• Hier kunnen we relaties bespreken, praten over de rpg en gewoon gezellig kletsen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 11:37 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Eyo peeps. Zou is er nog een andere volunteer voor Gryffindor prefect? ^^


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    sandordinja schreef:
    (...)

    Had je toevallig nog iets bedacht?


    Haayy'!

    Ik heb in ieder geval opgeschreven dat ze elkaar kennen via Neal XD Maar ik weet echt niks lol


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Kan ik Hugo ergens naar toe sturen? Of anders gooi ik hem in een random coupe. Ik heb zijn eerste post nog steeds niet gepost :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Kan ik Hugo ergens naar toe sturen? Of anders gooi ik hem in een random coupe. Ik heb zijn eerste post nog steeds niet gepost :')


    Als je prefect wil zijn, dan kan je naar de prefects coupe komen. Dan ven je prefevt samen met neal (of mogen er geen twee dudes zijn?)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Als je prefect wil zijn, dan kan je naar de prefects coupe komen. Dan ven je prefevt samen met neal (of mogen er geen twee dudes zijn?)


    Je mag pas Prefect in je vijfde jaar zijn én moet een jongen en een meisje.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Je mag pas Prefect in je vijfde jaar zijn én moet een jongen en een meisje.


    Kunnen we geen uitzondingen maken met jongen en meisje xD Nieuwe generatie, nieuwe regels toch :') Ik bedoel stel twee jongens willen en geen meisjes, dan kan het toch net zo goed?

    Oh btw ik had twee vraagjes. Is het mogelijk dat jij de links naar speeltopic, praattopic en topic op elk topic kan plaatsen? Ik moet steeds helemaal naar mijn abo's gaan enzo ipc rechtstreekt.

    Andere vraag, hoe zit het met prefects in laatste jaar? Of ben je dan head boy en head girl?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Kunnen we geen uitzondingen maken met jongen en meisje xD Nieuwe generatie, nieuwe regels toch :') Ik bedoel stel twee jongens willen en geen meisjes, dan kan het toch net zo goed?

    Oh btw ik had twee vraagjes. Is het mogelijk dat jij de links naar speeltopic, praattopic en topic op elk topic kan plaatsen? Ik moet steeds helemaal naar mijn abo's gaan enzo ipc rechtstreekt.

    Andere vraag, hoe zit het met prefects in laatste jaar? Of ben je dan head boy en head girl?


    De Headmaster/Headmastress kiest 2 leerlingen uit iedere afdeling, 1 jongen en 1 meisje. Dit wordt gekozen in iedere vijfde jaar en hun krijgen een badge. Het zesde jaar heeft dit ook. In het zevende jaar worden er een Headboy en een Headgirl gekozen, zij leggen alles aan de Prefects uit.
    Als er in Hufflepuff een meisje Headgirl is, is er enkel een mannelijke Prefect in het zevende jaar. Als de Headboy in Slytherin zit, dan is er enkel een vrouwelijke Prefect in het zevende jaar.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    De Headmaster/Headmastress kiest 2 leerlingen uit iedere afdeling, 1 jongen en 1 meisje. Dit wordt gekozen in iedere vijfde jaar en hun krijgen een badge. Het zesde jaar heeft dit ook. In het zevende jaar worden er een Headboy en een Headgirl gekozen, zij leggen alles aan de Prefects uit.
    Als er in Hufflepuff een meisje Headgirl is, is er enkel een mannelijke Prefect in het zevende jaar. Als de Headboy in Slytherin zit, dan is er enkel een vrouwelijke Prefect in het zevende jaar.


    Dus....gen van ons is nu headgirl or head boy?
    En huh er zijn toch altijd twee van beide in een afdeling? Dat is wat ik dacht iig hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Haayy'!

    Ik heb in ieder geval opgeschreven dat ze elkaar kennen via Neal XD Maar ik weet echt niks lol


    Dan doen we dat ze elkaar kennen via Neal!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    @Wallen:

    Wallen schreef:
    (...)

    Arkady "Ady" Keagan McConnell
    "I'm as bad as you think I am."


    Naam
    x Arkady • Unknown • Russian
    x Keagan • Vurig • Irish
    x McConnell • Derived from Gaelic Mac Domhnaill • Scottish, Irish
         

    Leeftijd
          Arkady is geboren op 2 september, en hij is 16 jaar oud.

    Bloedstatus
          Arkady is pureblood. Hij is hier dan ook ontzettend trots op, en laat dat ook gauw merken.

    House
          Slytherin

    Uiterlijk
          [Faceclaim: Cody Christian] Arkady zijn donkerblonde/bruine haren staan in een soort warrige kuif overeind. 's ochtends zal het nog netjes in model staan, maar doordat hij constant zijn hand door zijn haren haalt zal dat niet lang zo blijven. Zijn ogen zijn blauw, maar willen soms wat weg hebben van de kleur groen. Echter zullen zijn ogen vaak de bekende helblauwe kleur hebben.
          Arkady is zo'n één meter vierenzeventig. Hij heeft een atletische bouw, iets waar hij bijzonder trots op is gezien hij van nature erg smal is. Zijn gezicht bevat vaak dezelfde jongensachtige glimlach/grijns, die zijn witte rechte tanden blootleggen. Daarbij heeft Arkady een scherpe kaaklijn, die vooral vanaf de zijkant er zichtbaar is.

    Innerlijk
          Om te beginnen is Arkady iemand die graag grappen uithaalt. Hij zorgt voor een vrolijke kick als er niets te doen is. Er valt veel te beleven als je met Arkady mee gaat. Hij is iemand die graag uitgaat, vooral met vrienden.
          Overigens is Arkady vaak ook iemand, die soms wel eens regels aan zijn laars lapt. Sommige regels vindt hij dan ook grote onzin. Arkady treitert mensen ook wel eens (vooral met een flinke dosis sarcasme), en vindt dit vaak ook erg vermakelijk. Arkady is ook iemand die zegt wat hij denkt, vaak zonder na te denken over de consequenties van zijn daden. Hoewel hij sarcasme echt ontzettend veel gebruikt, zal hij nooit iemand opzettelijk pijn doen. Als hij ziet dat zijn daden iemand echt pijn hebben gedaan, zal hij zich ontzettend schuldig voelen en vaak ook direct zijn excuses aanbieden. Door dit feit in zijn karakter zal Arkady ook nooit maar dan ook nooit iemand benaderen om zijn/haar bloed.
          Arkady is veel niet, maar hij is zeker niet dom. Dit is ook terug te zien aan zijn cijfers, die hij zo hoog mogelijk probeert te houden. Dit doet hij ter compensatie van zijn roekeloze gedrag. Arkady is ook ontzettend ambitieus, wat hem overduidelijk een Slytherin maakt. Als hij iets wil zal hij tot het uiterste gaan om dit te bereiken, koste wat het kost. Dit maakt hem ook doelgericht en fanatiek.
          Arkady zal bestemd worden als een flirt, iets wat hij ook ontzettend amusant vindt. Hij gaat door tot mensen het irritant gaan vinden, en verder.

    Geschiedenis


    Relaties
          Ready for y'all

    • Extra •
    x Amortentia —
    x Wand —

    x Hates —
    x Likes —


    - even het begin hehe -


    Wauw, hij is awsome! En lijkt ook qua innerlijk op Finite, alleen houdt zij niet ál haar cijfers hoog. But anyway, misschien kunnen ze vrienden zijn?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wheeeeee eindelijk tijd om te posten!


    take me back to the basics and the simple life

    ProngsPotter schreef:
    @Wallen:
    (...)


    Wauw, hij is awsome! En lijkt ook qua innerlijk op Finite, alleen houdt zij niet ál haar cijfers hoog. But anyway, misschien kunnen ze vrienden zijn?


    Hahahaha zijn gezicht schreeuwt player zeggen mn vriendinnen xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahahaha zijn gezicht schreeuwt player zeggen mn vriendinnen xD


    Hahaha :'D

    Iemand die naar Finite toe wil komen?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik zoek nog iemand van Slytherin waar Angelica eventueel mee op kan trekken in de common room? Any volunteers?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    MT.

    Btw, is er iemand die misschien een relatie met Charlie wil?


    How far is far