• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    *doet mee zonder gifs en zo*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Ook hugs van mij, voor alle awesome people die ik absoluut niet ken maar wel klaar staan voor degenen die het nodig hebben


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dear whoever it was that decided I must adult:
    No.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jonty schreef:
    *doet mee zonder gifs en zo*

    Same, ik heb echt 0 goeie gifs klaarstaan nu, maar in mijn ziel kots ik een enorme affectieregenboog uit over jullie allemaal en dat klinkt vies en dat is het ook wel een beetje want het kleeft heel erg en het is ook oncomfortabel warm maar goed dat is normale affectie ook dus het past wel vind ik.

    En misschien was dit dan net weer een tikkie te raar maar het komt uit de grond van mijn hart.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat huh dit is echt vreemd want ik had dus in dit topic een paar pagina's terug een paar posts gelezen waardoor ik dacht: laat ik een of meer hug-gif(s) opzoeken en die naar diegenen opsturen, misschien wel naar meer mensen. Kom ik hier terug, zie ik overal hug-gifs. Wat is dit? Telepathie?
    Nou ja, hier is mijn gif dus, heel origineel ben ik nu ook. (;



    Ik hou van jullie allemaal.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 0:34 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn bloed kookt nog steeds. Ik had haar meteen aan haar haar terug moeten trekken en in haar doos schoppen. Al was ik dan waarschijnlijk ook mijn voet kwijt in dat gat. Ze was ook lekker bezig met op één van de jongens rijden recht voor de camera. Je vond het vast jammer dat je er geen geld voor kreeg.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 0:42 ]

    OMG OMG OMG IK WORD TANTE!!!!
    I'm so friggin happy!


    Mhm?

    Sonder schreef:
    OMG OMG OMG IK WORD TANTE!!!!
    I'm so friggin happy!


    O MY GOSH GEFELICITEEEERD! <3333


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sonder schreef:
    OMG OMG OMG IK WORD TANTE!!!!
    I'm so friggin happy!


    Wat leuk! Gefeliciteerd! :D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Sonder schreef:
    OMG OMG OMG IK WORD TANTE!!!!
    I'm so friggin happy!


    Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sonder schreef:
    OMG OMG OMG IK WORD TANTE!!!!
    I'm so friggin happy!


    GEFELICIFLAPSTEEEEEEEEERDDDD! :3
    (yeah) (dance) (hoera)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OH dat moment waarop je moet gaan antwoorden of je op jongens of meisjes valt in een quiz of enquête en je kan alleen één van de twee kiezen. Biseksualiteit bestaat niet. Nope.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 1:28 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dat ik stopte betekent niet dat ik je nu wil verliezen.
    Ik heb eindelijk het liedje gevonden. Eindelijk. Eindelijk. Eindelijk.


    Tijd voor koffie.

    Na echt jaren en jaren zoeken naar die anime/cartoon, bedenk ik me vanmorgen zomaar ineens de titel als ik wakker word. Wauw.