• "Are we going to die?"

    "I don't know."



    Een gave. Het word gevreesd door elke ouder. Zodra het kind zijn of haar ogen opent is hun lot besloten.
    Gave's zijn speciale krachten die sommige mensen kunnen bezitten. De ogen van het kind zijn in twee verschillende kleuren en hierdoor ben je te herkennen als je een gave hebt. Zodra het kind de leeftijd van 12 heeft bereikt, wordt hij of zij gestuurd naar de koning om te leren over de gave die het kind bezit. De gave kan bij het ene kind sneller worden ontdekt dan bij het andere kind en zorgt hierdoor vaak voor frustraties bij de koning. Uiteindelijk besluit de koning om een groep van mensen met een nog onbekende gave te verbannen naar het einde van het verboden woud. Ze zijn verplicht om nooit meer terug te keren naar het paleis, tenzij ze hun gave's hebben ontdekt. Ze moeten op elkaar vertrouwen willen ze het overleven.




    Rollen:


    • Vrouwen:

    ~ Maxis Asher • Ascendant 1,3
    ~ {G} • Kenopsia
    ~ Avery Parker • Cujo 1,3
    ~ Kiera Collier • Amberle 1,3
    ~ Rachel Clay • N_Mikaelson 1,5
    ~ Ashton Grimson • Eavan 1,3
    ~ {G} • Constellation

    • Mannen:

    ~ {G} • Bostick
    ~ Dimitri Grigory Volikov • Ratonhnhake 1,4
    ~ Nero "Neo" Blackthorn • Crater 1,2
    ~ Marcellus • Morgen 1,5
    ~ Daniel Colin Paine • Malikx 1,3
    ~ Dragan Demirci • Asgardian 1,3
    ~ Noah Lucas Young • GusWaters 1,3
    ~ Sabazios Tórshan Landon • Bylot 1,4
    ~ Asra Parker • Cujo 1,4



    Regels:
    - Er is een minimum van 200 woorden per post, dit moet haalbaar zijn.
    - Alleen Kenopsia maakt de topics aan, tenzij anders aangegeven.
    - Bestuur elkaars personages alleen met toestemming.
    - OOC het liefst in het praattopic, of onder je post. Gelieve hier geen aparte posts voor aan te maken.
    - Probeer niemand buiten te sluiten.


    Topics:

    Rollentopic

    Speeltopic


    Omgeving:

    Het land bestaat niet zoals onze eigen wereld. Er is één koninkrijk met verschillende steden en kleine dorpen. Technologische spullen bestaan niet en het enige waar je iets aan hebt zijn wapens zoals zwaarden, dolken etc. Het verboden woud is niks voor niks verboden. Wezens schuilen hier die tot elke nachtmerrie in staat zijn.




    Gave's:

    Telekinese - Bostick
    Atmokinese - Cujo
    Killing - Kenopsia
    Pyrokinese - Ascendant
    Sense manipulation - Amberle
    Zielsverwisseling - Ratonhnhake
    Necromancy - Crater
    Aerokinese - Eavan
    Geokinese - Constellation
    Umbrakinese - GusWaters
    Cryokinese - Malikx
    Besterking - Morgen
    Mnemokinesis - N_Mikaelson

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 17:41 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Bedankt alle twee, ik ga dan toch voor umbrakinese gaan (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik vroeg me net af, door je vroeg hoe we beginnen willen, of mensen elkaar al wel kennen? Ik vind het persoonlijk namelijk een stuk fijner/chiller als ze al een tijdje in het bos zitten, anders duurt het eerst een eeuwigheid voordat iedereen elkaar leert kennen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Malyx schreef:
    Ik vroeg me net af, door je vroeg hoe we beginnen willen, of mensen elkaar al wel kennen? Ik vind het persoonlijk namelijk een stuk fijner/chiller als ze al een tijdje in het bos zitten, anders duurt het eerst een eeuwigheid voordat iedereen elkaar leert kennen.


    Ze zijn met elkaar opgegroeid, staat in de beginpost ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgens mij is Noah zo ongeveer af (relaties nog natuurlijk)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    De rollen waarvan ik weet dat die af zijn staan in de beginpost en voor de rest is alles ook weer netjes bijgewerkt ^^

    Wat ik wel wilde doen ja, is dat ze al wel een tijdje in het bos zitten. Dit maakt het ook makkelijker voor mensen die snel hun personage achter hun gave willen laten komen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 9:58 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    De rollen waarvan ik weet dat die af zijn staan in de beginpost en voor de rest is alles ook weer netjes bijgewerkt ^^

    Wat ik wel wilde doen ja, is dat ze al wel een tijdje in het bos zitten. Dit maakt het ook makkelijker voor mensen die snel hun personage achter hun gave willen laten komen.


    Okay nice ^^

    Also, het viel me op dat sommige mensen landen van deze wereld in hun rol hebbem staan, maar die bestaan toch niet :x?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Malyx schreef:
    (...)

    Okay nice ^^

    Also, het viel me op dat sommige mensen landen van deze wereld in hun rol hebbem staan, maar die bestaan toch niet :x?


    Die bestaan niet nee, maar als het goed is heeft iedereen dat nu ook aangepast hahaha.
    Vind alle rollen tot nu toe heel mooi mensen (:


    "Rebellion's are build on hope"

    Is de setting eigenlijk echt middeleeuws of toch iets modern maar zonder alle technische snufjes?


    kindness is never a burden.

    Crater schreef:
    Is de setting eigenlijk echt middeleeuws of toch iets modern maar zonder alle technische snufjes?


    Aangezien niet iedereen is van het middeleeuws, is het wel gewoon modern.
    Dus moderne kleding, tatoeages , etc. Dat is allemaal prima.


    "Rebellion's are build on hope"

    Kenopsia schreef:
    (...)

    Aangezien niet iedereen is van het middeleeuws, is het wel gewoon modern.
    Dus moderne kleding, tatoeages , etc. Dat is allemaal prima.

    Aw :c
    Ik had juist iets middeleeuws verwacht, daarvoor had ik me ook ingeschreven :\
    Omdat in de middeleeuwen 'gaven' vaak als eng werden gezien etc.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2015 - 23:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik prefer middeleeuwse kleding tbh ;x
    Ik kan het me in de setting lastig voorstellen dat mensen dingen als spijkerbroeken en dergelijke dragen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hahaaha, dan doen we een middeleeuwse setting ^^

    Ik heb gewoon een keer een heel topic op me af gekregen, omdat niemand middeleeuws wilde. Ik neem geen risico's meer hahaah.


    "Rebellion's are build on hope"

    Malyx schreef:
    Ik prefer middeleeuwse kleding tbh ;x
    Ik kan het me in de setting lastig voorstellen dat mensen dingen als spijkerbroeken en dergelijke dragen.


    Same. En dan zijn er ook nog de vragen van waar ze die halen, waar ze die tatoeages laten zetten etc.
    En ook wat Jonty zegt.


    kindness is never a burden.

    Oh jezus, ik had meer het moderne voor ogen, haha. (Maar ik ken dit concept om eerlijk te zijn niet verder dan deze RPG, dus excuses.)

    Ik ga het aanpassen in mijn rol! (:


    A girl who wonders.

    Kenopsia schreef:
    Hahaaha, dan doen we een middeleeuwse setting ^^

    Ik heb gewoon een keer een heel topic op me af gekregen, omdat niemand middeleeuws wilde. Ik neem geen risico's meer hahaah.



    Seriously? Dat vind ik echt dom.
    Als modern beter bij de setting past, oké, maar nu vind ik middeleeuws-ish er veel beter bij passen ^^
    Het zou ook raar zijn als ze sneakers en alles hebben, terwijl er niet echt de technologie is om die dingen te maken haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered