• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    Een gave. Het word gevreesd door elke ouder. Zodra het kind zijn of haar ogen opent is hun lot besloten.
    Gave's zijn speciale krachten die sommige mensen kunnen bezitten. De ogen van het kind zijn in twee verschillende kleuren en hierdoor ben je te herkennen als je een gave hebt. Zodra het kind de leeftijd van 12 heeft bereikt, wordt hij of zij gestuurd naar de koning om te leren over de gave die het kind bezit. De gave kan bij het ene kind sneller worden ontdekt dan bij het andere kind en zorgt hierdoor vaak voor frustraties bij de koning. Uiteindelijk besluit de koning om een groep van mensen met een nog onbekende gave te verbannen naar het einde van het verboden woud. Ze zijn verplicht om nooit meer terug te keren naar het paleis, tenzij ze hun gave's hebben ontdekt. Ze moeten op elkaar vertrouwen willen ze het overleven.




    Rollen:


    • Vrouwen:

    ~ Maxis Asher • Ascendant 1,3
    ~ {G} • Kenopsia
    ~ Avery Parker • Cujo 1,3
    ~ Kiera Collier • Amberle 1,3
    ~ Rachel Clay • N_Mikaelson 1,5
    ~ Ashton Grimson • Eavan 1,3
    ~ {G} • Constellation

    • Mannen:

    ~ {G} • Bostick
    ~ Dimitri Grigory Volikov • Ratonhnhake 1,4
    ~ Nero "Neo" Blackthorn • Crater 1,2
    ~ Marcellus • Morgen 1,5
    ~ Daniel Colin Paine • Malikx 1,3
    ~ Dragan Demirci • Asgardian 1,3
    ~ Noah Lucas Young • GusWaters 1,3
    ~ Sabazios Tórshan Landon • Bylot 1,4
    ~ Asra Parker • Cujo 1,4



    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Topics:

    Rollentopic

    Speeltopic


    Omgeving:

    Het land bestaat niet zoals onze eigen wereld. Er is één koninkrijk met verschillende steden en kleine dorpen. Technologische spullen bestaan niet en het enige waar je iets aan hebt zijn wapens zoals zwaarden, dolken etc. Het verboden woud is niks voor niks verboden. Wezens schuilen hier die tot elke nachtmerrie in staat zijn.




    Gave's:

    Telekinese - Bostick
    Atmokinese - Cujo
    Killing - Kenopsia
    Pyrokinese - Ascendant
    Sense manipulation - Amberle
    Zielsverwisseling - Ratonhnhake
    Necromancy - Crater
    Aerokinese - Eavan
    Geokinese - Constellation
    Umbrakinese - GusWaters
    Cryokinese - Malikx
    Besterking - Morgen
    Mnemokinesis - N_Mikaelson

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 17:41 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Malyx schreef:
    (...)


    Seriously? Dat vind ik echt dom.
    Als modern beter bij de setting past, oké, maar nu vind ik middeleeuws-ish er veel beter bij passen ^^
    Het zou ook raar zijn als ze sneakers en alles hebben, terwijl er niet echt de technologie is om die dingen te maken haha.


    Hahah, precies ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uuh, ik dacht ook aan modern, maar middeleeuws is mij prima. Ik heb alleen nu niet meer de energie om aan mijn rol te werken, dus als het geen probleem is pas ik het morgen aan - dan werk ik haar ook meteen bij.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk dat Neo zo'n beetje klaar is, dus staat hij open voor relaties.


    kindness is never a burden.

    Noah staat ook open voor relaties


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ashton is in zoverre klaar - alleen haar geschiedenis nog maar die vul ik vanavond in - mocht iemand eventueel al een relatie/band met haar willen dan kan dat. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb een lijstje gemaakt met wat Neo van iedereen zou vinden ^^

    Isaac Denton: Nog geen innerlijk.
    Mabel Evie Blackthorn: Broer en zus en stuff. We got this figured out.
    Maxis Asher: Ze zijn op bepaalde vlakken wel hetzelfde, dus zou Neo haar denk ik wel mogen.
    Kiera Collier: Trainingspartners en partners in crime, we got this.
    Daniel Colin Paine: Ik denk dat ze ergens een beetje gelijk zijn, waardoor ze ofwel vrienden kunnen zijn, of het gewoon keihard botst.
    Noah Lucas Young: Ik denk dat Noah iets te actief is voor Neo's passiviteit en dat hij daarom niet echt goed met Noah overeen zou komen.
    Parker Reagan Jones: Nog geen innerlijk.
    Elvira Linnaea Sheach: Nog geen innerlijk.
    Ashton Grimson: Hetzelfde als bij Noah. Ze is heel erg open en actief, terwijl Neo dat net niet is.
    Dragan Daran Demirci: Nog geen innerlijk.


    kindness is never a burden.

    Voor Max is het makkelijk. Zie ziet in iedereen wel iets wat haar aantrekt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb mijn rol's innerlijk zo goed als af - hoewel ik er eerlijk gezegd nog wat mee aan het worstelen ben, dus aanpassingen zijn heel goed mogelijk. Maar ze blijft in grote lijnen hetzelfde, dus indien iemand open staat voor enige connectie/relatie met haar; please tell me. ^^


    A girl who wonders.

    Dimitri staat open voor relaties, maar ik ben geloof ik nog lang niet klaar. De basis staat wel al, kind of.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kiera haar innerlijk is af, dus ze is open voor relaties ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zoek voor Kiera eigenlijk een persoon (preferably een jongen want daar kan ze over het algemeen beter mee opschieten) bij wie ze wat softer is en naar wie ze toe zou gaan als ze iets kwijt wilt. Liever niet iemand die een allemansvriend is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Malyx schreef:
    Ik zoek voor Kiera eigenlijk een persoon (preferably een jongen want daar kan ze over het algemeen beter mee opschieten) bij wie ze wat softer is en naar wie ze toe zou gaan als ze iets kwijt wilt. Liever niet iemand die een allemansvriend is.


    Ik heb op zich Dimitri. Hij is in ieder geval zeker geen allemansvriend


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Crater, ik vind het helemaal prima zoals het er staat - wellicht dat er gaandeweg nog iets aan kan veranderen. (:

    Cujo, I've got Ashton?

    Voor de rest, Ashton staat nog steeds open voor eventuele andere relaties. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Malyx schreef:
    Ik zoek voor Kiera eigenlijk een persoon (preferably een jongen want daar kan ze over het algemeen beter mee opschieten) bij wie ze wat softer is en naar wie ze toe zou gaan als ze iets kwijt wilt. Liever niet iemand die een allemansvriend is.

    Op zich heb ik Noah wel, al weet ik niet zeker of die twee goed met elkaar overweg kunnen aangezien ze beide nogal een kort lontje hebben.
    Dus als ze vrienden zouden zijn denk ik dat het eerder een haat-liefde relatie zou zijn


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik zoek een vijand voor Noah, iemand waarmee hij absoluut niet overweg kan


    Ik wil vrij zijn zoals de wind