• Nieuw rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:51 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mag ik een nieuwe bewoonster?


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    Mag ik een nieuwe bewoonster?

    Tuurlijk! Ik zet je er meteen bij :)


    I promise you I will learn from my mistakes.


    Jess Rae Adams
    We are the kings and the queens of the new broken scene, but we're alright though.

    Eventueel een bijnaam
    Be creative.


    Leeftijd.(21-23)
    4/2/1992
    Jess is 21 geworden op de vierde van februari, wat haar volgens de wet toestemming geeft om alcohol te kopen.

    Oude of nieuwe bewoner.
    Ze woont al in The New Americana sinds ze 19 is, dus is ze al een oude bewoonster van het gebouw.

    With the lights out, it's less dangerous. Here we are now, entertain us.

    Uiterlijk


    Het meest opvallende uiterlijke kenmerk is natuurlijk Jess' haar. De bruine haarkleur die ze had vond ze op een gegeven moment maar saai, dus besloot ze op een dag om het in een mengeling van groen, blauw en vanboven een beetje paars te verven. Sindsdien is ze erg tevreden met haar felle bos haar en dit past ook heel goed bij haar karakter. Haar ogen hebben een blauw grijze kleur waar steeds een vrolijke twinkeling in te vinden is, tenzij het leven haar even niet mee zit en ze boos of verdrietig is. Ook is ze best lang, 1m 82, wat haar nog meer doet opvallen onder de mensen. Jess is niet de persoon die rokjes of jurkjes aandoet, maar verkiest eerder skinny jeans, leuke bloesjes en simpele bandshirts van een paar maten te groot. Met dingen zoals make-up overdrijft ze nooit, wat mascara, eyeliner en lippenstift vindt ze al meer dan genoeg. Natuurlijk gebruikt ze wel dingen zoals concealer, om de wallen onder haar ogen die ze krijgt van het feesten weg te werken.

    Innerlijk.
    Creatief~ vrije meningsuiting ~ extravert~ spontaan~ ongeduldig~ enthousiast ~ sarcastisch ~strijdlustig~ eigenzinnig~ leidinggevend

    Jess Rae Adams is een creatieve ziel, die uitdagingen niet snel uit de weg zal gaan. Deze jongedame is enthousiast over zowat alles wat bestaat en is erg spontaan, zelfs tegen mensen die ze niet kent knoopt ze gesprekken aan over vanalles en nog wat. In die gesprekken is ze ook niet bang om te zeggen wat ze denkt en misschien zal ze soms mensen weleens schokken door haar mening die ze zonder eerst wat rond de pot te draaien zal geven. Ze heeft dan ook een speciale kijk op het leven. Ondanks dat ze enthousiast is, kan ze ook de slechte dingen in het leven zien en zal daarbij vaak sarcastische opmerkingen maken.
    Verder heeft ze weinig geduld en zal ze misschien daarom ook wel snel de leiding op haar nemen, zodat ze niet niet wachten totdat anderen een beslissing nemen, die haar misschien niet eens aanstaat. Ze is dan ook erg eigenzinnig en zal haar eigen ideeën volgen, hoewel ze wel naar anderen luistert. En als ze de leiding neemt, zal ze niet snel opgeven. Ze is strijdlustig en trekt niet snel terug wanneer er gevaar dreigt. Vaak probeert ze nieuwe dingen uit, waardoor ze al in aanraking is gekomen met alcohol, sigaretten en zelfs drugs ontbreken niet op haar lijstje.
    Oh ja, je geeft beter geen commentaar op haar kleurrijke haar, want dan raak je de gevoeligste snaar en zal ze niet bang zijn om naar je uit te halen. Meestal doet ze dat gewoon met woorden, die evenveel pijn kunnen doen als lichamelijk geweld. Verder is ze een enorme kindervriend en wil ze later ook kinderen.

    I can't drown my demons, they know how to swim.


    Geschiedenis.
    June Adams(née, Grahams) ~mother~ 1969
    Michael Adams~ father~ 1967
    Luke Adams~ brother~ 1996
    Joseph Adams~ grandfather ~ 1940
    Robert Grahams~ grandfather~ 1940~ died
    Janette Martin~ grandmother~ 1941
    May Cooper~ grandmother~ 1943

    Jess is opgegroeid tussen vier muren. Haar ouders hadden niet graag dat ze buiten kwam aangezien ze het hier in Manhattan veel te gevaarlijk vond voor een veel te nieuwsgierig kind als haar. Daarom bleef ze tot haar grote verveling steeds binnen, waar niets te doen was voor een jong kind, opzoek naar avontuur. Echter had ze al snel een oplossing gevonden om haar niet te vervelen, namelijk kunst. Ze bleef soms wel uren lang in haar kamer, werkend aan één of ander portret van haar verbeelding. Ze interesseerde zich vooral in het surrealisme, hoe ze twee echte dingen zo onwerkelijk kon laten ogen door ze bijeen te voegen. Met potlood en wat kleurtjes, kon ze prachtige dingen maken. Zo heeft ze zich bezig kunnen houden tot ze 19 was, op die leeftijd was ze het zat om onder één dak te wonen met haar ouders en ging ze haar eigen weg op. Na vele appartementen zijn te zijn afgegaan, kwam ze bij The New Americana, die volgens haar volledig bij haar pastte. Haar ouders daarintegen vonden het een minder geschikte plek voor haar, maar daar trok de jongedame zich niets van aan. Zij had haar thuis gevonden.

