• Nieuw rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:51 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Dizcoostin schreef:
    Ik zat erover na te denken een nieuwe mannelijke bewoner te spelen die een alleenstaande vader is? Ik weet niet of dat mogelijk is? c:

    Natuurlijk, alles kan en dat is echt origineel!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Natuurlijk, alles kan en dat is echt origineel!


    Thanks. c: Ik vond het zelf wel een extreem schattig idee eigenlijk. ;D Gaat ook voor wat leuke momenten zorgen denk ik, vooral als de jeugd gaat feesten, en hij daar zit met een jankende baby.

    Ik ga gelijk aan de gang met hem.


    I'm your little ray of pitch black.

    E M E R S O N      F I T Z G E R A L D .
    "I got my safe Haven, wait, is that to cliche?"
    Nieuwe bewoner.

    N A A M
    Emerson Fitzgerald, hij is genoemd naar zijn overgrootvader, en over het algemeen vindt hij het zelf wel een leuke naam. Zijn achternaam is hij niet zo'n fan van, aangezien deze vaak geassocieerd wordt met rijke families, en mensen hem daarop vaak beoordelen.


    B I J N A A M
    E, Em, Fitz of iets dat erop lijkt. Sowieso is Emerson niet een al te moeilijke jongeman hiermee en zal hij naar alles luisteren dat erop lijkt. Vooral gezien zijn naam vaak verkeerd wordt uitgesproken. Zo had hij eens een vriend die hem Amber noemde, omdat Emerson te moeilijk voor hem was.


    L E E F T I J D
    Emerson is geboren op een heerlijke herfstdag. Hij draagt inmiddels de leeftijd van drieëntwintig jaar.


    O U D / N I E U W
    Nieuwe bewoner, en een goede vriend van de nieuwe eigenaar van het gebouw, ondanks dat hij niet in het rijke wereldje valt.


