• Nieuw rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:49 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mt
    Ik heb van Alex, Aiden gemaakt, omdat ik er pas later achter kwam dat er al een Alex was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn topics


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mt

    Jess en Alex zijn trouwens klaar voor relaties, als iemand wil?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Iemand een of andere relatie met Elle?

    LanieH schreef:
    Iemand een of andere relatie met Elle?

    Ik weet niet of het met Jess zal klikken, maar Alex misschien?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    iemand interesse in een relatie met aiden in wat voor
    Vorm dan ook?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Iemand die bevriend wil zijn met Maxime of Christopher? (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ga even het huis inrichten, maar Emerson is al klaar. c: Ik denk sowieso dat ik straks alle lijstjes eens even doorlees en mogelijke relaties in ga vullen. Positief, neutraal of negatief, dan is het voor mij wat duidelijker. Gaat nog wel even duren, en eventuele voorstellen zijn natuurlijk altijd welkom.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mt :3

    Heel wat leuke personages al haha ^^

    Ik maak zo meteen mijn jongen als ik een fc kan kiezen :')

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 13:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jess Rae Adams — Zou haar zeker wel mogen, en zal haar gekleurde haren altijd leuk vinden om te zien omdat hij zoiets wel waardeerd.
    Nova Romana Montgormery — Weet ik nog niet, te weinig informatie om uit te vinden.
    Maxime "Max" Alycante — Hij zou haar zeker wel een sympatieke jongedame vinden, een vriendschap zou hij niet erg vinden.
    Alexander 'Alex' Hernandez — Waarschijnlijk zouden ze eerst botsen omdat Emerson wel eerlijk zou zijn over wat hij van hem vindt.
    Christopher Wellington — Emerson zou wel iemand zijn die zijn eerlijkheid zou kunnen waarderen, mits het niet om zijn dochter gaat.
    Cameron Razia Santiago — Te weinig info.
    Elle Gabi Mack — Hij zou al snel doorhebben dat ze een beetje een spelletje lijkt te spelen, en dat zal hij niet zo goed waarderen.
    Aiden Matthew Quinn — Het zou zeker zo zijn dat Emerson zou kunnen lachen om de jongen, al hebben we hier niet over uitlachen. Mits hij zijn grote mond zou kunnen houden in het bijzijn van Haven.

    Dit is een beetje mijn idee, maar aanvullingen zijn altijd welkom uiteraard. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    @Voor mij is het goed. Jess zou Haven zeker een schat vinden aangezien ze een echte kindervriend is.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    @Voor mij is het goed. Jess zou Haven zeker een schat vinden aangezien ze een echte kindervriend is.


    Nou, mooi zo. c: Ik denk dat ik haar ook echt vreselijk sociaal maak, en totaal niet eentonig — al had Emerson dat natuurlijk wel liever zo gehad, haha. Dus ik denk dat Haven ook wel interesse zou hebben in Jess. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Nou, mooi zo. c: Ik denk dat ik haar ook echt vreselijk sociaal maak, en totaal niet eentonig — al had Emerson dat natuurlijk wel liever zo gehad, haha. Dus ik denk dat Haven ook wel interesse zou hebben in Jess. ;D

    Is goed:) Aangezien ze buren zijn kan Jess af en toe ook wel babysitten?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Is goed:) Aangezien ze buren zijn kan Jess af en toe ook wel babysitten?


    Oh, dat is wel interessant inderdaad. c: Al zal Emerson in het begin zijn ogen niet van zijn kleine duivel afhouden, haha. Maar dat kan zeker wel iets worden in de toekomst, vooral omdat hij zal opmerken dat ze een kindervriend is, en Haven dol op haar is.


    I'm your little ray of pitch black.