• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Jaloers. Ik zoek al jaren naar een filmpje dat ik ooit als kind had gezien, ergens in het Wilde Westen van het internet, maar na zeven jaar ben ik nog steeds geen reet opgeschoten en kan mijn broertje zich het filmpje ook niet meer herinneren. Nu begin ik zelfs te twijfelen of het ooit heeft bestaan. :'D


    Dat had ik dus ook! Probeer maar eens een film te vinden, die Mulan heet, in het zelfde jaar is uitgekomen als die van disney en die bijna niemand kent!

    Waar gaat het filmpje over? (:


    What would Emma do?

    OH ja morgen is het oud en nieuw, helemaal vergeten!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kerstdino schreef:
    (...)

    Dat had ik dus ook! Probeer maar eens een film te vinden, die Mulan heet, in het zelfde jaar is uitgekomen als die van disney en die bijna niemand kent!

    Waar gaat het filmpje over? (:

    Het filmpje gaat, naar wat ik me kan herinneren, over Mario en Luigi die in een soort enorme oorlog zitten. Een van de twee gaat dood in die oorlog en er is een soort rare, begrafenisachtige scène over. Ik geloof dat het redelijk 3D-achtig was (super mario 64-style, zeg maar), maar de kleuren waren veel donkerder dan dat dat spel is, dus snap ik er zelf ook weinig meer van. :'D Het is ook zo'n specifiek filmpje dat het lastig is om op te zoeken, maar ik weet ongeveer 80% zeker dat ik het niet heb gedroomd. Misschien ken ik nu sommige details niet meer of heb ik dingen verkeerd onthouden, maar ik geloof dat hij er toch ergens nog moet zijn. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Het filmpje gaat, naar wat ik me kan herinneren, over Mario en Luigi die in een soort enorme oorlog zitten. Een van de twee gaat dood in die oorlog en er is een soort rare, begrafenisachtige scène over. Ik geloof dat het redelijk 3D-achtig was (super mario 64-style, zeg maar), maar de kleuren waren veel donkerder dan dat dat spel is, dus snap ik er zelf ook weinig meer van. :'D Het is ook zo'n specifiek filmpje dat het lastig is om op te zoeken, maar ik weet ongeveer 80% zeker dat ik het niet heb gedroomd. Misschien ken ik nu sommige details niet meer of heb ik dingen verkeerd onthouden, maar ik geloof dat hij er toch ergens nog moet zijn. :'D


    Doet het je hier aan denken?




    Ik heb zelf nooit veel Mario gespeeld of filmpjes ervan bekeken :') Een jaar geleden had ik ook zo iets. Ik vertelde een vriendin over een film die ik ooit gezien had, maar ik geloofde niet dat die echt was, omdat die zo vreemd was. En zij had hem ook gezien! Dat was Kirikou and the Sorceress, de vaagste film ooit gemaakt.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 1:05 ]


    What would Emma do?

    Kerstdino schreef:
    (...)

    Doet het je hier aan denken?



    Ik heb zelf nooit veel Mario gespeeld of filmpjes ervan bekeken :') Een jaar geleden had ik ook zo iets. Ik vertelde een vriendin over een film die ik ooit gezien had, maar ik geloofde niet dat die echt was, omdat die zo vreemd was. En zij had hem ook gezien! Dat was Kirikou and the Sorceress, de vaagste film ooit gemaakt.


    Dat zou best kunnen?????? Waaah oh my gosh waar kwam die vandaan? Je zou het einde van zo veel vragen kunnen zijn ohmygosh

    Edit sorry zag de link niet, stom x)

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 1:07 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dat zou best kunnen?????? Waaah oh my gosh waar kwam die vandaan? Je zou het einde van zo veel vragen kunnen zijn ohmygosh


    Ik heb de link er net bij onder gezet, het is alleen niet echt western. Ik denk dat ik dat even fout begrepen heb :'D

    https://www.youtube.com/watch?v=54AU5f7rguM

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 1:11 ]


    What would Emma do?

    I hate this.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Kerstdino schreef:
    (...)

    Ik heb de link er net bij onder gezet, het is alleen niet echt western. Ik denk dat ik dat even fout begrepen heb :'D

    https://www.youtube.com/watch?v=54AU5f7rguM

    Ik kan niet geloven dat na zeven jaar je dit binnen tien minuten of zo had gevonden. Je bent mijn persoonlijke held. Sowieso. Honderd procent. Het is hem. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik kan niet geloven dat na zeven jaar je dit binnen tien minuten of zo had gevonden. Je bent mijn persoonlijke held. Sowieso. Honderd procent. Het is hem. :'D


    Twee mensen blij vanavond! *O* En het goede nieuws is dat we beide niet gek zijn.


    What would Emma do?

    HAMILTON. Ze heeft Hamilton geluisterd, aaah. Ik hoor niet blij te zijn als mijn zusje huilt, oh my gosh, maar aaah, eindelijk. :'D
    Edit: Ik blijf me zorgen maken dat dit gemeen klonk. :W Ze heeft dus iets geluisterd waar ik super enthousiast over ben en ze vond het einde net zo tragisch als ik en dat is waar ik blij mee ben. Ik ben normaal gesproken niet blij als ze huilt, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 1:49 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Straks anderhalf uur in de bus zitten. Ik denk dat ik de buschaffeur maar een fijne jaarwisseling wens;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het is vroeg en ik zit in de bus naar Amsterdam om te chillen met een Portugees.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Komaan Melissa, maak zoveel oefeningen als je kan op de laatste dag van 2015. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat een rot kind ben je toch. Ga toch lekker huilen in een hoekje. Leer je eens gedragen als een volwassene en behandel me niet de hele tijd als een poetslap of een oude vod die je weg kunt gooien of tegen kunt klieren zoals je wilt. Ik ben je zus verdomme en ik doe mijn best aardig tegen je te zijn, maar dat stopt ook als jij iedere keer weer kut tegen mij doet. En dan begin je te kankeren dat ík het schuld ben. WTF bitch.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wordt wakker en app me terug. (cat) :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •