• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hah, de enorme hoeveelheid huiswerk die ik nog moet maken... En nog steeds hang ik op Quizlet rond. Whut lol :')

    Ik heb een gruwelijk mooie en goede game pc besteld/laten samenstellen voor een redelijk lage prijs. Met bijpassende game keyboard en muis.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 22:32 ]

    Bat schreef:
    Lol, ik zit echt serieus met deze onzekerheid, maar ik durf het met niemand behalve met m'n vriend te delen, want ik wil geen slet lijken. Maar ik wil het echt zo graag eens bespreken met een meid, maar mja, angst voor judging of roddels. xd


    Mijn inbox staat altijd open voor jou. ^^

    Ik moet echt dringend voort met hoofdstuk drie, uuugh. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Telefoon, je gaat terug naar de reperateur en ik ga sparen voor een vervanger voor je. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Op naar Star Warssssss.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Awh, in het kerstkaartje van stop aids now zit weer een schatting hangertje voor aan de kerstboom. Wat leuk dat de mensen waar ik geld voor doneer die dingen maken.

    Ben bang dat ik het hele migraine-gebeuren zo langzamerhand overneem van m'n vader... chips. :c

    Waarom raakt Coming Down van FFDP me zo? Jeez, nergens voor nodig dit. (cat)

    Laatste dag op kot eten aka alles moet op: aardappeltje, vegaballetjes en loempia. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die horoscopen op Tumblr zijn freakishly relatable.


    kindness is never a burden.

    Q is echt afgestorven.


    I'm your little ray of pitch black.

    Damn, ik ben zenuwachtig. En waarom? Heb ik een crush ofzo op hem? Ik vraag het mij af. Het komt in ieder geval ongelegen uit. Het is niet zo alsof ik maar een keer op de zoveel jaren een serieuze crush krijg. O wacht, jawel. Waarom nu dan, damnit!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sta je dan te wachten tot de zaal open gaat. Soldaat van Oranje ^^

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 19:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dizcoostin schreef:
    Q is echt afgestorven.

    Amen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als ik alleen nodig ben als anderen niet naar je toekomen, kan je fucking opdonderen uit m'n leven en hoop dat ik je fucking hard op je smoel pleurt in je leven.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh