• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ik moet stoppen met vage berichten in dit topic posten, omdat ik bang ben dat de verkeerde mensen zich aangesproken voelen :/
    Als je ooit de indruk hebt gehad dat ik je met zo'n bericht aan heb gesproken, I'm sorry. 9 v/d 10 keer is dit echt niet het geval. Ik zit hier thuis gewoon met iemand waar ik me ongelofelijk aan kan ergeren :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Malyx schreef:
    I kind of just want to disappear.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Talk to meeeeeee. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MAM. Dit soort dingen - alles verbieden en slecht vinden - werkt alleen maar averechts op mij. Stop ermee.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    And there you sat, crying like a little child... eerste kerst zonder... goddang, dit is zo moeilijk even. Verdomme. We hadden afgesproken kerst hier te vieren en daar heen te gaan met oud en nieuw en dat komt nu even naar voor, dat dat allemaal niet door gaat, weet je. Verdomd... UGH. (huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    And there you sat, crying like a little child... eerste kerst zonder... goddang, dit is zo moeilijk even. Verdomme. We hadden afgesproken kerst hier te vieren en daar heen te gaan met oud en nieuw en dat komt nu even naar voor, dat dat allemaal niet door gaat, weet je. Verdomd... UGH. (huil)



    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Jezus Christus (even een toepasselijke vloek). Het is kerstavond en ik zit hier op zolder te luisteren naar Tyler Joseph die me verteld dat ik hier moet blijven. Waarom raakt dit me zo?

    Mensen die vinden dat ik maar even met ze moet afspreken... gtfo. Ik moet helemaal niets. En nu vragen jullie er zelf om om pijnlijk afgewezen te worden.

    Shawn schreef:
    (...)



    <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Halp D: Ik wil heel graag een starterskit Jagua Henna kopen omdat ik eigenlijk een tattoo wil, maar ik eerst het echt wil uitproberen. Maar ik heb de laatste tijd al zo veel geld uit gegeven en ugh... Idk, maar alleen vandaag is er nog een kortingscode en ik wil het zo grahaag :')

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 22:16 ]

    Star Wars was zo goed! Ga allemaal die film zien. Toch jammer dat mijn humeur weer wordt verpest door het feit dat het morgen kerst is. Mijn broertje heeft wel een leuke kerst met een vriend en zijn vriendin en ik zit hier vast ongemakkelijk een perfecte versie van mezelf te spelen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Als ik LJH zo hoor zouden we gewoon een Q christmas met z'n allen moeten houden om ongemakkelijk contact met familie en a lonely christmas e.d. te voorkomen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Random episodes kijken van dingen waar Steve Valentine in zit maakt me blij. c:


    Caution first, always.

    Trees schreef:
    Halp D: Ik wil heel graag een starterskit Jagua Henna kopen omdat ik eigenlijk een tattoo wil, maar ik eerst het echt wil uitproberen. Maar ik heb de laatste tijd al zo veel geld uit gegeven en ugh... Idk, maar alleen vandaag is er nog een kortingscode en ik wil het zo grahaag :')


    Je kan met jezelf afspreken nu dit kopen en daarna niks meer? ;D
    (Al gaat dat niet werken als je ook maar een beetje op me lijkt hehe)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dooomed.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't walk. Run, you sheep, run.