zitten.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.