• Nieuw rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:49 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    @Dizcoostin; Voor Alex en Legend weet ik het niet goed. Volgens mij zullen ze het op het ene moment wel goed met elkaar kunnen vinden en het andere moment totaal niet...


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    @Dizcoostin; Voor Alex en Legend weet ik het niet goed. Volgens mij zullen ze het op het ene moment wel goed met elkaar kunnen vinden en het andere moment totaal niet...


    Misschien dat ze gewoon vrienden zijn, maar weten wanneer ze elkaar even moeten ontlopen? Dat ze gewoon omgaan met elkaar wanneer ze in een goede bui zijn, en elkaar eigenlijk gewoon een soort van ontlopen wanneer dat niet het geval is? Dat ze daarmee wel wederzijds respect hebben, maar dat ze dus eigenlijk een beetje elkaars boksbal zijn als iemand even woedend is of zo? Niet een letterlijke boksbal dan, maar verbaal? c: Dat is wel interessant en heerlijk ingewikkeld, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Misschien dat ze gewoon vrienden zijn, maar weten wanneer ze elkaar even moeten ontlopen? Dat ze gewoon omgaan met elkaar wanneer ze in een goede bui zijn, en elkaar eigenlijk gewoon een soort van ontlopen wanneer dat niet het geval is? Dat ze daarmee wel wederzijds respect hebben, maar dat ze dus eigenlijk een beetje elkaars boksbal zijn als iemand even woedend is of zo? Niet een letterlijke boksbal dan, maar verbaal? c: Dat is wel interessant en heerlijk ingewikkeld, haha.

    Dat is wel een goed idee!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Dat is wel een goed idee!


    Ach, vreemde relaties zijn ook altijd leuk hé. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Wanneer word het speeltopic geopend?

    Julie's relaties

    Jess Rae Adams. Deze jongedame zou misschien wel een vriendin van Juliette kunnen worden, al vind ze het wel nog altijd apart dat Jess blauw haar heeft, wat ze haar overigens wel goed vind staan.
    Nova Romana Montgormery. Nova zou zeker een vriendin van Julie kunnen zijn, vooral omdat Nova columns schrijft voor de lokale krant en Julie daar ook wel interesse in heeft om columns te gaan schrijven.
    Maxime "Max" Alycante. Julie kan niet altijd tegen Max' haar positieve instelling en soms overdreven nieuwsgierigheid, wat nogal eens voor wrijving tussen de twee dames zou kunnen zorgen.
    Alexander 'Alex' Hernandez. Julie heeft het idee dat deze jongeman een kijk-mij-eens-interessant-doen persoon is, misschien juist door zijn successen in het familiebedrijf op jonge leeftijd. Maar ze zouden ook wel vrienden kunnen zijn.
    Christopher Wellington. Julie zou zijn eerlijkheid zeker kunnen waarderen, maar zou soms ook wel willen dat hij eens niet zo eerlijk was.
    Cameron Razia Santiago. Julie weet niet zo goed wat ze van Cam moet denken, maar is ook niet tegen op een eventuele vriendschap.
    Elle Gabi Mack. Elle zou geen vriendin van Julie zijn, maar het is ook weer niet zo dat Julie haar ziet als vijand. Ook zal ze geen gesprek met Elle uit de weg gaan.
    Aiden Matthew Quinn. Julie heeft veel respect voor het feit dat hij een drag Queen is, en is soms ook naar een van zijn optredens geweest. Ze zouden best vrienden kunnen zijn.
    Emerson Fitzgerald. Emerson zou zomaar een vriend van Julie kunnen zijn. Ze heeft veel respect voor hem omdat hij zijn dochter Haven alleen opvoed, en ze is van mening dat hij dit erg goed doet. Ook vind ze hem een leuke verschijning om te zien.
    Samuel Alessandro Diaz. Julie beschouwt hem als een goede vriend, en alhoewel ze hem een aantrekkelijke verschijning vind, zou ze geen relatie met hem willen.
    Lillith "Lily" June Fitz. Weet ik nog niet, nog geen duidelijk beeld van Lily.
    Legend Nixon. Deze mysterieuze Legend ziet ze dagelijks, wat niet zo gek is aangezien ze naast elkaar wonen. Julie vind hem ook aantrekkelijk en er zit vanaf haar kant zeker een vriendschap in.


    Faith is everything.

    @MrsMessi; Klinkt prima! c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    @MrsMessi; Klinkt prima! c:


    Mooi c: Denk wel dat Julie het goed met Legend en Emerson zal kunnen vinden :)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 13:38 ]


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Mooi c: Denk wel dat Legend en Julie het goed met elkaar vinden c:


    Ik denk het ook inderdaad, haha. Ik zie voor me dat die twee elkaar goed gaan balanceren. c:
    & Emerson inderdaad ook, gezien de toevoeging, haha.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2015 - 13:39 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik vind alles goed c: !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Beaufort schreef:
    Ik vind alles goed c: !


    ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Lekker makkelijk zijn jullie, geweldig. c: Nou, mooi zo. Heb ik het toch niet voor niets gemaakt, haha. Eventuele aanvullingen zijn wel gewoon welkom hoor, ik bedenk ook maar wat, en kan iets heel simpels over het hoofd zien of zo. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Ik denk het ook inderdaad, haha. Ik zie voor me dat die twee elkaar goed gaan balanceren. c:
    & Emerson inderdaad ook, gezien de toevoeging, haha.


    Inderdaad, Julie en Legend gaan elkaar goed balanceren c: een beetje elkaars tegenpolen maar toch ook weer niet. Kan interessant worden c:
    En ja.. Voor Emerson heeft ze gewoon veel respect Door Haven, wat ze een scheetje vind c:


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Inderdaad, Julie en Legend gaan elkaar goed balanceren c: een beetje elkaars tegenpolen maar toch ook weer niet. Kan interessant worden c:
    En ja.. Voor Emerson heeft ze gewoon veel respect Door Haven, wat ze een scheetje vind c:


    Jaa inderdaad. c: En ik denk dat Haven zich wel toetrekt naar de jongedames in het appartement omdat ze onbewust toch wel naar een moederfiguur gaat zoeken, dus die zal Juliette ook helemaal geweldig gaan vinden. Heb er zin in zo!


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    Lekker makkelijk zijn jullie, geweldig. c: Nou, mooi zo. Heb ik het toch niet voor niets gemaakt, haha. Eventuele aanvullingen zijn wel gewoon welkom hoor, ik bedenk ook maar wat, en kan iets heel simpels over het hoofd zien of zo. c:


    Komt omdat het in het RPG toch wel zijn gangetje gaat lopen en dit gewoon vage lijnen zijn zodat het begin wat makkelijker is haha. Wellicht dat alles uiteindelijk helemaal omslaat, maar om alvast wat banden te hebben in het begin vind ik erg fijn. ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.