• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Auw, mijn hand.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 14:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Audacity schreef:
    Op een schaal van 1 tot 10 hoe creepy is het om een whatsappgesprek te beginnen met 'ik zag je gister vanuit mijn trein en ik mis je'


    42


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Criostal schreef:
    (...)

    42


    oeps HAHA.haa


    i put the fun in funeral

    Zucht, mijn kamer ruikt nog steeds naar verbrande brownies


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben weer eens bezig met de twinkels.

    Twinkle twinkle little slut
    Name one guy you haven't fucked.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Audacity schreef:
    (...)

    oeps HAHA.haa


    Hehehehe ;]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    I might go full Hannibal on those kids. Jesus Christ they're annoying.

    Criostal schreef:
    Ik ben weer eens bezig met de twinkels.

    Twinkle twinkle little slut
    Name one guy you haven't fucked.


    Die vind ik echt geweldig, waarschijnlijk is de situatie echt fucked up, maar deze ga ik echt proberen te onthouden want misschien komt die nog van pas.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Die vind ik echt geweldig, waarschijnlijk is de situatie echt fucked up, maar deze ga ik echt proberen te onthouden want misschien komt die nog van pas.


    Hehe, leer hem van buiten.
    Bij mij kwam hem goed van pas ;]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Uggggh


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    "Het is daar kouder dan dat het hier is"

    YOU DON'T SAAAYY O.O


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lol, ik zit echt serieus met deze onzekerheid, maar ik durf het met niemand behalve met m'n vriend te delen, want ik wil geen slet lijken. Maar ik wil het echt zo graag eens bespreken met een meid, maar mja, angst voor judging of roddels. xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    Lol, ik zit echt serieus met deze onzekerheid, maar ik durf het met niemand behalve met m'n vriend te delen, want ik wil geen slet lijken. Maar ik wil het echt zo graag eens bespreken met een meid, maar mja, angst voor judging of roddels. xd


    Je kunt het altijd met iemand op Q erover hebben. In ieder geval, mocht je willen praten; mijn PB staat open. Want het klinkt toch wel als iets waar je goed mee zit. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Bat schreef:
    Lol, ik zit echt serieus met deze onzekerheid, maar ik durf het met niemand behalve met m'n vriend te delen, want ik wil geen slet lijken. Maar ik wil het echt zo graag eens bespreken met een meid, maar mja, angst voor judging of roddels. xd


    Mijn pb staat ook altijd open c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bat schreef:
    Lol, ik zit echt serieus met deze onzekerheid, maar ik durf het met niemand behalve met m'n vriend te delen, want ik wil geen slet lijken. Maar ik wil het echt zo graag eens bespreken met een meid, maar mja, angst voor judging of roddels. xd

    Je mag altijd mijn inbox in walsen als je dat wil. ^^ Geen veroordeling, beloofd. Ik ben een open-minded hippie op vrijwel ieder gebied behalve moord en Donald Trump. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.