    U I T E R L I J K
    Emerson is in het bezit van een vierkant hoofd, waarvan de neus eigenlijk toch wel het meest opvalt, vooral omdat deze wat schever staat en eigenlijk iets te groot lijkt voor zijn gezicht. Ook zijn ogen trekken snel de aandacht naar zich toe, omdat deze een mooie donkerbruine kleur dragen met lichtere strepen erin. Deze zijn omringt door een waaier van zwarte wimpers, en een stel donkerbruine wenkbrauwen die niet al te dik zijn — al valt dit wat minder op door de simpele zwarte bril die op zijn neus hangt. Zijn lippen zijn wat voller, en hebben zowel boven als onder een gelijke portie. Deze dragen een natuurlijke, lichtroze kleur. Emerson is best bleek.
          Deze jongeman is in het bezit van een dikke bos donkerbruine haren, die gelukkig wat steiler hangen dan krullen — hier heeft hij namelijk een bloedhekel aan. Meestal zitten deze haren wat weelderig naar achteren met wat wax, maar de laatste tijd heeft hij steeds minder tijd om daaraan te werken, of naar de kapper te gaan en het blijft maar groeien. Het is inmiddels eigenlijk wel te lang geworden, het begint langs zijn gezicht te hangen, en het is duidelijk dat Emerson er alles behalve tevreden mee is.
          Emerson was altijd iemand die dol was op sporten, en er graag de tijd voor nam. Hij was een Crossfit fan, en had hem binnen een korte tijd veel spiermassa opgeleverd. De komst van zijn dochter had hem echter minder kans gegeven hiervoor, en toen hij er alleen voor stond viel dit helemaal weg. Zo nu en dan zal hij zich nog opdrukken, of iets dergelijks. Er is dus nog zeker wel spiermassa op te merken, maar het is niet meer zoals het voorheen was. Zijn wasbordje en bredere armen zijn er nog altijd, en daar probeert hij zijn best nog wel voor te doen, niet zozeer voor een ander maar eerder voor zichzelf. Ook zit Emerson al haast tegen de twee meter aan.
          Het liefst zou hij zich weer in driedelige pakken hijsen, maar dat gaat moeilijk. Tegenwoordig neemt hij genoegen met een blouse of t-shirt met daaronder een fijn zittende donkere spijkerbroek en wat combat boots of hippe gympen eronder. Soms zul je hem met een net colbert rond zien lopen, maar dat weet hij dan te combineren met iets dat neutraler is.
          Emerson is niet in het bezit van tatoeages of piercings, simpelweg omdat hij daar nooit behoefte aan gehad heeft. Niet voor zichzelf, maar bij een ander wekt het wel enige interesse op. De laatste tijd zat hij er wat meer over na te denken, en hij zou eigenlijk wel de naam van zijn dochtertje ergens neer willen zetten, maar hij weet stiekem ook wel dat hij dat nooit zal gaan doen. Niet uit angst, maar omdat hij zijn eigen lichaam daar niet mee wil vervuilen — wat eigenlijk vreselijk dubbel is, gezien hij het bij een ander zeker wel kan waarderen.
    I N N E R L I J K
    Emerson is met een paar steekwoorden erg duidelijk te omschrijven; Charmant, aangenaam, hardwerkend, volwassen en onzelfzuchtig. Dit zijn de kenmerken die vooral opvallen bij de man, en die erg lijken te domineren, wanneer iemand hem niet kent.Over het algemeen is de jongeman iemand die erg charmant uit de hoek kan komen, al is dat wel erg verminderd in het laatste jaar. Dat maakt hem ook aangenaam in de omgang, vooral omdat hij zich heel goed kan inleven in anderen en hun problemen. Het is ook duidelijk dat de man erg sociaal was, totdat hij zijn dochter kreeg, al bezit hij die kwaliteit ook nog wel, tot op een bepaald niveau natuurlijk.
          Hardwerkend en alert, ook twee kernwoorden die Emerson erg goed zullen beschrijven. Hij weet waarvoor hij werkt, en welk doel hij wil bereiken. Dit zal hij dan ook met alle genoegen doen. Ook is de man vreselijk alert, niet enkel op zijn werk, maar ook erbuiten. Hij ziet dingen vaak al afspelen voordat ze daadwerkelijk gebeurd zijn, puur omdat hij erg goed op details kan letten. Dat maakt hem ook erg waakzaam, maar dit gaat ook over mensenkennis. Emerson heeft snel door of iemand goed van hart is of niet, en zit er dan ook echt zelden naast.
          Emerson is een zelfverzekerde man, niet zozeer om zijn uiterlijk maar om zijn daden en dingen die hij bereikt heeft in het leven. Met weinig is hem veel gelukt, en dat heeft hem wel zelfvertrouwen gegeven. Soms kan dit natuurlijk overkomen alsof hij arrogant is, maar wanneer je de jongeman beter leert kennen kom je erachter dat niets minder waar is. Hij is nou juist erg bescheiden over de dingen waar hij het meest trots over is, en daar gaat zijn prioriteit ook naar uit. Emerson is iemand die pas als laatste aan zichzelf denkt, eerder aan anderen. Een geweldige eigenschap natuurlijk, al maakt het zijn eigen leven soms wel moeilijk.
          De jongeman kan soms erg vijandelijk overkomen, dit is vooral wanneer iemand hem een verkeerde blik schenkt of een verkeerde opmerking maakt over één van zijn passies. Eigenlijk komt dit gewoon af van jaloezie, omdat Emerson bepaalde dingen niet meer kan doen die dicht bij zijn hart liggen, puur omdat hij nu een levend wezen heeft om voor te zorgen. Achteraf zal hij niet altijd zijn excuses aan willen bieden, dat ligt er vooral aan hoe de betreffende persoon hem zal behandelen. Wederzijds respect is voor Emerson vreselijk belangrijk, en wanneer iemand daar niet bekend mee is zal hij diegene niet als een vriend beschouwen. Daar is hij erg standvastig in, evenals zijn eigen keuzes en dergelijke. Wanneer mensen zich teveel met zijn levensstijl of keuzes bemoeien, zullen zijn een woedende Emerson krijgen, iets waar de man erg dominant in kan overkomen.
          Ermerson weet zelf dat het een vreselijke eigenschap is, maar hij is vreselijk vergeetachtig. Het gaat vaak om de kleinste dingen, maar soms zullen er ook grotere gevallen zijn. Hij kan er zelf niet echt veel aan doen, dat heeft vooral met de slaaptekort te maken, daardoor is zijn concentratie echt achteruit gegaan, evenals zijn gemiddelde humeur en creativiteit. In het laatste jaar is hij dan ook enorm rommelig geworden, en opruimen is totaal niet zijn ding. Koken vindt hij daarentegen leuk, maar de boodschappen halen haat hij echt met zijn gehele hart.


    G E S C H I E D E N I S
    Emerson is altijd in een liefdevol gezin opgevoed, waar hij één jonger zusje had. Omdat zij ziek was, heeft Emerson altijd geleerd dat hij respect voor alle soorten mensen moet hebben. Zijn respect voor vrouwen is daarom ook groter dan de gemiddelde man van zijn leeftijd. Vanaf zijn vijftiende had Emerson met Emily, een meisje dat oorspronkelijk uit Australië kwam, en op jonge leeftijd naar Amerika was verhuisd. Ze gingen op hun twintigste levensjaar samenwonen, en het duurde zo'n jaar voordat de Australische zwanger was geworden, en ondanks dat het een ongelukje was en zij eigenlijk veel te jong waren, waren ze er vreselijk gelukkig mee. Ze noemden haar Haven, omdat ze hen oogappeltje was.
          Zo'n half jaar later werd Emily goed ziek, en na nog ongeveer een half jaar was ze overleden. Dit heeft Emerson met een gebroken hart achtergelaten, maar gelukkig had hij Haven — die een perfecte weerspiegeling was van Emily — die hem bezighield. Nog altijd heeft hij het er zwaar mee, maar hij weet ook dat het leven verder moest gaan.


    E X T R A
    Emerson heeft dus een dochtertje genaamd Haven, ze is ongeveer anderhalf jaar oud en heeft prachtige groen-blauwige ogen.Het is een vrolijk kind, dat al druk bezig is met een poging te wagen te lopen, en al wel enkele woorden kan. Ze praat in ieder geval lekker terug.
          Emerson werkt zowel als independent (sport)schrijver, fotobewerker en fotograaf, puur om vaak thuis te zijn. Voorheen was hij vooral sportinstructeur, en (sport)masseur, maar hij heeft nu van zijn hobby's zijn werk gemaakt.


    A P P A R T E M E N T
    Nummer 200.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 16:40 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Haven ziet er echt een schatje uit ^^


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    Haven ziet er echt een schatje uit ^^


    Daar ging ik voor. c: Ik vind alleen mijn faceclaim voor de man niet zo geweldig, dus heb een beetje struggles nu. Maar ik vind zijn geschiedenis ook echt extreem zielig joh. Arme Emerson.


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Daar ging ik voor. c: Ik vind alleen mijn faceclaim voor de man niet zo geweldig, dus heb een beetje struggles nu. Maar ik vind zijn geschiedenis ook echt extreem zielig joh. Arme Emerson.

    Met de face claim kan ik niet echt helpen aangezien ik zelf ook maar weinig mannelijke fc's ken. Maar zijn geschiedenis is inderdaad best zielig, maar wel interessant.


    I promise you I will learn from my mistakes.



    Samuel Alessandro Diaz
    Oud bewoner


    Bijnaam : Sam, Sammy, Mexicano, Taco
    Nationaliteit : Mexicaans
    Leeftijd. 22, hij verjaard op 5 Mei wat hem een Stier maakt
    Uiterlijk.

    -Donkere chocolade bruine ogen
    -Licht stoppelbaardje
    -Volle lippen
    -Volle warrige wenkbrauwen waar er in de linker een kapje/litteken zit.
    - Sportieve bouw en 1m81 lang
    - Slungelig gekleed, erg casual
    -Warrige bruine haren, langs de zijkanten wat getrimd

    Fc: Daniel Bederov
    Innerlijk.

    - Vriendelijk en sociaal
    - Trouw
    -Respectvol
    - Bescheiden
    -Rustig type, maar kan aggresief worden
    - Gevoelig
    -Harde werker
    -Muziekliefhebber
    -Slechte gewoonte om nagels te bijten
    -Komt soms eens in problemen
    -Naïef

    Geschiedenis.

    Daniel is geboren als eerste en enigste kind van de Mexicaanse Familie Diaz, zijn vader is toen zijn moeder 4 maanden zwanger was ervandoor gegaan waardoor de vrouw hem zelf heeft opgevoed. Zijn moeder was een liefdevolle rechtvaardige vrouw, ze had een baan als kuisvrouw en probeerde de kleine een goede thuis te geven.
    Samuel ging naar een goede school, leerde gemakkelijk en zijn moeder leerde hem ook wat klusjes doen. Dit duurde tot hij 12 was, daarna mocht hij naar de middelbare school maar dit was een stuk lastiger voor de jongen. Hij had wel veel vriendjes enzo, maar zijn punten waren niet meer opperbest. Na zijn dertiende heeft hij dit wel weten te herpakken en net wanneer alles goed bleek te gaan voor Sam, wilde zijn moeder verhuizen. Van Mexico naar Amerika was een enorme stap voor de jongen, een andere taal, een andere levensstijl.

    Met moeite heeft Samuel zich weten in de dagelijkse Amerikaanse routine te nestelen maar het heeft voor hem nog niet meteen een thuis gevoel. Na 1 jaar werden ze uit hun eerste stekje buiten gegooid en kwamen ze terecht bij de Americano. Ze kochten het goedkoopste stekje daar en nu zit hij er nog steeds.Slechts na 1 jaar heeft hij echt vrienden leren maken op de school en vormde zijn karakter zich echt. Een speelse, wat sullige maar grappige jongeman die eerlijkheid en respect erg belangerijk vind. Echter werd de jongen wel vaak neergekeken omdat hij 'mexicaans' is. Verwijten werden naar zijn hoofd gegooid van taco tot maffia. Zo heeft hij toch een muur om zich heen gebouwd wat op zijn 18 toch weer door een eerste liefde omgegooid is. Met het meisje heeft hij toch 11 maanden samen geweest, maar door omstandigheden konden ze niet meer verder samen. Wel zijn ze nog steeds goede vrienden.

    Samuel nam een job als automonteur wat hij nu nog steeds doet. Hij lapt auto's op en knutselt wat aan motors en andere voertuigen. Hij hoopte zo met het geld misschien hoge school te kunnen volgen. Echter kon de familie Diaz amper huur betalen en geraakte Sam in een koppige ruzie met zijn moeder. Deze duurde ook al gauw een maand maar nadien is hun band wel versterkt.
    Het was dan ook een onverwachte klap toen ze stierf op de nacht van 7 oktober 2012. Met het beetje geld dat hij van haar geërfd had kon hij de huur wel betalen , maar de jongen moest harder werken en van studeren zal niet meer van komen, tot zijn spijt.

    Nu nog steeds kun je Sam vinden in de garages enkele straten verder, ook heeft hij een weekendjob bijgenomen als barman in een coffee huisje.


    Extra.
    Appartement 213 Kamer , keuken, woonkamer , badkamer.

    Over het algemeen woont Sam erg klein, zijn appartementje is één van de kleinste maar hij is blij met wat onderdak. Hij zit er al zo'n 8 jaar maar kan soms met moeite nog de huur betalen sinds zijn moeder zo'n 2 jaar en een half geleden gestorven is. (Alle foto's dus een beetje minder luxueus en kleiner voorstellen :') )

    [ bericht aangepast op 19 dec 2015 - 17:16 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ...

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 16:40 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ramsay Snow -Idk hoe hij in het echt heet. of Brandon Urie. Omg je maakt het jezelf wel moeilijk!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Ramsay Snow -Idk hoe hij in het echt heet. of Brandon Urie. Omg je maakt het jezelf wel moeilijk!


    Haha, jup. Maar ben er toch uit. Brendon Urie, want tja, waarom niet. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Is er nog een vrouwelijke oud bewoner? c:


    Faith is everything.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Haha, jup. Maar ben er toch uit. Brendon Urie, want tja, waarom niet. ;D

    Yeeh, de beste keuze n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MrsMessi schreef:
    Is er nog een vrouwelijke oud bewoner? c:

    Ja hoor, wanneer denk je dat je haar kunt maken? Want ik was van plan om morgen het speeltopic te openen.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Ja hoor, wanneer denk je dat je haar kunt maken? Want ik was van plan om morgen het speeltopic te openen.


    Ik ga er zo mee aan de slag, als dat nog op tijd is? Ik heb haar denk ik zo af. :)


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Ik ga er zo mee aan de slag, als dat nog op tijd is? Ik heb haar denk ik zo af. :)

    Ja hoor, ik heb net gezien dat er nog een paar hun rol moeten afmaken dus zal het speeltopic sowieso niet voor vandaag zijn.


    I promise you I will learn from my mistakes.