• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    Een gave. Het word gevreesd door elke ouder. Zodra het kind zijn of haar ogen opent is hun lot besloten.
    Gave's zijn speciale krachten die sommige mensen kunnen bezitten. De ogen van het kind zijn in twee verschillende kleuren en hierdoor ben je te herkennen als je een gave hebt. Zodra het kind de leeftijd van 12 heeft bereikt, wordt hij of zij gestuurd naar de koning om te leren over de gave die het kind bezit. De gave kan bij het ene kind sneller worden ontdekt dan bij het andere kind en zorgt hierdoor vaak voor frustraties bij de koning. Uiteindelijk besluit de koning om een groep van mensen met een nog onbekende gave te verbannen naar het einde van het verboden woud. Ze zijn verplicht om nooit meer terug te keren naar het paleis, tenzij ze hun gave's hebben ontdekt. Ze moeten op elkaar vertrouwen willen ze het overleven.




    Rollen:


    • Vrouwen:

    ~ Maxis Asher • Ascendant 1,3
    ~ {G} • Kenopsia
    ~ Avery Parker • Cujo 1,3
    ~ Kiera Collier • Amberle 1,3
    ~ Rachel Clay • N_Mikaelson 1,5
    ~ Ashton Grimson • Eavan 1,3
    ~ {G} • Constellation

    • Mannen:

    ~ {G} • Bostick
    ~ Dimitri Grigory Volikov • Ratonhnhake 1,4
    ~ Nero "Neo" Blackthorn • Crater 1,2
    ~ Marcellus • Morgen 1,5
    ~ Daniel Colin Paine • Malikx 1,3
    ~ Dragan Demirci • Asgardian 1,3
    ~ Noah Lucas Young • GusWaters 1,3
    ~ Sabazios Tórshan Landon • Bylot 1,4
    ~ Asra Parker • Cujo 1,4



    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Topics:

    Rollentopic

    Speeltopic


    Omgeving:

    Het land bestaat niet zoals onze eigen wereld. Er is één koninkrijk met verschillende steden en kleine dorpen. Technologische spullen bestaan niet en het enige waar je iets aan hebt zijn wapens zoals zwaarden, dolken etc. Het verboden woud is niks voor niks verboden. Wezens schuilen hier die tot elke nachtmerrie in staat zijn.




    Gave's:

    Telekinese - Bostick
    Atmokinese - Cujo
    Killing - Kenopsia
    Pyrokinese - Ascendant
    Sense manipulation - Amberle
    Zielsverwisseling - Ratonhnhake
    Necromancy - Crater
    Aerokinese - Eavan
    Geokinese - Constellation
    Umbrakinese - GusWaters
    Cryokinese - Malikx
    Besterking - Morgen
    Mnemokinesis - N_Mikaelson

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 17:41 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Asra en Avery zijn bij deze (op hun geschiedenis na) echt af! Ik heb bovendien Avery's persoonlijkheid wat veranderd. (Excuses aan zij die haar al in hun relatielijstje betrokken hebben.)

    Ze staan allebei compleet open voor enige en alle connecties. (Voor Asra in het bijzonder zou ik er ook een paar negatieve, maar ook postieve willen hebben die al een tijdje teruggaan.) Iemand interesse? (:

    (Ik ga ook voor beide een relatielijstje creëren.)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 19:53 ]


    A girl who wonders.

    Cujo schreef:
    Asra en Avery zijn bij deze (op hun geschiedenis na) echt af! Ik heb bovendien Avery's persoonlijkheid wat veranderd. (Excuses aan zij die haar al in hun relatielijstje betrokken hebben.)

    Ze staan allebei compleet open voor enige en alle connecties. (Voor Asra in het bijzonder zou ik er ook een paar negatieve, maar ook postieve willen hebben die al een tijdje teruggaan.) Iemand interesse? (:

    (Ik ga ook voor beide een relatielijstje creëren.)


