• Nieuw rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:49 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    @Dizcoostin Aiden zal zijn best doen zich te gedragen in de buurt van de kleine meid.

    Ik ga zo ook wel even iedereen bekijken en erbij bedenken wat Aiden daarmee kan en dan moet iedereen maar even zeggen wat die er van vind. Want het lijkt me sowieso dat iedereen die er al woont elkaar kent enzo toch?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Oh, dat is wel interessant inderdaad. c: Al zal Emerson in het begin zijn ogen niet van zijn kleine duivel afhouden, haha. Maar dat kan zeker wel iets worden in de toekomst, vooral omdat hij zal opmerken dat ze een kindervriend is, en Haven dol op haar is.

    Great! c:


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Dizcoostin schreef:
    Jess Rae Adams — Zou haar zeker wel mogen, en zal haar gekleurde haren altijd leuk vinden om te zien omdat hij zoiets wel waardeerd.
    Nova Romana Montgormery — Weet ik nog niet, te weinig informatie om uit te vinden.
    Maxime "Max" Alycante — Hij zou haar zeker wel een sympatieke jongedame vinden, een vriendschap zou hij niet erg vinden.
    Alexander 'Alex' Hernandez — Waarschijnlijk zouden ze eerst botsen omdat Emerson wel eerlijk zou zijn over wat hij van hem vindt.
    Christopher Wellington — Emerson zou wel iemand zijn die zijn eerlijkheid zou kunnen waarderen, mits het niet om zijn dochter gaat.
    Cameron Razia Santiago — Te weinig info.
    Elle Gabi Mack — Hij zou al snel doorhebben dat ze een beetje een spelletje lijkt te spelen, en dat zal hij niet zo goed waarderen.
    Aiden Matthew Quinn — Het zou zeker zo zijn dat Emerson zou kunnen lachen om de jongen, al hebben we hier niet over uitlachen. Mits hij zijn grote mond zou kunnen houden in het bijzijn van Haven.

    Dit is een beetje mijn idee, maar aanvullingen zijn altijd welkom uiteraard. ;D


    Klinkt helemaal goed voor mij, alleen ik denk dat Christopher wel wat ehh directe vragen heeft klaarliggen als hij erachter komt dat Emerson een dochter heeft haha. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Jess Rae Adams
    Aiden zou haar wel mogen denk ik. Hij houd van creatieve, sociale mensen.
    Nova Romana Montgormery ?
    Maxime "Max" Alycante
    Aiden zou wel vriendjes met haar kunnen worden denk ik.
    Alexander 'Alex' Hernandez
    Aiden zou hem niet echt liggen denk ik. Omdat Aiden wel degelijk iemand is die hem durft te vertellen hoe arrogant hij is en niet bang is voor een reactie.
    Christopher Wellington
    Aiden is net zo eerlijk, dus dit zou heel erg goed kunnen lopen of juist heel erg kunnen botsen?
    Cameron Razia Santiago ?
    Elle Gabi Mack
    Ik heet zelf Elle. weetje hoe vervelend dat is. ;x
    Aiden houd absoluut niet van fake mensen en zou dit ook meteen doorhebben.
    Emerson Fitzgerald
    Aiden zou veel respect kunnen opbrengen voor de alleenstaande vader. Al denk ik wel dat ze wel eens onenigheid kunnen hebben om Aiden zijn luidruchtigheid, grote mond en het feit dat hij gewoon af en toe een onuitstaanbare kleuter is. Maar in het algemeen goed met elkaar op kunnen schieten.

    -Dit heb ik er een beetje van kunnen maken.. Als mensen op of aanmerkingen hebben hoor ik het wel :3

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 13:56 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nova Romana Montgormery~ Kan ik nog niet over oordelen.
    Cameron Razia Santiago~ Kan ik nog niet over oordelen.
    Maxime "Max" Alycante~ Jess zal het zeker met haar kunnen vinden, en zal dan ook wel eens zo spontaan als ze is een gesprek met haar aanknopen wanneer ze de jongedame op de gang tegenkomt.
    Elle Gabi Mack~Opzich zou ze wel met haar overweg kunnen, maar ze zal het faken van haar totaal niet fijn vinden en zal dus ook niet zoveel met haar praten als ze normaal met mensen praat.
    Aiden Matthew Quinn~ Zolang hij geen te grote mond tegen haar zal hebben, zal ze met hem kunnen lachen, op een positieve manier als het ware en zal ze zijn creativiteit en vrije meningsuiting wel appreciëren. Maar wanneer hij toch een grote mond opzet tegen haar, zal ze niet twijfelen om terug te reageren.
    Christopher Wellington~ Ook bij deze jongeman zal ze niet bang zijn om een gesprek met hem aan te knopen.
    Alexander 'Alex' Hernandez~ Ze zal zijn arrogantie waarschijnlijk niet echt waarderen, maar niet dat ze niet meer aardig gaat doen.
    Emerson Fitzgerald~ Ze zal goed met hem overweg kunnen, maar zal vooral dol zijn op zijn dochtertje, Haven.

    Oké, dit is het denk ik. Als iemand het er niet mee eens is, zeg het dan maar.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Jess Rae Adams ~ Alex zal haar kleurrijke haar waarschijnlijk heel vreemd vinden, en loopt met een klein boogje om haar heen.
    Nova Romana Montgormery~?
    Cameron Razia Santiago~?
    Maxime "Max" Alycante~ Alex zou het wel met haar kunnen vinden.
    Elle Gabi Mack~ Ook met haar kan Alex wel overweg.
    Aiden Matthew Quinn~ Met hem zal Alex sowieso botsen. Ook zal hij hoogstwaarschijnlijk met een grote boog om hem heen lopen wanneer ze elkaar tegenkomen op de gang.
    Christopher Wellington~ Alex zou het opzich wel met hem kunnen vinden, maar misschien gaat het ook wel botsen tussen de twee.
    Emerson Fitzgerald~ Emerson zal één van de weinigen zijn waar Alex respect voor kan opbrengen. Echter zal het voor de rest wel botsen tussen de twee.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    @Sempre; Dan kan dat nog lekker interessant worden dan, haha. Emerson is wel iemand die van zich afbijt wanneer het te persoonlijk wordt, dus dat komt vast wel goed. c:
    @AdoreDelano; Jaa, Emerson zal zich zo nu en dan wel irriteren aan de jongeman, maar zolang hij weet dat het allemaal vanuit een goed hart komt zal hij het voor lief nemen. (Bovendien las ik echt telkens enenigheid als onenightstand, en ik was echt zó erg in de war, hahaha.)
    @YoungGod; Beide vind ik ze goed. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Christopher's lijstje
    Jess Rae Adams: Christopher zou Jess wel aardig vinden maar waarschijnlijk ook wel wat opmerkingen maken over haar haar wat wellicht niet zo gewaardeerd wordt haha.
    Nova Romana Montgormery: Komt als de rol af is
    Cameron Razia Santiago: Komt als de rol af is
    Elle Gabi Mack: Chris is wellicht iets te bot voor het rustige meisje, maar gezien hij nieuw is zal hij zich waarschijnlijk (in het begin) wel inhouden.
    Aiden Matthew Quinn: Een ietswat ongepaste opmerking kan er wel uitkomen, maar dat wil niet zeggen dat Chris Aiden niet kan waarderen. En inderdaad, ze zijn allebei eerlijk, dus wie weet hoe het loopt.
    Alexander 'Alex' Hernandez: Alexander zal hij in het begin waarschijnlijk niet heel erg mogen, maar wie weet als ze elkaar beter leren kennen?
    Emerson Fitzgerald: Christopher heeft wat vooroordelen over jonge moeders-vaders, dus misschien dat het in het begin botst.

    Max's lijstje
    Jess Rae Adams: Ik denk dat Maxime en Jess het goed met elkaar kunnen vinden, zeker door het feit dat ze allebei onwijs spontaan zijn. Ook Jess haar creativiteit, iets was Maxime niet heeft, zal haar erg interesseren.
    Nova Romana Montgormery: Komt als de rol af is
    Cameron Razia Santiago: Komt als de rol af is
    Elle Gabi Mack: Maxime zal zeker proberen een band met haar op te bouwen en haar uit haar schulp proberen te trekken.
    Aiden Matthew Quinn: Ze zal hem waarschijnlijk het hemd van het lijf vragen over Adore en zeker ook graag mee willen gaan tijdens een van zijn avondjes uit. Wellicht dat ze alleen iets te vrolijk en enthousiast is wat hem misschien kan irriteren.
    Alexander 'Alex' Hernandez: Max zal waarschijnlijk wel goed met hem op kunnen schieten en zal waarschijnlijk door haar naïviteit zijn arrogantie als een grap zien.
    Emerson Fitzgerald: Maxime zal Emerson wel mogen alleen afstand houden vanwege zijn dochter. Ze weet namelijk niet goed hoe ze met kleine kinderen moet omgaan (hoewel ze ze wel leuk vind) en zal waarschijnlijk bang zijn om iets fout te doen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 14:28 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Christopher's lijstje
    Jess Rae Adams: Christopher zou Jess wel aardig vinden maar waarschijnlijk ook wel wat opmerkingen maken over haar haar wat wellicht niet zo gewaardeerd wordt haha.
    Nova Romana Montgormery: Komt als de rol af is
    Cameron Razia Santiago: Komt als de rol af is
    Elle Gabi Mack: Chris is wellicht iets te bot voor het rustige meisje, maar gezien hij nieuw is zal hij zich waarschijnlijk (in het begin) wel inhouden.
    Aiden Matthew Quinn: Een ietswat ongepaste opmerking kan er wel uitkomen, maar dat wil niet zeggen dat Chris Aiden niet kan waarderen. En inderdaad, ze zijn allebei eerlijk, dus wie weet hoe het loopt.
    Alexander 'Alex' Hernandez: Alexander zal hij in het begin waarschijnlijk niet heel erg mogen, maar wie weet als ze elkaar beter leren kennen?
    Emerson Fitzgerald: Christopher heeft wat vooroordelen over tienermoeders-vaders, dus misschien dat het in het begin botst.

    Max's lijstje
    Jess Rae Adams: Ik denk dat Maxime en Jess het goed met elkaar kunnen vinden, zeker door het feit dat ze allebei onwijs spontaan zijn. Ook Jess haar creativiteit, iets was Maxime niet heeft, zal haar erg interesseren.
    Nova Romana Montgormery: Komt als de rol af is
    Cameron Razia Santiago: Komt als de rol af is
    Elle Gabi Mack: Maxime zal zeker proberen een band met haar op te bouwen en haar uit haar schulp proberen te trekken.
    Aiden Matthew Quinn: Ze zal hem waarschijnlijk het hemd van het lijf vragen over Adore en zeker ook graag mee willen gaan tijdens een van zijn avondjes uit. Wellicht dat ze alleen iets te vrolijk en enthousiast is wat hem misschien kan irriteren.
    Alexander 'Alex' Hernandez: Max zal waarschijnlijk wel goed met hem op kunnen schieten en zal waarschijnlijk door haar naïviteit zijn arrogantie als een grap zien.
    Emerson Fitzgerald: Maxime zal Emerson wel mogen alleen afstand houden vanwege zijn dochter. Ze weet namelijk niet goed hoe ze met kleine kinderen moet omgaan (hoewel ze ze wel leuk vind) en zal waarschijnlijk bang zijn om iets fout te doen.


    Emerson was wel 22 jaar toen hij haar kreeg hé. c: Maar alsnog, ik vind het wel een goede relatie. Evenals die van Max, en Emerson zal haar ook niet echt pushen, maar ik weet niet of Haven haar halo om zal hebben of haar duiveltjesoren rondom Max, haha. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Emerson was wel 22 jaar toen hij haar kreeg hé. c: Maar alsnog, ik vind het wel een goede relatie. Evenals die van Max, en Emerson zal haar ook niet echt pushen, maar ik weet niet of Haven haar halo om zal hebben of haar duiveltjesoren rondom Max, haha. ;D

    Ja dat had ik gezien haha, ik wist alleen niet goed hoe ik het moest uitdrukken. Chris vindt het in ieder geval erg jong haha!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Sempre; Ik vind ze allevier goed.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Sempre schreef:
    Christopher's lijstje
    Jess Rae Adams: Christopher zou Jess wel aardig vinden maar waarschijnlijk ook wel wat opmerkingen maken over haar haar wat wellicht niet zo gewaardeerd wordt haha.
    Nova Romana Montgormery: Komt als de rol af is
    Cameron Razia Santiago: Komt als de rol af is
    Elle Gabi Mack: Chris is wellicht iets te bot voor het rustige meisje, maar gezien hij nieuw is zal hij zich waarschijnlijk (in het begin) wel inhouden.
    Aiden Matthew Quinn: Een ietswat ongepaste opmerking kan er wel uitkomen, maar dat wil niet zeggen dat Chris Aiden niet kan waarderen. En inderdaad, ze zijn allebei eerlijk, dus wie weet hoe het loopt.
    Alexander 'Alex' Hernandez: Alexander zal hij in het begin waarschijnlijk niet heel erg mogen, maar wie weet als ze elkaar beter leren kennen?
    Emerson Fitzgerald: Christopher heeft wat vooroordelen over jonge moeders-vaders, dus misschien dat het in het begin botst.

    Max's lijstje
    Jess Rae Adams: Ik denk dat Maxime en Jess het goed met elkaar kunnen vinden, zeker door het feit dat ze allebei onwijs spontaan zijn. Ook Jess haar creativiteit, iets was Maxime niet heeft, zal haar erg interesseren.
    Nova Romana Montgormery: Komt als de rol af is
    Cameron Razia Santiago: Komt als de rol af is
    Elle Gabi Mack: Maxime zal zeker proberen een band met haar op te bouwen en haar uit haar schulp proberen te trekken.
    Aiden Matthew Quinn: Ze zal hem waarschijnlijk het hemd van het lijf vragen over Adore en zeker ook graag mee willen gaan tijdens een van zijn avondjes uit. Wellicht dat ze alleen iets te vrolijk en enthousiast is wat hem misschien kan irriteren.
    Alexander 'Alex' Hernandez: Max zal waarschijnlijk wel goed met hem op kunnen schieten en zal waarschijnlijk door haar naïviteit zijn arrogantie als een grap zien.
    Emerson Fitzgerald: Maxime zal Emerson wel mogen alleen afstand houden vanwege zijn dochter. Ze weet namelijk niet goed hoe ze met kleine kinderen moet omgaan (hoewel ze ze wel leuk vind) en zal waarschijnlijk bang zijn om iets fout te doen.


    Aiden gaat echt van Max houden denk ik. :x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    @Sempre; Dat is ook wel begrijpelijk, haha. ;D Dat vindt Emerson zelf ook wel, al zal hij dat nooit uitspreken.
    @AdoreDelano; Spreken jullie nu al romantische relaties af? Awe, arme Em, hahaha. Nja, in ieder geval zijn ze wel leuk samen. ;D

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 16:07 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    @Sempre; Dat is ook wel begrijpelijk, haha. ;D Dat vindt Emerson zelf ook wel, al zal hij dat nooit uitspreken.
    @AdoreDelano; Spreken jullie nu al romantische relaties af? Awe, arme Em, hahaha. Nja, in ieder geval zijn ze wel leuk samen. ;D

    Aiden is zo homo als wat, dus een romantische relatie gaat een beetje moeilijk :')


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Aiden is zo homo als wat, dus een romantische relatie gaat een beetje moeilijk :')


    Haha, ik heb echt een geheugen van lik m'n vestje! Mijn excuses dat ik het verkeerd had. Ik had iemand anders voor me. x:


    I'm your little ray of pitch black.