• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Ik zou het gewoon nog eens navragen. ^^ Die afspraak is immers morgen al, dus dan is het logisch dat je het binnenkort wilt weten. Sommige mensen vergeten nog weleens te antwoorden (kuch, ik bijvoorbeeld, kuch).


    Dat is het 'm juist, hij vergeet nooit te antwoorden! D:
    But maybe you're right... Or shall I sent him something tomorrowmorning?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik haat leeftijden >:c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ElfLord schreef:
    (...)
    Dat is het 'm juist, hij vergeet nooit te antwoorden! D:
    But maybe you're right... Or shall I sent him something tomorrowmorning?

    Ik zou het gewoon doen, moet hij maar antwoorden. Jij wilt het ook alleen zeker weten, niets mis mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom is die dude zo ontzettend knap en leuk. Goddamnit.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Holy shit, adrenalinekick. Omg, can't handle the Hunger Games O.o

    Bostick schreef:



    Aaron!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh. Rotgevoel terwijl ik eigenlijk best wel blij zou moeten zijn.


    The truth is out there.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Aaron!


    Wie? Wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toch zo'n zonde dat het voelt alsof ik nog slechts een schim ben van wie ik vroeger was - hoewel ik vanbuiten nog altijd dezelfde persoon ben, alleen vanbinnen niet meer


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom doen mensen negatief over Autisme? Het is gewoon iets dat iemand heeft, net als een huidziekte of zo. Het is niet het einde van de wereld. Geez. Ik heb Autisme én een huidziekte, boeiend, ik leef er toch ook gewoon mee, dus ik heb geen mensen nodig die er negatief of raar over doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je wil misschien thuis blijven met oud en nieuw omdat je mij afgelopen weekend nog gezien hebt, maar je ziet je broertje elke fucking dag en daarom twijfel je. Oke dan.

    Bostick schreef:
    Waarom doen mensen negatief over Autisme? Het is gewoon iets dat iemand heeft, net als een huidziekte of zo. Het is niet het einde van de wereld. Geez. Ik heb Autisme én een huidziekte, boeiend, ik leef er toch ook gewoon mee, dus ik heb geen mensen nodig die er negatief of raar over doen.

    Ik snap er ook echt niks van hoor. Zijn echt weer van die mensen.. Er zijn wel wat ergere dingen in de wereld en volgens mij weten de meesten ook niet eens wat 't inhoudt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.