    Ik ga mijn lijstje even verder aanvullen en zal dan eens kijken wat voor soort relatie Noah kan hebben met Asra en Avery (zodat hij straks niet enkel vijanden of zo heeft)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Cujo schreef:
    Asra en Avery zijn bij deze (op hun geschiedenis na) echt af! Ik heb bovendien Avery's persoonlijkheid wat veranderd. (Excuses aan zij die haar al in hun relatielijstje betrokken hebben.)

    Ze staan allebei compleet open voor enige en alle connecties. (Voor Asra in het bijzonder zou ik er ook een paar negatieve, maar ook postieve willen hebben die al een tijdje teruggaan.) Iemand interesse? (:

    (Ik ga ook voor beide een relatielijstje creëren.)



    Ik denk dat Asra en Neo nog wel interessant zou kunnen worden.


    kindness is never a burden.

    Ik zal Dimitri maar alvast even uit spoiler halen zodat hij niet over het hoofd wordt gezien haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haha bij je eerste zin moest ik al meteen aan Noah denken:

    Hij vindt genot in het verleiden van naïevelingen

    Hij is namelijk erg naïef.
    Dus Asra is een rustige kwade persoon (ik zal het even zo zeggen) en Noah is erg naïef, nogal snel op zijn tenen getrapt en dat uit zich in agressie. Dus ik ga er vanuit dat ze geen beste vrienden zijn.

    Voor Avery heb ik eigenlijk geen idee wat Noah van haar zou vinden.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Asra Parker

    — Isaac Denton
    — Mabel Blackthorn
    — Nero Blackthorn
    — Maxis Asher
    — Kiera Collier;
    Asra & Kiera hebben een soort haat/liefde-relatie.
    — Daniel Paine
    — Noah Young;
    Wegens Noah's naïeve verschijning, heeft Asra in hem een perfect slachtoffer gevonden voor zijn manipulaties - waar hij op dit huidige moment mee bezig is. Hierom geeft hij de indruk dat ze bevriend zijn, of dat hij hem in ieder geval mag.
    — Elvira Sheach
    — Ashton Grimson
    — Dragan Demirci
    — Sabazios Landon

    Avery Parker

    — Isaac Denton
    — Mabel Blackthorn
    — Nero Blackthorn
    — Maxis Asher
    — Kiera Collier
    — Daniel Paine
    — Noah Young
    — Elvira Sheach
    — Ashton Grimson
    — Dragan Demirci
    — Sabazios Landon


    (Even zo, kan ik ze makkelijker invullen.)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 21:28 ]


    A girl who wonders.

    Ik loop vast met mijn lijst :c, iemand die nog een idee heeft voor een relatie met Sabazios?


    someone out there feels better because you exist

    Bylot schreef:
    Ik loop vast met mijn lijst :c, iemand die nog een idee heeft voor een relatie met Sabazios?


    Well, ik heb neergezet wat Max van hem vindt dus wellicht kan daar wat mee?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mijn personage is al helemaal af, hopelijk kan ik mee doen? ;D


    If only our eyes saw souls instead of bodies how very different our ideals of beaty would be..

    Het was slimmer geweest als je eerst om toestemming had gevraagd voordat jullie een rol invullen - iets wat sowieso eerst moet, althans bij mijn weten in ieder geval. (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Misschien is het ook handig om de beginpost nog eens door te lezen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Isaac heeft een innerlijk. Er komen nog kleine aanpassingen, maar in grote lijnen is dit zijn karakter (:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 11:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isaac Denton -

    Mabel Evie ''Violet'' Blackthorn - Daniel vind Mabel wel een toffe, maar hij vertrouwd haar niet volledig. Hij kan wel wat lol met haar maken maar daar blijft het bij.

    Noah Lucas Young- Daniel vertrouwd Noah wel maar toch niet volledig. Hij vertrouwd hem wel meer en meer.

