• Heb jij je ooit afgevraagd in welke afdeling jij thuis hoort, maar heb je nooit de test kunnen doen op Pottermore omdat deze site nu veranderd is?
    Dan is dit je tweede kans! Dit is de vertaalde en verlengde versie van de test van Pottermore. Het is een erg lange quiz, dus veel succes en welkom op Zweinstein!

    (hopelijk klopt het een beetje hihi ^^ )

    Klik

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 13:55 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Griffoendor, maar eigenlijk ben ik een Slytherin. :Y)

    Elvenking schreef:
    Griffoendor Huffelpuf, maar eigenlijk ben ik een Slytherin. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Griffoendor. Altijd Griffoendor haha, al vind ik mezelf geen stereotype Grinffoendor eigenlijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ravenclaw... Ik ben eigenlijk een Slytherin, maar Ravenclaw past mij ook wel in sommige opzichten. Het zou in ieder geval mijn tweede keus zijn. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hahaha, dat zijn nu al drie keer een andere afdeling die eigenlijk Slytherin had moeten zijn. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Hahaha, dat zijn nu al drie keer een andere afdeling die eigenlijk Slytherin had moeten zijn. Lol.


    Hebben de Slytherins toch meer van andere afdelingen in zich dan ze dachten :')
    Ik had de test gebruikt uit quizlet goes to hogwarts, maar deze vertaald. Dezelfde vragen worden wel gesteld op pottermore maar kan natuurlijk niet garanderen dat alles klopt hahaha xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Huffelpuff en dat klopt ook.


    16 - 09 - '17

    Laleah schreef:
    (...)

    Hebben de Slytherins toch meer van andere afdelingen in zich dan ze dachten :')
    Ik had de test gebruikt uit quizlet goes to hogwarts, maar deze vertaald. Dezelfde vragen worden wel gesteld op pottermore maar kan natuurlijk niet garanderen dat alles klopt hahaha xD


    Blijkbaar, lol. Of Slytherin wordt weer eens buiten gesloten. :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laleah schreef:
    (...)

    Hebben de Slytherins toch meer van andere afdelingen in zich dan ze dachten :')
    Ik had de test gebruikt uit quizlet goes to hogwarts, maar deze vertaald. Dezelfde vragen worden wel gesteld op pottermore maar kan natuurlijk niet garanderen dat alles klopt hahaha xD

    Volgens mij ben ik ook een mix van Gryffindor en Slytherin. Maar ik neig toch meer naar Slytherin. Dus met dit soort testen heb ik altijd één van die twee haha.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Blijkbaar, lol. Of Slytherin wordt weer eens buiten gesloten. :P



    Hahahaha arme jullie :') misschien een onbewuste fout, maar volgens mij niet xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Hebben de Slytherins toch meer van andere afdelingen in zich dan ze dachten :')
    Ik had de test gebruikt uit quizlet goes to hogwarts, maar deze vertaald. Dezelfde vragen worden wel gesteld op pottermore maar kan natuurlijk niet garanderen dat alles klopt hahaha xD


    Haha, tja... Het is zeker niet voor het eerst dat een test mij indeelt bij Ravenclaw, maar volgens Pottermore was ik een Slytherin, en voor die afdeling voel ik ook het meest, dus daar houd ik het toch maar bij. ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ben zoals altijd een Gryffindor, lol. True Lion.


    Happy Birthday my Potter!

    Uit de Pottermore test kwam Ravenclaw, uit deze Huffelpuf. Niet dat ik daar ontevreden mee ben.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Kvothe schreef:
    Ravenclaw... Ik ben eigenlijk een Slytherin, maar Ravenclaw past mij ook wel in sommige opzichten. Het zou in ieder geval mijn tweede keus zijn. :Y)


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ravenclaw.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28