• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I just want to sleep for a long, long time


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moeilijk he je vinger van het "vriendschapsverzoek sturen" af houden. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu weet ik weer waarom ik geen contact wilde... je bent zo vreselijk slijmerig en stalkerig. :\

    Zahara schreef:
    ...

    People. I hate them.


    26 - 02 - '16

    I feel like shit.


    kindness is never a burden.

    Ik ben die Spotifyreclames echt meer dan beu. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik slaap al nu al anderhalve week slecht door die gast. Hij is het niet waard en al die tijd erover nadenken is gewoon zonde. UGH. Ik wou dat ik gewoon kon zeggen wat ik al weken wil zeggen maar dat wil hij helemaal niet horen en ik moet nog met hem werken dus dat kan ik ook allemaal niet maken

    fuck feels


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ledecky schreef:
    Ik ben die Spotifyreclames echt meer dan beu. (cat)


    "Je hebt nkg minder dan een week om.."

    Ugh, I feel your pain.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    "Je hebt nkg minder dan een week om.."

    Ugh, I feel your pain.


    Ja, exact die! Aalkhkzdbjgfrbj.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aahfjsdh het is zo leuk om voor het eerst sinds lange tijd weer met The Hobbit bezig te zijn. Nu wil ik een echt magazine maken, bc this looks pretty great. :3


    Caution first, always.

    Het is een fucking wonder maar ik heb zowaar broeken gevonden die passen???? Danku God, danku C&A.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    - "Knappe meisjes zijn of te jong of hebben een vriend en nu zijn ze ook nog lesbisch."
    - "Dus je vind me knap?"
    - Ja en niet zo'n beetje ook, ik baal dus best wel."


    Hehe, altijd leuk om sjans te hebben met onbekenden :Y)

    Trees schreef:
    (...)

    Hehe, altijd leuk om sjans te hebben met onbekenden :Y)


    Je bent bi toch, niet lesbisch xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk om een relatie met iemand te hebben die nooit op appjes reageert, maar wel de berichtjes leest. Ik denk echt dat het einde in zicht is.

    En hoera, 3,5 jaar samen vandaag...

    ik ga 'n echte poging doen om een Marauderverhaal te schrijven en ik vind het spannend. ugh. dat werkt niet bevorderlijk.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.