• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zo dichtbij en toch zo ver weg, je bent net een ster *sigh*

    De info die op mysterieuze wijze was verdwenen uit de story is nu weer zo goed als hersteld.. Bwuh, ik vraag me nog steeds af wat er is gebeurd :/

    Inspiraaaattiooooonnn, where are yaaaaa?!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 21:11 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lief vriendje, ik hoef niet meer cadeaus! Dan ga ik me schuldig voelen dat ik jou niets kan betalen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Omg, dit wordt zo'n fucked up stukje :') Welke genius heeft dit bedacht? :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    'Ja, dan vul je toch gewoon c in en kom je 1 uit?'
    Er zit geen c in mijn bewerkingen?? En ook niet in de voorbeeldoplossing, dus wat zeg je zelfs. --"


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Normaal ben ik echt gek op Photoshop en dat soort programma's, maar nu ben ik bang om het te openen omdat ik er dan achter ga komen dat het niet goed genoeg gaat zijn voor de opdrachten en ;;;;;-;;;;;


    Caution first, always.

    Ik probeer te schrijven maar op een of andere manier komen nu echt heel erg veel mensen op bezoek. Nu kan ik me niet concentreren en ik wil niet boven zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Weer iets dat ik van m'n to-do lijstje mag strepen!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wanneer je ouders (en die gozer) een film kijken en hem over de box zetten... dreun mijn bed uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké ik zou toch niet naar je stomme feestje gekomen zijn, maar ik ben arrogant genoeg om beledigd te zijn dat je me niet hebt uitgenodigd, penishoofd.

    EDIT: als blijkt dat dit een subtiele, sukkelige manier was om me duidelijk te maken dat ik officieel out ben sinds ik ben blijven zitten, hoop ik dat de eerstvolgende die je ooit een blowjob geeft per ongeluk op je pik bijt. Zeven jaar vriendschap, man.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 22:03 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ratonhnhake schreef:
    Omg, dit wordt zo'n fucked up stukje :') Welke genius heeft dit bedacht? :')


    I did.

    //

    Oh, ik kan wel vloeken. Heeft ze aandachtstekort of iets dergelijks? Zeg niet dat het "Gezellig zou zijn" want ik weiger om te gaan met iemand die lekker hypocriet zit te doen. Leuke oudejaarsavond wordt dit.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    Oké ik zou toch niet naar je stomme feestje gekomen zijn, maar ik ben arrogant genoeg om beledigd te zijn dat je me niet hebt uitgenodigd, penishoofd.

    EDIT: als blijkt dat dit een subtiele, sukkelige manier was om me duidelijk te maken dat ik officieel out ben sinds ik ben blijven zitten, hoop ik dat de eerstvolgende die je ooit een blowjob geeft per ongeluk op je pik bijt. Zeven jaar vriendschap, man.



    Ah dat klinkt echt wreed... but i guess he deserves it


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wallen schreef:
    (...)

    I did.

    //

    Oh, ik kan wel vloeken. Heeft ze aandachtstekort of iets dergelijks? Zeg niet dat het "Gezellig zou zijn" want ik weiger om te gaan met iemand die lekker hypocriet zit te doen. Leuke oudejaarsavond wordt dit.


    It was you? Oh cmon cap, your own son..

    en sterkte

    [ bericht aangepast op 29 dec 2015 - 22:25 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    And again you were on my profile.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.