• Nieuw rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:49 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Aiden is zo homo als wat, dus een romantische relatie gaat een beetje moeilijk :')


    Misschien dat Adore er wel voor wil gaan hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Ik weet niet of het met Jess zal klikken, maar Alex misschien?


    Ik denk dat ze het wel zou kunnen vinden met Alex

    Ik heb de basis van Samuel al af, is hij een beetje goed? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sempre schreef:
    (...)

    Misschien dat Adore er wel voor wil gaan hahaha

    Adore is in voor alles ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jess Rae Adams: Jess heeft wel een lief gezichtje. Maar haar gekleurde haar schrikt Elle af.

    Nova Romana Montgormery: op het eerste zicht lijkt Nova wel iemand waar Elle het mee zou kunnen vinden.

    Maxime "Max" Alycante:
    Elle heeft niet echt een mening over Maxime.

    Alexander 'Alex' Hernandez: met Alex zou ze het wel kunnen vinden.

    Christopher Wellington: Elle zou het ook wel kunnen vinden met hem.

    Cameron Razia Santiago: Elle zou het niet kunnen vinden met haar. Ze is Iets te fel voor haar en Elle durft niet zoveel als haar.

    Aiden Matthew Quinn: Elle vind hem raar. Hij is een heel verschillende persoon dan zij is.

    E M E R S O N F I T Z G E R A L D : Elle vind hem op het eerste zicht een vriendelijke man.

    Samuel Alessandro Diaz: geen info.

    Beaufort schreef:
    Ik heb de basis van Samuel al af, is hij een beetje goed? :3


    I think Emerson just found his future best buddy. Em would really like the guy. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    I think Emerson just found his future best buddy. Em would really like the guy. c:


    yay c; I like him hahah , ik vind alle perso's wel wat hebben ^^


    Ik ga ze allemaal eens rustig lezen en dan maak ik ook een lijstje :)

    En ik verontschuldig me alvast voor schrijffouten, ben niet de beste met spellen en het is vakantie :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cam is af! :3


    El Diablo.

    Jess Rae Adams — Sam mag haar wel, ze straalt vrolijkheid uit en haar felle haren daar kun je gewoon niet naast kijken. Hij vind haar creatief talent geweldig, want zelf is hij dit niet echt.
    Nova Romana Montgormery — Not much info, omdat ze een control freak is denk ik dat er een kans is dat het botst tussen
    Maxime "Max" Alycante — Haar aanhankelijkheid is misschien niet meteen iets waar Sam zich aangenaam bij zou voelen, maar haar vrolijke karakter zou dat weer op helpen. Hij mag haar vast wel.
    Alexander 'Alex' Hernandez — Hoewel Sam vind dat iedereen gelijk behandelt moet worden kan hij het toch niet helpen om toch wat afstand te houden van de nieuwe/rijke bewoners. De arrogantie houding van deze jongen zou totaal niet samengaan met Sam.
    Christopher Wellington — Hmm weet ik nog zozeer niet
    Cameron Razia Santiago — Ik denk wel dat hij haar mag, misschien goede vrienden zelfs?
    Elle Gabi Mack — Sam heeft het niet zo voor fakers of mensen die aardig tegen hem doen, terwijl hij weet dat ze hem niet mogen. Als het voor haar zo is , dan heeft hij liever dat ze hem negeert. Maar als hij haar zou leren kennen denk ik wel dat hij haar vriendelijk zal vinden.
    Aiden Matthew Quinn — Sam vind deze jongen nogal, appart. Hij schrok zich rot toen hij de jongen voor het eerst als dragqueen zag rondlopen maar intussen is hij het wel al gewoon. Daarbij zou hij hem wel een leuke gozers vinden, misschien feest vrienden?
    Emerson Fitzgerald — Emerson ziet er een man uit die ondanks zijn hogere status niet zou neerkijken op een jongen zoals Sam, wat hij erg bijzonder en fijn vind. Ook het feit dat de man niet veel ouder is dan hem en al veel bereikt heeft in het leven is iets waar Samuel naar op zou kijken. Een goedbetaalde job en een kind die alle zorg en liefde krijgt die het nodig heeft, fantastisch toch ! Ik denk dat de twee wel goede/beste vrienden kunnen worden in de loop van de rpg :3

    Mijn meningen/ideeën ^^ Als jullie er anders van denken of zelf voorstellen hebben, shoot ! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ho whoops dr is een praattopic :')


    take me back to the basics and the simple life

    Ik vind echt alle personages iets bijzonders en leuks hebben, dus ik heb er al zin in. ;D

    [ bericht aangepast op 18 dec 2015 - 20:56 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mijn topics c:


    Faith is everything.

    Ik heb het even geupdate. c:

    Emerson's relaties.

