• Hier kunnen we relaties bespreken, praten over de rpg en gewoon gezellig kletsen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 11:37 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wallen schreef:
    (...)

    Het zijn ook bijna allemaal zulke lieverds, I can't help it :'D


    Ghehehe, you're welcome (A)

    @Philip: Finite is soewieso wel een beetje een einzelgänger denk ik. Toch is scorp dan fijn, aangzien zd ook weer niet alles alleen zal doet.
    Helaas reageert de "James" hier niet (of ogg nu even niet) maar ik had ook voorgesteld dat zij vrienden konden zijn. Zo alleen is ze nou ook weer niet. :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ghehehe, you're welcome (A)

    @Philip: Finite is soewieso wel een beetje een einzelgänger denk ik. Toch is scorp dan fijn, aangzien zd ook weer niet alles alleen zal doet.
    Helaas reageert de "James" hier niet (of ogg nu even niet) maar ik had ook voorgesteld dat zij vrienden konden zijn. Zo alleen is ze nou ook weer niet. :'D


    Oei scorp en James als vrienden hebben... Dat vraagt om problemen. Ik denk heb ik nu ook een potentiële malfoy hater gevonden :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Oei scorp en James als vrienden hebben... Dat vraagt om problemen. Ik denk heb ik nu ook een potentiële malfoy hater gevonden :Y)


    Hahaha, dat maakt het echt heel leuk, als zij dan met zijn drieen (gedwongen samen door Finite) iets zouden gaan doen. Oi, dit gaat heel leuk worden^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Pff... dat zijn veel berichten die ik moet lezen. Laat ik het maar zo doen: 'Angelice staat nog open voor relaties, ze is eventueel nog opzoek naar een mannelijke/vrouwelijke BFF!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Ik heb ook Victoire, die tot nu toe alleen iemand heeft die ze haat ahaha


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Chikara schreef:
    Ik heb ook Victoire, die tot nu toe alleen iemand heeft die ze haat ahaha


    Ik ga even kijken of het een beetje matcht!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Chikara schreef:
    Ik heb ook Victoire, die tot nu toe alleen iemand heeft die ze haat ahaha


    Angelica en Victoire zitten in hetzelfde jaar, echter treedt Victoire misschien iets teveel op de voorgrond voor Angelica, maar misschien dat ze Angelica daar juist in meetrekt, aangezien Angelica in vertrouwt gezelschap ook wel op de voorgrond kan treden. Ik zie ze in ieder geval wel als goede vriendinnen, omdat ze elkaar aanvullen in bepaalde punten. BFF's zou ook kunnen, wat denk jij?

    ow wacht, ze zitten niet in hetzelfde jaar zie ik nu :P

    maar dan kan het nog wel xD haha

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 8:50 ]


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Angelica en Victoire zitten in hetzelfde jaar, echter treedt Victoire misschien iets teveel op de voorgrond voor Angelica, maar misschien dat ze Angelica daar juist in meetrekt, aangezien Angelica in vertrouwt gezelschap ook wel op de voorgrond kan treden. Ik zie ze in ieder geval wel als goede vriendinnen, omdat ze elkaar aanvullen in bepaalde punten. BFF's zou ook kunnen, wat denk jij?

    ow wacht, ze zitten niet in hetzelfde jaar zie ik nu :P

    maar dan kan het nog wel xD haha


    Jaa, is goed! Ik zal vanavond even alle relatie aanpassen en ook in het speeltopic posten.


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Chikara schreef:
    (...)

    Jaa, is goed! Ik zal vanavond even alle relatie aanpassen en ook in het speeltopic posten.


    Ik heb jou ook in mijn post in het speeltopic toegevoegd als je daar eventueel iets mee wil, zijn we goede vriendinnen of BFF's?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Chikara schreef:
    Ik heb ook Victoire, die tot nu toe alleen iemand heeft die ze haat ahaha


    Ik had in het rollentopic dit ook al gezegd, maar het viel me op dat Vic en Finite best wel op elkaar lijken, qua lak aan de regels. Misschien maakt dat hen vrienden?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 10:02 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ik had in het rollentopic dit ook al gezegd, maar het viel me op dat Vic en Finite best wel op elkaar lijken, qua lak aan de regels. Misschien maakt dat hen vrienden?


    Goed idee!


    nothing like the rain, when you're in outer space

    sandordinja schreef:
    (...)

    Ik heb jou ook in mijn post in het speeltopic toegevoegd als je daar eventueel iets mee wil, zijn we goede vriendinnen of BFF's?


    Maakt mij niet uit :-)


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Chikara schreef:
    (...)

    Maakt mij niet uit :-)


    Kijk maar of je er iets mee kan als je bezig bent! Ik heb er goede vriendinnen/BFF's van gemaakt :P

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 15:06 ]


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Chikara schreef:
    (...)

    Goed idee!


    Top!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik ga mijn laptop eens pakken en posten :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."