• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jammer dat je niet hier bent met O&N, maar als je opa ziek is moet je idd naar thuis blijven.

    Eerste echte confrontatie: zwemmen is onmogelijk. Oh help, hoe moet ik de zomer gaan overleven?

    Kerstdino schreef:
    (...)

    Doet het je hier aan denken?




    Ik heb zelf nooit veel Mario gespeeld of filmpjes ervan bekeken :') Een jaar geleden had ik ook zo iets. Ik vertelde een vriendin over een film die ik ooit gezien had, maar ik geloofde niet dat die echt was, omdat die zo vreemd was. En zij had hem ook gezien! Dat was Kirikou and the Sorceress, de vaagste film ooit gemaakt.


    Kirikou! Ik lees de rest van je post nu pas, maar Kirikou is inderdaad echt een supervage, maar superschattige film, haha.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Is ie ziek. Beetje jammer dit, maar kan ie ook niks aan doen. Maar heb in ieder geval antwoord van 'm. x)

    &IK HEB ZIN IN MPS! Helemaal verslaafd aan de muziek nu. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MENSEN. Als ik een koptelefoon op heb of een video aan het kijken ben, houd dan eens op met tegen mij te praten. AFSDLFJSD. Ja jullie, MAM EN PAP. Shatap. :')

    KyloRen schreef:
    MENSEN. Als ik een koptelefoon op heb of een video aan het kijken ben, houd dan eens op met tegen mij te praten. AFSDLFJSD. Ja jullie, MAM EN PAP. Shatap. :')


    Jammer genoeg, heel herkenbaar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ben jij geboren om altijd tegen te werken ofzo?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom gebruikt niet iedereen om mijn heen Tumblr? Ze zouden er verdomme nog een hoop van kunnen leren (cat)

    WHAT TO DO WHEN SHE TELLS YOU SHE IS DEPRESSED, SUICIDAL OR HURTING HERSELF:

    1. Show up at her house. When she tells you to leave, tell her you won’t go until you know she’s safe. When she stops crying out of numbness, know this is the worst time to leave her. Know this is the time she is most likely to hurt herself. Don’t leave her until she’s laughing, until it reaches her eyes, until you know she’s not faking it. When you finally do leave, remind her that just because you’re gone doesn’t mean you’re far. Tell her you don’t want anything to happen to her. Tell her to please stay safe.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2015 - 12:10 ]

    Day ruined.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I can do this, I can do this. No, I can't.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    I can do this, I can do this. No, I can't.



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah, oud en nieuw. My biggest enemy. Gelukkig is het gameplan mijn slaappillen innemen en met een beetje geluk door het hele debacle heen slapen.


    The truth is out there.

    Ja hallo, jij hebt mijn papieren opgeruimd, niet ik. Ga dan niet boos op mij worden -.-


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)




    Het is gewoon dat een dino waarschijnlijk meer sociaal capabel is dan ik.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Whut. Ik heb net toch een foto van dat lieveheersbeestje hier gedropt, waar is die o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.