• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bjergsen schreef:
    It doesn't feel nice to be forgotten

    You are def not forgotten, honey. <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is nooit leuk om zo'n trouwe vriend als jou achter te moeten laten. Hopelijk heb je nu geen pijn meer.
    Slaapzacht lieve schat. x


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Spijbelen klinkt zo verleidelijk


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rare ochtend na een klote dag. Ik kan gewoon echt mijn bed niet uitkomen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Twinkle twinkle little star
    I want to hit you with a car
    Throw you off a cliff so high
    Hope you break your neck and die

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 8:25 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Criostal schreef:
    Twinkle twinkle little star
    I want to hit you with a car
    Throw you off a cliff so high
    Hope you break your neck and die


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Get your bloody arse to work! Wiskunde sucks, maar je moet toch leren damnit.
    Pff, denk ik een keer, ga eens zwemmen, kom ik verkouden terug. Fml. Got the message.
    Haa, ik weet niet wat ik vanavond moet verwachten en dat maakt me gek. Ach, we zullen wel zien.
    Mijn kot is een zooitje. ): Dat moet ik dan ook nog opruimen voordat mijn vader komt morgen. En dat terwijl ik liever ga leren..

    Oke, dat was het voor nu. ;)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jammer dat er nooit politie is als er voor oud en nieuw vuurwerk afgestoken wordt door kinderen die echt nog geen 18 zijn. Daarnaast was het vast geen legaal vuurwerk..

    Sommige mensen kunnen echt over alles zeuren of klagen... wat vervelend

    Agumon schreef:
    Jammer dat er nooit politie is als er voor oud en nieuw vuurwerk afgestoken wordt door kinderen die echt nog geen 18 zijn. Daarnaast was het vast geen legaal vuurwerk..


    Rotjes zijn al te verkrijgen, net als potten, tolletjes en andere knallers. Dit is volgens mij categorie 1 en mag afgestoken worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha, Maia's reactie maakt het helemaal af. Hahahahahahahhaha


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    Hahaha, Maia's reactie maakt het helemaal af. Hahahahahahahhaha


    Hahahaha wat nou? :') Jij hebt vreemde humor hoor, Cheroon. Volgende keer maar niets meer zeggen over m'n username.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Laquifa schreef:
    (...)
    Hahahaha wat nou? :') Jij hebt vreemde humor hoor, Cheroon. Volgende keer maar niets meer zeggen over m'n username.


    Ik kan er niets aan doen dat ik het had onthouden. :c Maar je username is nog altijd geweldig hoor, dat achterwegen. Ik wilde Laquifa niet beledingen, want she's flawless, just as you, but I just... idk... hahaha. Ik vind je gebruikersnaam nog altijd leuk om dezelfde reden. Dat was bijzaak. I'm sorry. :c


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)
    Ik kan er niets aan doen dat ik het had onthouden. :c Maar je username is nog altijd geweldig hoor, dat achterwegen. Ik wilde Laquifa niet beledingen, want she's flawless, just as you, but I just... idk... hahaha. Ik vind je gebruikersnaam nog altijd leuk om dezelfde reden. Dat was bijzaak. I'm sorry. :c

    Nou, ik ben blij dat ik je heb weten op te vrolijken. Al was het onbewust. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Patholoog schreef:
    Get your bloody arse to work! Wiskunde sucks, maar je moet toch leren damnit.
    Pff, denk ik een keer, ga eens zwemmen, kom ik verkouden terug. Fml. Got the message.
    Haa, ik weet niet wat ik vanavond moet verwachten en dat maakt me gek. Ach, we zullen wel zien.
    Mijn kot is een zooitje. ): Dat moet ik dan ook nog opruimen voordat mijn vader komt morgen. En dat terwijl ik liever ga leren..

    Oke, dat was het voor nu. ;)


    En nu beginnen mijn spieren ook aan beetje te verstijven/verkrampen. Tsss.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt