• Dit is iets wat in NaNoWriMo topics vaak wordt gedaan. Het is zowel erg interessant om te lezen als gewoon leuk om stukjes van iets waar je aan werkt te delen, dus het leek me goed om dit ook in niet-november maanden van het jaar te doen. ^^

    Het idee is erg simpel: post hier de laatste zin die je aan je verhaal (of werkstuk/essay/brief aan je oma, als je rebels wilt zijn) hebt geschreven. Als je daarna meer schrijft, mag je het natuurlijk nog een keer doen. :Y)

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 0:06 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    'Goed geprobeerd.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hehehehehe.

    Of anders deze, van een story:
    Ze glimlachte even kort naar haar spiegelbeeld. Het plan was geniaal, ontzettend sneaky en gemeen, maar geniaal.


    That is a perfect copy of reality.

    (En als iets waar hij al weken over nadacht niet meer paste binnen de definitie van overhaaste conclusie, tja, dan hadden de woordenboeken maar een update nodig.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het was niet meer dan simpel tijdverdrijf voor hem, een pleziertje om de troepen van koning Michaël uit te lachen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    “Wat heeft dit er mee te maken?”


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    En het was beter dan met de armen over elkaar geslagen te staan wachten, toch?


    Every villain is a hero in his own mind.

    "Het was een waar genoegen om u te ontmoeten," zei hij, en hij maakte een overdreven buiging naar Georgo.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Met bijna bovenmenselijke snelheid wist Kygan zijn zwaard te trekken en te pareren.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Lisa keek me aan “Op een dag zul je me echt moeten uitleggen wat je in hem ziet.”


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Zei hij nou echt ex-CIA?


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Met moeite kwam Joost overeind. De les was afgelopen en samen met Yessin en Laurens liep hij het lokaal uit. Maya was de hele les niet aanwezig geweest en Joost vroeg zich af waar ze heen was gerend nadat ze het uit had gemaakt. Hij had nog zoveel vragen.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 16:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    It might just prevent you from falling into darkness.

    Ik kon niets anders dan knikken en ook glimlachen, om vervolgens mijn ogen te sluiten zodat de zonnestralen op mijn gesloten oogleden konden kriebelen.


    26 - 02 - '16

    De wangen van de jongen werden rood, wat overduidelijk niet veroorzaakt werd door de kou.

    Daar, onder hetzelfde afdakje als waar de fietsenrekken stonden, plofte hij neer op een hoopje termietenvoer dat zich een bank noemde en sloeg zowel zijn armen als zijn benen over elkaar. “Hoe oud ben je nou?”


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.