• Hier kunnen we relaties bespreken, praten over de rpg en gewoon gezellig kletsen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 11:37 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik mis nog relaties met andere personages! Moet ze ook nog invullen enzo maar w het liefst van iedereen wel iets opschrijven ^^ dus heeft iemand een idee wat ze met Eleanor moeten? Hoor het graag!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik mis nog relaties met andere personages! Moet ze ook nog invullen enzo maar w het liefst van iedereen wel iets opschrijven ^^ dus heeft iemand een idee wat ze met Eleanor moeten? Hoor het graag!


    Ik heb Victoire?


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Chikara schreef:
    (...)

    Ik heb Victoire?


    Heb net snel even gelezen! Jou personage spreekt me opzich wel aan ja haha misschien dat zij langzaam eleanor probeerd over te halen de regels ook gezellig mee te komen breken?Eleanor is wel.in voor een avontuur vaak, maar breekt niet heel erg graag re regels, wel als ze een mysterie probeerd te ontrafelen ofzo, dan gaat ze er zo ij op dat niks haar meer kan schelen. Nja ik weet niet wat jij vind? Andwrs even gb'tje doen?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Olaaa korte vraag!

    Ik zie iedereen in Ik-persoon schrijven.. Moet dst perse? Of mag je ook 3e persoon bijvoorbeeld?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb ook even een snelle vraag ^^ mag mijn Ralf de Chaser van de Hufflepuff Quidditch team zijn?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik heb ook even een snelle vraag ^^ mag mijn Ralf de Chaser van de Hufflepuff Quidditch team zijn?


    YESSS!! Daar zaten we op te wachten! Nu heegt Scorpius nog iemand om af te beulen tijdens de trainings!
    Heb je jou personage al afgemaakt btw?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    YESSS!! Daar zaten we op te wachten! Nu heegt Scorpius nog iemand om af te beulen tijdens de trainings!
    Heb je jou personage al afgemaakt btw?


    Ohja, hij is eigenlijk wel af.. voor een grote deel want een aantal kleine details missen en die schrijf ik morgen wel. Maar hij is eigenlijk wel af.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ohja, hij is eigenlijk wel af.. voor een grote deel want een aantal kleine details missen en die schrijf ik morgen wel. Maar hij is eigenlijk wel af.


    Ah okej, want dan weet ik beetje hoe jou personage is enzo. Zie je naam alleen niet meer in de lijst staan for some reason xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik mis nog relaties met andere personages! Moet ze ook nog invullen enzo maar w het liefst van iedereen wel iets opschrijven ^^ dus heeft iemand een idee wat ze met Eleanor moeten? Hoor het graag!


    Uhm.. idk, volgens mij heb jij een goede vriendschap met Neal, wat Angelica's vriendje is, misschien dat ze elkaar oppervlakkig kennen, of daardoor min of meer vriendinnen zijn?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    sandordinja schreef:
    (...)

    Uhm.. idk, volgens mij heb jij een goede vriendschap met Neal, wat Angelica's vriendje is, misschien dat ze elkaar oppervlakkig kennen, of daardoor min of meer vriendinnen zijn?


    Ohja dat is wel logisch ja xD ik ga zo nog wel even wat over angelica lezen ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Gezien ik ijsvrij heb zal ik bezig gaan om een post voor Dominique en Albus te gaan schrijven! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Gezien ik ijsvrij heb zal ik bezig gaan om een post voor Dominique en Albus te gaan schrijven! :3


    Ik heb ook ijsvrij! Ik kan misschien ook wel beginnen met een post voor Lily...


    all because i liked a girl

    praeteritum schreef:
    (...)

    Ik heb ook ijsvrij! Ik kan misschien ook wel beginnen met een post voor Lily...



    Groningen :Y)
    Code Rood is minder, but geen school :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Helloooo!

    Ik had dus de vraag of jullie een OOC =Out Of Character= en IC =In Character= groep zouden willen via Whatsapp? De OOC zou je gewoon kunnen zien als een Praattopic-achtig iets. En de IC kan als volgt gaan;
    Dit is dan in de groeps app die ze met elkaar hebben;
    Hey, where is everyone? -Poppy
    We are in the Prefect coupe -Dean
    - - -
    Prive doe je:
    *To Dean* Where are you? -Poppy
    *To Poppy* In the Prefect coupe -Dean

    - - -
    Als je hierin wilt, stuur dan eventjes je nummer, eigen voornaam en voorkeur qua taal (Engels of Nederlands) in via een PB


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Laleah schreef:
    (...)

    Ohja dat is wel logisch ja xD ik ga zo nog wel even wat over angelica lezen ^^


    Had je toevallig nog iets bedacht?


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'