    Maxis Asher - Daniel heeft de kracht om Maxis de troosten. Ze hebben een speciale band.

    Kiera Collier -

    Avery Parker -

    Elvira Linnaea Sheach -

    Ashton Grimson - Ze tolereren elkaar, van Daniels kant is er geen echte vertrouwen en zijn er soms wel botsingen omdat ze beide erg koppig zijn. Maar ze kunnen mekaar hebben.

    Dimitri Grigory Volikov -

    Sabazios Tórshan Landon -

    (De rest maak ik straks af)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2016 - 17:36 ]


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Dimitri Grigory Volikov (pag 1.4)

    Isaac Denton - Dimitri zal waarschijnlijk niets tegen de jongen hebbem, vanwege het feit dat Isaac niet echt druktemaker is.
    Mabel Evie 'Violet' Blackthorn - In sommige dingen zal Dimitri zich wel kunnen herkennen, al vraag ik me af of het hierdoor juist wel of juist niet gaat. Het zou nog wel eens kunnen botsen tussen de twee.
    Nero Blackthorn - Dit is waarschijnlijk niet echt een combinatie.
    Maxis Asher - Waarschijnlijk mag Dimitri haar wel
    Kiera Collier - Dimitri vindt haar hoogst waarschijnlijk te agressief.
    Daniel Colin Paine - Dimitri mag hem, vooral om zijn sarcasme.
    Noah Lucas Young - Al kan Dimitri soms nog wel eens lachen om een grapje van hem, over het algemeen irriteert hij zich aan het feit dat hij naïef is en zo lichtgeraakt en agressief.
    Avery Parker - Ik denk dat Dimitri haar wel mag.
    Elvira Linnaea Sheach - (nog geen karakter)
    Ashton Grimson - Ik denk dat Dimitri haar wel mag.
    Dragan Daran Demirci - (nog geen innerlijk)
    Sabazios Tórshan Landon - Ik denk dat Dimitri hem wel mag
    Asra Parker - Door het feit dat hij misbruik maakt van naieve mensen, zou het best nog wel eens kunnen dat Dimitri hem wel oké vindt.
    Lucy White - Dimitri vindt haar waarschijnlijk eat oppervlakkig
    Riven White - Dimitri zal zich kunnen ergeren aan haar stemmingswisselingen
    Rachel Nyree Sloan Clay - (nog geen innerlijk)


    Dit is het voor nu. Ik ga nu verder met Dimitri zelf. Als iemand aan de hand hiervan een relatievoorstel heeft, hoor ik het graag c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Malikx schreef:


    Mabel Evie ''Violet'' Blackthorn - Daniel vind Mabel wel een toffe, maar hij vertrouwd haar niet volledig. Hij kan wel wat lol met haar maken maar daar blijft het bij.

    Noah Lucas Young- Daniel vertrouwd Noah wel maar toch niet volledig. Hij vertrouwd hem wel meer en meer.

    Maxis Asher - Daniel heeft de kracht om Maxis de troosten. Ze hebben een speciale band.

    Ashton Grimson - Ze tolereren elkaar, van Daniels kant is er geen echte vertrouwen en zijn er soms wel botsingen omdat ze beide erg koppig zijn. Maar ze kunnen mekaar hebben.

    Dimitri Grigory Volikov - Daniel en Dimitri hebben een sterke band en vertrouwen elkaar volledig.

    Sabazios Tórshan Landon - Daniel vertrouwd Sabazios volledig want ze zaten vroeger samen in het weeshuis en daar is de band gegroeid tussen de twee.

    Rachel Clay - Ze hebben gemeenschappelijk interesses maar zijn niet direct beste vrienden al kunnen ze wel lekker kletsen

    Mars - Vrienden nadat Mars zijn geheim tegen Daniel vertelde en nu helpt hij hem

    Dragan - Daniel en Dragan zijn heel beschermend over elkaar en vertrouwen elkaar het volste.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:24 ]


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas