• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je nog geen idee hebt of je vermoedens juist wilt laten bevestigen, hier is de tweede en laatste hint voor we het thema bekend maken...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ze zuchtte nogmaals, zij hoorde nergens bij.


    That is a perfect copy of reality.

    “I-ik ga maar,” murmelde hij, hij maakte een snelle beweging, daarna hoorde ze zijn voetstappen en luisterde er stilletjes naar, net zolang tot het geluid helemaal weg gestorven was.


    i wanna die with you once or twice.

    "Ja, ja het gaat," zei hij en hij legde zijn hand heel kort op die van Laurens. Daarna ging hij het proefje doen en schreef hij op wat hij zag gebeuren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zorg dat ik altijd drink, zodat ik altijd dronken ben, zodat ik nooit een kater heb.

    Zij die nog nooit gedronken heeft, schrijft over hoofdpersonages die permanent dronken zijn (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    "Hé eh..." Er viel een stilte, een korte, maar hij was tamelijk ongemakkelijk. "Heb je zin om aankomende vrijdag iets te gaan doen? Naar de disco of bioscoop, of zo?" Ratelde Laurens achter elkaar. Joost keek naar hem en zag dat zijn wangen rood waren. Hij knikte zachtjes.
    "Ja, dat wil ik," zei hij met een glimlach en hij keek even in het boek. "I'd like to do that." Laurens glimlachte naar hem en zuchtte even opgelucht, tenminste, dat dacht Joost.
    "I'd like to," zei Laurens en Joost keek hem aan. "Wat?" Vroeg hij verward.
    "Do that is niet nodig," Legde Laurens uit.

    Nou ja, zin? Halve bladzijde man :') (jk)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 0:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    In stilte rijden we naar het ziekenhuis.

    oeeh, zeer spannend :3


    Born in 1900 ;)

    Hierna volg ik hem naar binnen, en ik merk dat een meisje hem op een bepaalde manier aankijkt, maar de manier op hóe ze Roman aan kijkt zit me niet goed.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Althans, totdat hij de stilte verbrak met de meest romantische zin ooit.
          "Ik moet overgeven, geloof ik."


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gaat lekker zo, Luce.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Voor mijn gevoel stond de tijd stil, maar terwijl de klok nog aan het tikken was dacht ik aan de laatste zin die ze tegen me zei: 'Je kan me altijd vinden, zelfs als de klok er mee stopt, je vindt me in je hart en dat stopt nooit.'


    How you doin'

    Met haar mooie lange felrode haren en bruine ogen en bleke huid had ze ook niet een standaarduiterlijk, wat hem wel interesseerde.



    Hahaha :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Jij eet zand

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 8:46 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Jij eet zand


    WHUUUT? O.o


    obsessive rage

    "Al was je een aliën, het zou me niets uitmaken." Hij voelde dat Laurens hem terug vastpakte en glimlachte.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 16:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.