• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Volgens mij is in bad leren geen strak plan, maar ik ga het toch doen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    26 - 02 - '16

    I hope it was not a dream that ends now. I don't know what I'd do if...

    Ugh, are you kidding me? We hadden een plan en nu moeten jullie allemaal plots iets anders doen. Weet je wat: fuck you all. Doe lekker je zin zonder rekening te houden met anderen, sure. Niemand stoort zich daar blijkbaar aan behalve ik. Deze dag kan echt niet erger worden.


    kindness is never a burden.

    Tweederangs trut.


    she believed she could & so she did


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    The Duff, leuke film, maar nu kijk ik wel anders tegen de mensen in mijn klas aan. En tegen mezelf :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morgen naar huis. Ik kan echt niet wachten.

    Laquifa schreef:



    You are close enough for me. <3 We just have to step over that little distance that seems so big. That needs courage, for we don't know what awaits us there. But I have not yet given up.

    Deze scene was hilarisch ;'D


    But yeah, Robbie Amell <3

    [ bericht aangepast op 27 dec 2015 - 22:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assholes.


    kindness is never a burden.

    Ledecky schreef:
    Volgens mij is in bad leren geen strak plan, maar ik ga het toch doen. :')


    Ik wil nu heel graag in bad, probleem. Ik heb geen bad #frustratie.

    Lololol, is dr geen wifi omdat papa de laptop op de stekkerdoos heeft gedaan waardoor de stroom uitwas. Slim. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hé quizlet waarom vind ik je niet interessant meer? Ik wil zo graag

    Bwuh, ik vind het toch niet zo geweldig om twee keer in een weekend dezelfde film te zien :/ Misschien is het vervolg leuker om op te zetten? Al ga ik dan waarschijnlijk de hele tijd zitten janken hehe

    //GA FUCKING ERGENS ANDERS KLEF ZITTEN DOEN WTF ik moet hier al sinds woensdag tegenaan kijken wtf. Mijn geduld raakt op. Ik wist dat er nog wel een klap zou komen na al die dagen doen alsof er niets was.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2015 - 23:14 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."