    Jess Rae Adams — Zou haar zeker wel mogen, en zal haar gekleurde haren altijd leuk vinden om te zien omdat hij zoiets wel waardeert. Emerson zal het vooral leuk vinden dat ze het zo goed met Haven kan vinden, want dat is voor hem toch het belangrijkste.
    Nova Romana Montgormery — Weet ik nog niet, te weinig informatie om uit te vinden.
    Maxime "Max" Alycante — Hij zou haar zeker wel een sympatieke jongedame vinden, een vriendschap zou hij al helemaal niet erg vinden. De reden waarom de jongedame terughoudend is heeft Emerson al snel door, en hij zal Max daar echt niet mee gaan pushen of lastigvallen.
    Alexander 'Alex' Hernandez — Waarschijnlijk zouden ze eerst botsen omdat Emerson wel eerlijk zou zijn over wat hij van hem vindt, maar Emerson is iemand die nog wel normaal zou kunnen doen, en zolang Alex hem respecteert, zal hij dat terugkrijgen.
    Christopher Wellington — Emerson zou wel iemand zijn die zijn eerlijkheid zou kunnen waarderen, mits het niet om zijn dochter gaat. Verder merkt hij ook wel dat de man een beetje tegen is op de levensstijl van zichzelf, dus dat zal botsen.
    Cameron Razia Santiago — Emerson zal het zeker wel een aantrekkelijke meid vinden om te zien, maar haar liefde voor alcohol, sigaretten en drugs zal haar niet zo geliefd maken in zijn ogen. Een praatje zal hij nooit erg vinden, maar om een vriendschap het het projectiel te starten ziet hij niet zitten.
    Elle Gabi Mack — Hij zou al snel doorhebben dat ze een beetje een spelletje lijkt te spelen, en dat zal hij niet zo goed waarderen. Zal haar eerder ontwijken dan aanspreken, maar dit kan natuurlijk altijd bijdraaien.
    Aiden Matthew Quinn — Het zou zeker zo zijn dat Emerson zou kunnen lachen om de jongen, al hebben we hier niet over uitlachen. Mits hij zijn grote mond zou kunnen houden in het bijzijn van Haven. Soms zal Emerson zich wat irriteren aan de jongen, maar over het algemeen zal het wel een soepele vriendschap kunnen worden.
    Samuel Alessandro Diaz — Emerson heeft al gauw door dat Sam en hij best veel gemeen hebben, en dat hij niet iemand is die hem veroordeeld om Haven. Hij mag de jongen zeker wel, en de kans is groot dat ze goede of zelfs beste vrienden zouden kunnen worden, vooral door wederzijds respect en begrip.
    Emerson Fitzgerald — Heeft al gauw door dat de jongeman bezig is met drugs en dergelijke, dus zal hem eerder ontwijken dan aanspreken.
    Juliette Rose Bradshaw — Ook Juliette is een leuke dame om te zien, en Emerson zal ook graag een praatje maken met haar. Waarschijnlijk zouden de twee best wel vrienden kunnen worden, goede vrienden misschien zelfs.

    Legend's relaties.

    Jess Rae Adams — Jess zou best eens een van de weinige een vriendschappelijke relatie met Legend kunnen hebben. Ik zie voor me dat deze twee elkaar heel goed liggen, en dat er wederzijds begrip is.
    Nova Romana Montgormery — Weet ik nog niet, te weinig informatie om uit te vinden.
    Maxime "Max" Alycante — Max is zeker qua uiterijk het type van Legend, en hij zal haar dan ook vreselijk aantrekkelijk vinden. Verder kent hij haar nog niet echt, maar hij zal zeker een praatje met haar maken wanneer hij haar ziet. Het feit dat ze naief is kan het hem makkelijker maken om een vriendschap te starten. Misbruik zou hij er nooit van maken.
    Alexander 'Alex' Hernandez — Of deze twee zouden het heel goed kunnen vinden, of totaal niet. Ik weet niet zozeer... misschien heb jij een idee?
    Christopher Wellington — Legend zou de jongen wel mogen, maar zou het idee hebben dat hij hem moest helpen, door middel van hem het een en ander over flirten te leren of iets degelijks. Zijn directe woorden zal Legend wel kunnen waarderen, en wanneer nodig zou hij zelf in een goede verdediging schieten.
    Cameron Razia Santiago — Misschien dat Legend haar drugs verkoopt, maar dat ze buiten dat om ook wel een vriendschappelijke relatie hebben. Gezien Cam one-night-stands heeft, misschien dat ze vaak daarvoor bij elkaar komen, maar dat er niet echt liefde te vinden is of zo.
    Elle Gabi Mack — Legend zou wel een van de vrienden van de jongedame kunnen worden.
    Aiden Matthew Quinn — Natuurlijk zou Legend het maar een rare vinden, het ene moment is het een vent, het andere een lelijk wijf — aldus Legend — en zal dat dan ook zeker hoorbaar maken dat hij het maar vreemd vind. Legend zou niet zo goed weten hoe hij zich rondom hem moet gedragen.
    Emerson Fitzgerald — Heeft er wel respect voor dat de jongen op zo'n jonge leeftijd al een kind heeft en zo, maar ik zelf als de dood voor kinderen, dus zal niet vaak in zijn aanwezigheid te vinden zijn.
    Samuel Alessandro Diaz — Misschien dat Legend en Sam vroeger vrienden waren, maar toen Legend naar de gevangenis ging dat dat helemaal verwaterd is en dat het nu gewoon vreselijk ongemakkelijk is of zo? Dat beide twijfelen of ze er nog wel de tijd in willen steken?
    Juliette Rose Bradshaw — Ziet haar haast iedere dag, vooral gezien ze naast hem woont, en is zeker op meerdere manieren aangetrokken tot de jongedame. Zit zelf echter in conflict, omdat hij zo'n vreemd leven leid en er niet snel iemand mee wil lastigvallen. Maar zal zeker vaak met haar willen praten, misschien dat er zelfs een vriendschap in zit?

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 12:04 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Oh lol, mijn topics...


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Dizcoostin; Is goed voor mij, Jess zal zeker benieuwd zijn naar Legend.


    I promise you I will learn from my mistakes.