    Extra.
    Deze jongedame rookt al sinds haar twintigste, niet zo erg dat je het een verslaving zou noemen, maar toch steekt ze weleens een sigaretje op tegen de stress.
    Ze heeft een baantje bij een muziekwinkeltje in de stad, waar ze haar nood aan geld kan combineren met haar passie voor muziek. Ook schrijft ze in haar vrije tijd vaak nummers.
    Jess experimenteert graag en is dus niet bang om al eens een meisje te kussen, maar toch gaat haar voorkeur iets meer naar de jongemannen.

    If there's a light at the end, it's just the sun in your eyes.


    Appartement.
    Deze jongedame woont op de tweede verdieping, in nummer 201. Ze heeft haar appartement op een retro stijl ingericht. In haar woonkamer heeft ze een gezellige zithoek met de meest comfortabele bank die ze maar kon vinden. Haar slaapkamer is wat minder retro, maar nog altijd heel erg leuk om te zien, vindt ze.

    Relaties.
    Nova Romana Montgormery
    Cameron Razia Santiago

    Maxime "Max" Alycante
    Elle Gabi Mack

    Aiden Matthew Quinn

    Christopher Wellington
    Alexander 'Alex' Hernandez
    Emerson Fitzgerald

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 13:25 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mag ik een oud bewoner? Ik twijfel tussen welk geslacht, maar denk een jongen ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik een vrouwelijke oude bewoonster?


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Ik zet jullie erbij!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Nvm

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 15:32 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een oude mannelijke bewoner? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik een vrouwelijke oude bewoner? :3
    omg halsey

    Institutional schreef:
    Mag ik een vrouwelijke oude bewoner? :3

    Mag ik een mannelijke oude bewoner?

    Zou ik een nieuwe vrouwelijke bewoner mogen? En indien het mogelijk is wil ik ook graag een mannelijke nieuwe bewoner. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Naam;Nova Romana Montgormery


    “You're like a siren in the dark,
    You're the beat playing in my heart,"


    "But I was born the be the other woman."






          Eventueel een bijnaam.
    Heeft ze niet.
          Leeftijd;
    Tweeëntwintig jaar.
          Oude of nieuwe bewoner.
    Oude Bewonder.
          Uiterlijk.
    Nova is een brunette met amandelvormige bruine ogen, die gesierd worden door een laagje make-up. Ze is best lang, namelijk 1,78 en heeft een slank lichaam met lichte vrouwelijke vormen. Ze heeft een licht getinte huidskleur, die in de zon ook nog een tintje donkerder wordt. Ze draagt vaak lippenstift, meestal rood of paars. Verder draagt ze haar haar meestal los of in een staart. Haar haar komt tot net onder haar schouders en van tijd tot tijd verft ze het paars of roze. Nova draagt het liefst een high wasted broek met een oversized bandshirt en een paar sneakers, of in plaats van een high wasted broek een rok. Ze draagt bijna geen hakken, maar heeft wel een last vol jurkjes voor speciale gelegenheden.

          Innerlijk.
    Nova is een creatief meisje, dat dan ook een opleiding creative writing doet. Ze heeft veel fantasie en kan ook uren doortypen zonder verveeld te raken. Ze is een relaxed en stil persoon, wie het liefst met een kopje thee en haar laptop in haar retreat room zit. Ze zegt in grote groepen al bijna helemaal niks en zelfs een op een zal de ander vaak nog een gesprek moeten starten, maar als ze eenmaal praat, dan kan ze haar mond ook niet houden. Ze is slim, maar niet op een manier dat ze het aan mensen opdringt, meestal houdt ze haar kennis voor zichzelf totdat iemand erom vraagt. Nova is wel altijd eerlijk, merendeels omdat ze liegen gewoonweg niet kan, ze is dan ook vreselijk in leugentjes om eigen bestwil te vertellen. Echter probeert ze wel altijd haar woorden voorzichtig te kiezen. Ze Is een beetje een control freak en wil het liefst alles zelf gepland hebben, omdat ze dan weet wat ze kan verwachten. Ze is dan ook niet bijzonder spontaan, maar laat zich soms wel meeslepen. Ze schaamt zich niet heel makkelijk en kan vrij aanhankelijk zijn met de juiste persoon.
          Geschiedenis.
    Nova is opgegroeid in een rustig en liefdevol gezin, maar zodra haar vader stierf door een hartaanval was het gezin niet meer hetzelfde. Niet alleen raakte nova's moeder de eerste paar jaar depressief, ook had het overige gedeelte van het gezin minder inkomen om van te leven. Nova's oudste zus ging acht jaar geleden uit huis en nam Nova mee, zodat hun moeder de ruimte had. Nova kwam samen met haar zus Charlotte in the new Americana te wonen. Echter Is Nova haar zus ondertussen alweer verhuisd.
          Extra.
    Nova is schrijfster en schrijft ook columns voor een lokale krant.
    Opleiding creative writing.
    Panseksueel.
    Motor
          Appartement.
    Nummer 282.
    Retreat room. bed in een smalle kamer. Dit was officieel een inloopkast.
    Eerste slaapkamer met een bed, een venster zitting en een bureau met boekenkast. Daarbij nog een kledingkast.
    Tweede slaapkamer met bed en een bureau. Daarbij nog een kledingkast.
    Zitkamer met hoekbank en tafel en een tv kast.
    Een keuken en een badkamer

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 14:02 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sorry voor de late reactie, ik ga zometeen iedereen erbij zetten maar eerst moet ik nog wat eten en mijn voet in tapen.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Oké, iedereen staat erbij denk ik, zeg maar als ik iemand vergeten ben.


    I promise you I will learn from my mistakes.