• Nieuw rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:49 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Sempre schreef:
    (...)

    Komt omdat het in het RPG toch wel zijn gangetje gaat lopen en dit gewoon vage lijnen zijn zodat het begin wat makkelijker is haha. Wellicht dat alles uiteindelijk helemaal omslaat, maar om alvast wat banden te hebben in het begin vind ik erg fijn. ;D


    Nja, zelf vind ik banden tussen personages die al wat langer in het appartementencomplex zitten wel wat handiger, omdat die elkaar al wel vaker hebben gezien dan de nieuwe garde. So yeah, die relaties hebben voor mij sneller voorrang en hebben al een beetje stabiliteit nodig. Natuurlijk kan het veranderen, maar ik wil zelf altijd wel proberen bij de keuze te blijven, want voor mij is zoiets wel hetzelfde als dat je een personage aanmaakt, en vervolgens een geheel andere kant op gaat — puur omdat het dingen simpeler maakt tijdens het RPG'en, en daar ben ik zelf niet zo'n fan van. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben het overal wel over eens. Ik zal straks ff Aiden zijn lijstje updaten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Nja, zelf vind ik banden tussen personages die al wat langer in het appartementencomplex zitten wel wat handiger, omdat die elkaar al wel vaker hebben gezien dan de nieuwe garde. So yeah, die relaties hebben voor mij sneller voorrang en hebben al een beetje stabiliteit nodig. Natuurlijk kan het veranderen, maar ik wil zelf altijd wel proberen bij de keuze te blijven, want voor mij is zoiets wel hetzelfde als dat je een personage aanmaakt, en vervolgens een geheel andere kant op gaat — puur omdat het dingen simpeler maakt tijdens het RPG'en, en daar ben ik zelf niet zo'n fan van. c:


    Hier sluit ik me graag bij aan, ben het er helemaal mee eens c: de relaties die er al zijn moeten wel in ere blijven, voor zover mogelijk c:
    En wat Haven betreft zal ze denk alle dames in het complex geweldig gaan vinden c:


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me graag bij aan, ben het er helemaal mee eens c: de relaties die er al zijn moeten wel in ere blijven, voor zover mogelijk c:
    En wat Haven betreft zal ze denk alle dames in het complex geweldig gaan vinden c:

    Adore voelt zich door deze uitspraak enorm aangesproken. ;x

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 14:09 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Adore voelt zich door deze uitspraak enorm aangesproken. ;x


    Oh Haven gaat dol zijn op Adore. En misschien een tikkeltje verbaasd, maar die gaat haar grootste fan worden. ;D Al zullen alle vrouwen sowieso erg veel aandacht kunnen verwachten van de kleine bengel. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Nja, zelf vind ik banden tussen personages die al wat langer in het appartementencomplex zitten wel wat handiger, omdat die elkaar al wel vaker hebben gezien dan de nieuwe garde. So yeah, die relaties hebben voor mij sneller voorrang en hebben al een beetje stabiliteit nodig. Natuurlijk kan het veranderen, maar ik wil zelf altijd wel proberen bij de keuze te blijven, want voor mij is zoiets wel hetzelfde als dat je een personage aanmaakt, en vervolgens een geheel andere kant op gaat — puur omdat het dingen simpeler maakt tijdens het RPG'en, en daar ben ik zelf niet zo'n fan van. c:


    Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar mijn personages zijn allebei nieuwkomers dus voor mij is het meer 'ik zie wel wat er gebeurd en fijn dat er alvast wat personages zijn die wel contact willen maken.' Dat bedoel ik met de vage lijnen, want echte achtergrond verhalen met personages hebben die van mij niet, gezien ze dus nieuw zijn.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Adore voelt zich door deze uitspraak enorm aangesproken. ;x


    Sorry.. :x


    Faith is everything.

    Wow, wat heb ik hier allemaal gemist?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    Wow, wat heb ik hier allemaal gemist?


    Relatielijstjes en gesprekken die daar rondom draaiden. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Wanneer is het bedoeling dat we gaan beginnen trouwens? n.n


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Wanneer is het bedoeling dat we gaan beginnen trouwens? n.n

    Ik zag net dat er nog 4 zijn die hun rol moeten maken, dus ik hoop dat die daar snel aan gaan beginnen.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Ik zag net dat er nog 4 zijn die hun rol moeten maken, dus ik hoop dat die daar snel aan gaan beginnen.


    Meh. :c Nja, het is goed dat we allemaal lekker enthousiast zijn in ieder geval.


    I'm your little ray of pitch black.

    Oh ik ben vergeten een beschrijving van het appartement bij beiden rollen. Alleen afbeeldingen zijn ook wel goed toch?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 14:27 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Meh. :c Nja, het is goed dat we allemaal lekker enthousiast zijn in ieder geval.


    Zeker c: Dit is ook de eerste RPG in tijden waar ik echt zin in heb zeg maar x)


    Faith is everything.

    Sempre schreef:
    Oh ik ben vergeten een beschrijving van het appartement bij beiden rollen. Alleen afbeeldingen zijn ook wel goed toch?

    Ja hoor, beschrijvingen zijn niet per se nodig, we zien wel hoe het eruitziet hé.


    I promise you I will learn from my mistakes.