• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Accepteer gewoon eens dat ik geen alcohol drink, jeez -,-


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Je weet dat het goed fout zit met je brein als je Bijbelse kinderliedjes van vroeger gaat luisteren :')

    Trees schreef:
    Je weet dat het goed fout zit met je brein als je Bijbelse kinderliedjes van vroeger gaat luisteren :')

    Omg, welke? Bijbelse kinderliedjes zijn ongeveer het beste uit mijn kindertijd.

    Oh. Ik luister naar Vivaldi en dans erop alsof ik in een club sta. Iets klopt hier niet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    We zijn in een fucking ziekenhuis en jullie gaan in discussie over mij in die tijd dat ik uit huis getrapt was om bij jullie te verblijven? Wattefuck. Waar slaat dit op. HOU ER GEWOON OVER OP :@(huil)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aesthetiek schreef:
    (...)
    Omg, welke? Bijbelse kinderliedjes zijn ongeveer het beste uit mijn kindertijd.

    Oh. Ik luister naar Vivaldi en dans erop alsof ik in een club sta. Iets klopt hier niet.


    Een parel in God's hand, de wereld is een toverbal, je mag er zijn, etc :') Erger nog... Ik kan ze nog meezingen. PAM PAM PAAAAAM.

    Hehe nice, dat doe je wel heel knap dan ^^

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 15:54 ]

    Aaah nee ik hoor de tafel al gedekt worden en ik ben 0% klaar voor sociaal contact de hele avond. Iemand, red me.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Aaah nee ik hoor de tafel al gedekt worden en ik ben 0% klaar voor sociaal contact de hele avond. Iemand, red me.


    Je mag hier onder de tafel schuilen? Ik heb net de vloer en stoelen schoon gemaakt dus je zit niet in het stof. Kelder of onder m'n bed mag ook


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wiarda schreef:
    Aaah nee ik hoor de tafel al gedekt worden en ik ben 0% klaar voor sociaal contact de hele avond. Iemand, red me.


    SNEL! Speel voor dood!

    Nu nog mijn ouders vragen of ze mee willen... en of ze wel het geld willen neerleggen voor iets wat ze misschien niet eens zo "leuk" vinden als ik dat vind. Ohgod D:

    Oké mam wil wel. Mijn broer misschien ook... mijn vader... nou, aan zijn reactie te merken staat hij er niet om te springen. :')

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 16:25 ]

    Shawn schreef:
    (...)

    Je mag hier onder de tafel schuilen? Ik heb net de vloer en stoelen schoon gemaakt dus je zit niet in het stof. Kelder of onder m'n bed mag ook

    Yes, dankje. Als ik nou onder jouw tafel voor dood ga spelen, ben ik dubbelop veilig voor lange gesprekken over baby's en eierlucht en de eindeloze stroom van goedbedoelde (maar echt verschrikkelijk slechte) pottengrappen van mijn oudste stiefzus omdat ze als enige enige hetero in de stiefzussenclub is en blergh. Ik heb hier niet genoeg voor geslapen. :W

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 16:16 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Yes, dankje. Als ik nou onder jouw tafel voor dood ga spelen, ben ik dubbelop veilig voor lange gesprekken over baby's en eierlucht en de eindeloze stroom van goedbedoelde (maar echt verschrikkelijk slechte) pottengrappen omdat ze als enige enige hetero in de stiefzussenclub is en blergh. Ik heb hier niet genoeg voor geslapen. :W


    Naja als je onder de tafel voor dood gaat spelen krijg je van m'n pa waarschijnlijk de vraag of de grond lekker ligt en alles wel oké is dus je mag ook wel schuilen in huis en brood mee eten als je daar zin in hebt hoor :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    En toen kroop m'n moeder onder de tafel onder het mum van 'Verstoppen voor familie' :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Yes, dankje. Als ik nou onder jouw tafel voor dood ga spelen, ben ik dubbelop veilig voor lange gesprekken over baby's en eierlucht en de eindeloze stroom van goedbedoelde (maar echt verschrikkelijk slechte) pottengrappen van mijn oudste stiefzus omdat ze als enige enige hetero in de stiefzussenclub is en blergh. Ik heb hier niet genoeg voor geslapen. :W


    Ik zou zeggen, kijk mr. Potter lief aan en vraag of je zn onzichtbaarheidsmantel mag lenen :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Shawn schreef:
    En toen kroop m'n moeder onder de tafel onder het mum van 'Verstoppen voor familie' :')

    Wow, jouw moeder leeft mijn droom. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "He sees you when you're sleeping. He knows when you're awake"

    Sorry, als ik dit hoor moet ik toch eerder aan mijn grootste nachtmerrie denken dan aan een gast in een rod pak dat cadeautjes geeft omdat hij zo aardig is.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."