• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    Een gave. Het word gevreesd door elke ouder. Zodra het kind zijn of haar ogen opent is hun lot besloten.
    Gave's zijn speciale krachten die sommige mensen kunnen bezitten. De ogen van het kind zijn in twee verschillende kleuren en hierdoor ben je te herkennen als je een gave hebt. Zodra het kind de leeftijd van 12 heeft bereikt, wordt hij of zij gestuurd naar de koning om te leren over de gave die het kind bezit. De gave kan bij het ene kind sneller worden ontdekt dan bij het andere kind en zorgt hierdoor vaak voor frustraties bij de koning. Uiteindelijk besluit de koning om een groep van mensen met een nog onbekende gave te verbannen naar het einde van het verboden woud. Ze zijn verplicht om nooit meer terug te keren naar het paleis, tenzij ze hun gave's hebben ontdekt. Ze moeten op elkaar vertrouwen willen ze het overleven.




    Rollen:


    • Vrouwen:

    ~ Maxis Asher • Ascendant 1,3
    ~ {G} • Kenopsia
    ~ Avery Parker • Cujo 1,3
    ~ Kiera Collier • Amberle 1,3
    ~ Rachel Clay • N_Mikaelson 1,5
    ~ Ashton Grimson • Eavan 1,3
    ~ {G} • Constellation

    • Mannen:

    ~ {G} • Bostick
    ~ Dimitri Grigory Volikov • Ratonhnhake 1,4
    ~ Nero "Neo" Blackthorn • Crater 1,2
    ~ Marcellus • Morgen 1,5
    ~ Daniel Colin Paine • Malikx 1,3
    ~ Dragan Demirci • Asgardian 1,3
    ~ Noah Lucas Young • GusWaters 1,3
    ~ Sabazios Tórshan Landon • Bylot 1,4
    ~ Asra Parker • Cujo 1,4



    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Topics:

    Rollentopic

    Speeltopic


    Omgeving:

    Het land bestaat niet zoals onze eigen wereld. Er is één koninkrijk met verschillende steden en kleine dorpen. Technologische spullen bestaan niet en het enige waar je iets aan hebt zijn wapens zoals zwaarden, dolken etc. Het verboden woud is niks voor niks verboden. Wezens schuilen hier die tot elke nachtmerrie in staat zijn.




    Gave's:

    Telekinese - Bostick
    Atmokinese - Cujo
    Killing - Kenopsia
    Pyrokinese - Ascendant
    Sense manipulation - Amberle
    Zielsverwisseling - Ratonhnhake
    Necromancy - Crater
    Aerokinese - Eavan
    Geokinese - Constellation
    Umbrakinese - GusWaters
    Cryokinese - Malikx
    Besterking - Morgen
    Mnemokinesis - N_Mikaelson

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 17:41 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    GusWaters schreef:
    Ik zoek een vijand voor Noah, iemand waarmee hij absoluut niet overweg kan


    Het zou wel kunnen dat hij Dimitri een arrogante zak zou kunnen vinden. Ik weet niet hoe bevooroordeeld hij is? Want anders zou het evt wel kunnen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Het zou wel kunnen dat hij Dimitri een arrogante zak zou kunnen vinden. Ik weet niet hoe bevooroordeeld hij is? Want anders zou het evt wel kunnen c:

    En op welke pagina staat Dimitri (ik kan hem echt niet vinden eigenlijk haha)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)
    En op welke pagina staat Dimitri (ik kan hem echt niet vinden eigenlijk haha)


    Hij staat ook nog in een spoiler. Daar laat ik hem totdat hij af is ^^ Hij staat op pagina 4 4e reactie


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben verder bezig met Mabel en ze staat ook open voor relaties.
    Dus vrienden, crushes, vijanden?? Bring it on (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    Ik ben verder bezig met Mabel en ze staat ook open voor relaties.
    Dus vrienden, crushes, vijanden?? Bring it on (:


    Volgens mij kan Noah wel een crush hebben op Mabel :P

    @Ratonhnhake
    Noah en Dimitri kunnen inderdaad wel vijanden zijn van elkaar. Misschien dat Noah vindt dat Dimitri zichzelf te goed vindt en hij zich daar dus mateloos aan ergert.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Volgens mij kan Noah wel een crush hebben op Mabel :P

    @Ratonhnhake
    Noah en Dimitri kunnen inderdaad wel vijanden zijn van elkaar. Misschien dat Noah vindt dat Dimitri zichzelf te goed vindt en hij zich daar dus mateloos aan ergert.


    Is goed ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iemand die nog enige relatie met Max wil?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ascendant schreef:
    Iemand die nog enige relatie met Max wil?


    Ashton?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zal eens kijken of ik straks voor iedereen hier een relatievoorstel kan doen


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Ik zal eens kijken of ik straks voor iedereen hier een relatievoorstel kan doen


    Same here


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mabels list:

    Maxis Asher:

    Mabel weet niet heel erg wat ze met haar aanmoet. Max lijkt voor Mabel bevriend met haar broer en daardoor heeft Mabel geen hekel aan haar, maar ze is wel lichtelijk op haar hoede.

    Nero Blackthorn:
    Nero is Mabels broer en één van de weinige mensen die Mabel met al haar geheimen toevertrouwt. Ze laat haar broer altijd zichzelf zijn, maar als het allemaal even te veel wordt, gaat ze altijd naar hem toe.

    Kiera Collier
    Mabel mag Kiera best wel. Het korte lontje en de gewelddadigheid spreekt haar aan. Kiera is dan ook een vrouw waar Mabel nog best veel plezier mee zou kunnen hebben.

    Daniel Colin Paine
    Daniel mag ze wel, met zijn koppigheid en sarcasme vind ze hem wel grappig.

    Noah Lucas Young
    Mabel heeft een behoorlijke crush op Noah. Ze verschillen nog best van elkaar, maar op de één of andere manier, trekt haar dat aan.

    Avery Parker
    Avery is eigenlijk te stil voor Mabel en daarom heeft ze eigenlijk niet echt iets met haar.

    Ashton “Ash” Grimson
    Ash is iemand waar Mabel ook goed mee zou kunnen opschieten, omdat ze beiden graag hun eigen ideeën volgen.


    "Rebellion's are build on hope"

    Max & the others.
    Isaac Denton • Geen idee, geen innerlijk.
    Mabel Evie ''Violet'' Blackthorn • Max heeft enige bewondering voor haar krachtige innerlijk, alhoewel ze haar iets te wild vindt om lang in de buurt bij te zijn.
    Nero Neo Blackthorn • Angry sex partners, vague chemistry. Max is op hem gesteld.
    Kiera Collier • In discussion.
    Daniel Collin Paine • Hij is natuurlijk precies het tegenovergestelde (qua gave) van wat Max is, dus er is mogelijkheid voor veel dingen daar.
    Noah Lucas Young • Max waardeert zijn humor, maar zijn agressiviteit laat haar toch niet te dicht bij komen.
    Avery Parker • Max voelt zich wat ongemakkelijk bij mensen met onzekerheid, alhoewel ze haar stilte fijn vindt.
    Elvira Linnaea Sheach • Geen mening, geen innerlijk.
    Ashton Grimson • In discussion.
    Sabazios Tórshan Landon • Max en Sabas lijken in enkele opzichten eng veel op elkaar. Dit is best confronterend voor Max, alhoewel ze daardoor ook veel goede dingen in hem ziet. Zou meerdere kanten op kunnen gaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Noah en zijn vriendenkring (:

    Isaac Denton - ---

    Mabel Evie ''Violet'' Blackthorn - Noah vindt Mabel erg aantrekkelijk. Daarom probeert hij vaak indruk op haar te maken. Zo vertelt hij vele van zijn flauwe grappen tegen haar en zal al eens iets stoerder proberen doen wanneer Mabel in de buurt is. Ook wordt hij wat agressiever wanneer er iemand anders in Mabels buurt komt. Noah is niet erg gesteld op concurrentie.

    Nero Neo Blackthorn - Noah en Neo komen niet goed overweg met elkaar. Noah durft Neo daarom wel eens uit te dagen omdat hij dat grappig vindt. Neo gaat daar echter niet op in.

    Maxis Asher - Noah bewondert Max op een bepaalde manier. Hij vindt het fascinerend hoe ze gelukkig kan zijn door kleine dingen. Bovendien waardeert ze zijn humor en dat vindt Noah fantastisch aangezien er velen zijn die daar anders over denken.

    Kiera Collier - even in overleg

    Daniel Collin Paine -Noah vertrouwt Daniel en hij denkt dat Daniel hem ook wel begint te vertrouwen. Noah heeft zijn vertrouwen nog niet volledig gewonnen maar is momenteel toch wel op de goede weg al zegt hij het zelf.

    Avery Parker -

    Elvira Linnaea Sheach - ---

    Ashton Grimson - Noah weet niet goed wat hij van Ashton moet vinden aangezien het lijkt of hij niet echt tot haar door kan dringen. Noah vindt dat ze soms niet echt aanwezig lijkt en nogal verlegen terwijl ze de andere keer nogal bot op iemand reageert. Daarom vindt hij het leuk om te testen wat voor iemand Ashton is. Eigenlijk wil hij gewoon weten hoe haar persoonlijkheid in elkaar zit maar dat doet hij dan wel op zijn eigen manier, namelijk door haar te testen.

    Dimitri Grigory Volikov - Noah en Dimitri komen niet echt overeen, of beter gezegd; echt niet. Noah vindt het mateloos vervelend dat Dimitri zichzelf zo fantastisch vindt. Noah zal elke vorm van samenwerking met Dimitri zien als een soort van bedreiging. Eigenlijk heeft hij gewoon schrik dat andere mensen Dimitri leuker en beter gaan vinden dan hem.

    Sabazios Tórshan Landon - Noah en Sabas kunnen het goed met elkaar vinden. Ze lijken niet echt op elkaar qua karakter en dat zorgt er voor dat ze elkaar juist aanvullen. Samen zijn ze een topteam. Noah zou er dus ook alles aan doen om te vermijden dan Sabas iets overkomt.

    Ik pas dit nog aan
    Als het niet goed is, stuur je me maar een berichtje of zo (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 20:07 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    MT

    Ik zal binnekort ook even een lijstje voor Sabazios maken


    someone out there feels better because you exist

    wiz heeft er nog relatie voorstellen met daniel?


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas