• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oeps sorry, dacht dat ik de laatste reactie had, maar het topic was blijkbaar al vol haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het andere topic dat ook geopend is, heb ik gesloten.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wil niet met school bezig, meh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Some people find it hard to read.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zal ik je vragen af te spreken? Dilemma...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    hahahahha u so funny.


    she believed she could & so she did

    I need to eat something, read the stuff I have to read, explain myself and stop doing this to myself.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    'f course, more people to disappoint. Why the hell not.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh damn ik moet nog zoveel doen vandaag.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zand-jamkoekjes aan het maken. Het deeg staat nu in de koelkast. Over een halfuurtje kan ik beginnen. I'm so exited!


    26 - 02 - '16

    Straks mooi LotR afkijken met vol volume. Perks van een alleenstaand huis.

    Ik koop teveel AC stuff geloof. Ach, who cares. I love it.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Ik koop teveel AC stuff geloof. Ach, who cares. I love it.


    Aaah, nu word het me duidelijk! Je speelt teveel AC, waardoor je vanmorgen netjes op die stoel belande en die kerstbal ving!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een nieuwe jas besteld. Kan niet wachten totdat hij binnen is. Hij is zo mooi en zo het geld waard.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kerstkoekje schreef:
    Een nieuwe jas besteld. Kan niet wachten totdat hij binnen is. Hij is zo mooi en zo het geld waard.


    Welke? Heb je een foto? ;3


    26 - 02 - '16