• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Change of plans

    Kay. Another useless day today. Wat zal ik eens gaan doen

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 11:18 ]

    Broertje met ADD en nul ervaring met de trein gaat vandaag voor het eerst alleen naar Den Haag, van alle fucking steden, waar de hele boel verbouwd wordt en waar hij never ever de bussen gaat vinden en UGH hij is mijn kind niet maar ik heb vannacht er amper door geslapen. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahaha, dit is zo waar.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik krijg de neiging om gewoon weg te lopen op maandag ochtend, want die schoolexamens ga ik dus helemaal verpesten (cat) Als ik een plek had om te slapen zonder dat die ouders me zouden verraden zou ik het nog doen ook.

    Dit is niet leuk afvallen...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    And yet again he leaves with her. I feel like this is going to be only me and Fallout New Vegas today.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Okay, what the fuck sure.


    kindness is never a burden.

    Ennnnnnn Q is weer dood. Tijd dat ik iets anders ga doen voor nu. :')

    "Maar kan je broertje dan niet mee naar dat Oud & Nieuw feestje?"
    Nou, um, pap, nee? Ik denk niet dat mijn vrienden daar in eerste instantie überhaupt op zitten te wachten, maar vrijwel iedereen op dat feestje is achttien of ouder en er is een hoop alcohol en ik denk niet dat dat een goede omgeving is voor een vijftienjarige, sorry. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "Daar heb je al te veel tijd in gestopt," is wat de moeder van mijn beste vriend zei toen ze mij met haar zoon 's nachts op straat zag staan. Ik weet dat ik misschien niet altijd de gezelligste vriendin ben die je kan hebben, maar ik ben ook maar gewoon een mens en uitgerekend als psychologe kan je me niet zomaar als een hopeloos geval bestempelen.
    "Waarom mag ze me niet?"
    "Het is best wel lastig om de echte jou te mogen."
    Dat is gewoon niet eerlijk. Ik heb nooit verkeerde bedoelingen, in tegendeel tot het merendeel van de rest van je vrienden, en toch ben ik de bad guy hier. Het spijt me dat ik dol op je ben en tegenstribbel als ik dreig je te verliezen.


    i put the fun in funeral

    ElfLord schreef:
    Dit is niet leuk afvallen...

    What? Afvallen? Jij bent goed genoeg! <3 Of begrijp ik het nu verkeerd?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow. Love at first sight much. O.o
    Hij is alleen wel 26... maar hij ziet er uit als 17, 18. Jeugd en zo. Wow.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 13:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zahara schreef:
    (...)
    What? Afvallen? Jij bent goed genoeg! <3 Of begrijp ik het nu verkeerd?


    Laatste, haha. Door stress ben ik nu 3kg in twee weken afgevallen en ik voel me slecht, kan bijna niks naar binnen krijgen en slaapnveelste weinig. Bleh. Afvallen wil ik wel, maar daar was ik op een gezonde manier mee bezig en hoeft van mij ook niet snel te gaan en dit is irri.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    Laatste, haha. Door stress ben ik nu 3kg in twee weken afgevallen en ik voel me slecht, kan bijna niks naar binnen krijgen en slaapnveelste weinig. Bleh. Afvallen wil ik wel, maar daar was ik op een gezonde manier mee bezig en hoeft van mij ook niet snel te gaan en dit is irri.

    De laatste tijd zie ik je inderdaad steeds later op de app. Verbaasde me best wel, omdat je altijd vroeg gaat slapen/mobiel uitdoet haha. Maar het is kut dat je zo slecht slaap krijgt en je door de stress afvalt :c Zo hoort dat natuurlijk ook niet. Wat is er allemaal aan de hand, poep? (Lief bedoeld!) Waar zit je allemaal mee? :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    De laatste tijd zie ik je inderdaad steeds later op de app. Verbaasde me best wel, omdat je altijd vroeg gaat slapen/mobiel uitdoet haha. Maar het is kut dat je zo slecht slaap krijgt en je door de stress afvalt :c Zo hoort dat natuurlijk ook niet. Wat is er allemaal aan de hand, poep? (Lief bedoeld!) Waar zit je allemaal mee? :c


    App me daaaannnnn 's avonds. Ondanks dat mijn wifi zeer slecht is op mijn kamer. x)


    Pfsh, no poep, Bae! :p ghehehe
    MAar weetikhet. Honden die overleden zijn wat ik geen plekje geven kan doordat dr foto's hangen overal, pa die niet goed in zn vel zit, ma die overal last van heeft. Hond waar ik de hele tijd politieagent voor moet spelen, tics waarvan de medicatie niet helpt dus die wordt weer verhoogt. Irritatie daardoor en dat ik nog steeds niet kan autorijden.
    Dat soort shit gewoon. Maar schijnt me stress te bezorgen ofseu. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •