• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen inspiratie meer


    You are my piece of paradise.

    Ugh, ik ben zo asociaal, maar ik durf geen gesprek te beginnen en ugh, ik wil gewoon dat iemand iets tegen mij zegt.


    <3

    Muh. Ik heb zo'n hekel aan van die simpele zieltjes die denken dat iedereen met autisme introvert is, nul sociale contacten kent en alleen maar saaie hobby's heeft :C

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 19:36 ]


    26 - 02 - '16

    Scintellare schreef:
    Ik heb geen inspiratie meer

    Met acht gedichten in de afgelopen 24 uur is dat geen doodzonde hoor, meis. ^^ Komt vanzelf weer terug.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Saberhagen schreef:
    Muh. Ik heb zo'n hekel aan van die simpele zieltjes die denken dat iedereen met autisme introvert is, nul sociale contacten kent en alleen maar saaie hobby's heeft :C


    Same.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    ik voel me zo nutteloos, genegeerd en ik heb het gevoel dat niemand maar ook ene fuck om me geeft.


    soul made of stardust and chaos.

    If I'd like alcohol, then I'd get so drunk that I wouldn't even remember my own name.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    No, panic attack. No. Go away.


    kindness is never a burden.

    Meh.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoe moet ik nou weten hoe laat we hebben afgesproken als je me niet antwoord? WIL je nog wel afspreken dan, of ben ik een dusdanige afknapper geweest zondag dat je het nu allemaal niet meer ziet zitten? Bleh, haat aan onduidelijkheid.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Omfg, ik vind het geweldig hoe je een vraag kunt intypen in google en hij antwoordt gewoon. :9~

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 20:13 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Omfg, ik vind het geweldig hoe je een vraag kunt intypen in google en hij antwoordt gewoon. :9~


    Ik heb al verschillende vragen ingevuld:
    - Hoever is de afstand naar de maan vanaf mijn huis?
    - Hoe oud wordt een kat gemiddeld?

    Krijg er geen antwoord op :\ Moet ik helemaal webpagina's gaan uitpluizen.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 20:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, het uit eten gaan was wel weer eens goed. Heerlijk. :Y)

    Als ik deze gozer nog een berichtje ga sturen van hoelaat we hadden afgesproken, kom ik dan niet erg stalkerig over? I mean, ik had 'm vanmiddag dus een berichtje gestuurd en die heeft ie wel gelezen en niet gereageerd maar misschien is ie druk?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    Als ik deze gozer nog een berichtje ga sturen van hoelaat we hadden afgesproken, kom ik dan niet erg stalkerig over? I mean, ik had 'm vanmiddag dus een berichtje gestuurd en die heeft ie wel gelezen en niet gereageerd maar misschien is ie druk?


    Ik zou het gewoon nog eens navragen. ^^ Die afspraak is immers morgen al, dus dan is het logisch dat je het binnenkort wilt weten. Sommige mensen vergeten nog weleens te antwoorden (kuch, ik bijvoorbeeld, kuch).


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan