• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bridget Jones is my spirit animal.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het zit eindelijk een beetje mee. *klopt af* Ook zo blij dat m'n vader een andere locatie heeft weten te scoren. Meer tijd samen woohoo. c:

    Je hebt er wel voor gezorgd dat ik je niet meer zo mag. Applausje voor jezelf. *klapklap*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sally Hansen miracle gel lak gaat er niet af zonder aceton. Dat is een beetje jammer.


    // De Fifty Shades film is echt slecht. De acteurs zijn slecht en er is niks te zien. Hopelijk wordt hij nog een keer verfilmd en dan ook echt 18+ gemaakt.

    Honger.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    It doesn't feel nice to be forgotten


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Siento solitaria.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik haat het als ik geen enkel woord op papier krijg. Mijn hoofd is echt leeg voor dit verhaal. Ugh. Wat kan je ook doen op vakantie aan het begin van december?

    // Jezus, gooit mn opa mn fucking eten voor morgen weg. $¥÷&#&×*/*!

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 23:19 ]

    Ik wil zo graag die username, maar het duurt nog zeker dagen voor ik die kan nemen D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soms heb ik het idee dat ik aardig doe tegen mensen om vervolgens niets terug te krijgen. Op het moment zelf zijn ze er misschien blij mee, maar het volgende moment verdwijn ik naar de achtergrond en mag ik toekijken hoe die mensen die ik heb proberen te helpen het leuk hebben met anderen en uberhaupt vergeten dat ik besta. Ik besta geloof ik uberhaupt niet als iemand eens niet iets van me nodig heeft. Ik vraag me af hoeveel mensen me daadwerkelijk zouden missen als ik weg zou zijn..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh ja. Dat te herinneren.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Kunnen jullie die spoilers nu echt eens niet bijhouden?!


    16 - 09 - '17

    zeiklijst over waarom ik de combo kerst + school HAAT

    [list]
    [*] Vijf en een half uur in een donker bos staan
    [*] Twintig keer achter elkaar hetzelfde toneelstukje van dertig seconden uitvoeren (je telefoon laten zien aan twee andere acteurs en doen alsof het een hele coole nieuwe telefoon is, in plaats van het gedrocht waar je met pen op hebt gekrast en die je die dag al vijf keer op de grond hebt gesmeten)
    [*] Twintig minuten om te eten tussendoor
    [*] Geen enkele beschikking tot een toilet whatsoever
    [*] Wie de fuck snapt er nou weer zo weinig van computers dat hij Windows Verkenner wegklikt na het aanklikken van de eerste track als er nog vijf tracks achteraan moeten??? EN WAAROM DEED HIJ DAT VIJF KEER TERWIJL IK HET HEM NA DE EERSTE KEER AL HAD UITGELEGD
    [*] Vijf. en. een. half. uur.
    [*] Al die kutkinderen die telkens hun smoel niet hielden
    [*] GeeN WC'S I MEAN de helft van die kids zijn meiden hoor en het is echt niet zo dat toevallig niemand ongesteld is
    [*] 80% van de tijd was wachten en stilstaan en ik ben daar niet op gebouwd
    [*] Lees: ik ben er veel te fucking dik voor en mijn rug is nu kapot en ik moet nu vast een kunstheup op mijn dertigste als een oud wijf
    [*] Iedereen nam het vet serieus en ik werd er zo zo zo zo fucking chagrijnig van dat ik een makkelijk slachtoffer in leraresvorm afsnauwde en de regisseur openlijk bespotte in front of his nose
    [*] Geen spijt
    [*] Moesten ze me maar niet VIJF UUR LANG in hetzelfde bos laten staan en op dezelfde helling toneel laten spelen ZONDER ETEN
    [*] Volgend jaar smijt ik mezelf nog liever voor de trein dan dat ik meedoe met die fucking kerstviering echt holy shit welk fucking schijtbrein heeft dit bedacht serieus wat is dit nou voor kerstspirit "lekker lijden en toneelstukjes opvoeren waarvan niemand de boodschap begrijpt"
    [*] facking leuk
    [*] merry christmas


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ratonhnhake schreef:
    Soms heb ik het idee dat ik aardig doe tegen mensen om vervolgens niets terug te krijgen. Op het moment zelf zijn ze er misschien blij mee, maar het volgende moment verdwijn ik naar de achtergrond en mag ik toekijken hoe die mensen die ik heb proberen te helpen het leuk hebben met anderen en uberhaupt vergeten dat ik besta. Ik besta geloof ik uberhaupt niet als iemand eens niet iets van me nodig heeft. Ik vraag me af hoeveel mensen me daadwerkelijk zouden missen als ik weg zou zijn..


    I'd miss you.

    // ugh geen zin in morgen. Waarom moet er per se een rapper komen?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hoera, je hebt je doelen voor vandaag niet gehaald. Nu mag je weer de toets niet doen en moet je 5 weken wachten. Goed gedaan. Wees trots op jezelf.