• Hallo iedereen!

    Kennen jullie mij nog? Ik ben dat irritante Chineesje meisje dat (pak vier maanden geleden) plots van de Quizlet-aardbodem verdween. (Jep ik ben Qing, Qingsel, Yongsel, en nog veel andere varianten...) Hoi!

    In de afgelopen periode is er thuis veel gebeurd. Ik had het niet gemakkelijk (sommige Quizletters weten wat er gebeurd is) en ik voelde dat ik ruimte moest nemen. Dat het me een beetje te veel werd. Ik wilde weglopen van alles, maar iedereen weet dat dat niet kan. Enkel van Quizlet kon ik mijn toevlucht nemen en dat deed ik ook. Poef. Ik was weg.

    Het contact met enkele Quizletters bleef (ik heb intussen ook met twee mensjes een meeting gedaan) en dat vind ik erg fijn. Vandaag kreeg ik ook een prachtig kerstkaartje van Felicia (Kerstdino) in mijn brievenbus dat ze me miste en toen besefte ik dat ik haar (jullie) ook mis. <3

    Ik ga waarschijnlijk niet meer zo actief rondhangen op het forum, maar ik wil graag bijkletsen met jullie.
    Dus, wat heb ik allemaal gemist? (:

    Painkiller aka Qing.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    QING. Dude, ik heb je wel echt gemist.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Yaaaay. Het was vreemd om je niet meer op het forum te zien. Welcome back. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb je zo gemist! Ik ben echt blij dat je weer terug bent, al is het misschien niet zo super actief. :3 Wat vond je trouwens van mijn kerstkaartje?


    What would Emma do?

    Fillion schreef:
    (...)

    Jaaaaaaaaaaa, inderdaad. Loverboys. Dat was een gigantisch leuk msv.


    ^^ Zo'n zonde dat het doodliep :c Misschien nog eens opnieuw starten? *wbw*

    Kerstdino schreef:
    Is dat een GM-smiley? (joehoe) Oh ja, hij staat achteraan in het lijstje! (:


    Jij gemenerd! Dat er nog eens diep inwrijfen, pfuh (joehoe)

    Square schreef:
    Welkom terug! Het viel wel op dat je weg was, dus leuk om je hier weer te zien. ^^


    Hihi (: Zonder mij geen pret ^^ *hairflip*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Savages schreef:
    QING. Dude, ik heb je wel echt gemist.


    MEGAAANN. <3

    Ledecky schreef:
    Yaaaay. Het was vreemd om je niet meer op het forum te zien. Welcome back. c:


    Melisaaaa omg, je hebt een nieuwe kleur o.o proficiat (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kerstdino schreef:
    Ik heb je zo gemist! Ik ben echt blij dat je weer terug bent, al is het misschien niet zo super actief. :3 Wat vond je trouwens van mijn kerstkaartje?


    Hahaha (: Ik jou ook (: en het kaartje is prachtig! Vooral de tekening van de kerstdino, whaha, ik vond dat geweldig! <3 Je bent een schat.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    QING I GOT YER CARD AND ASDFGHJKL Welcom back dear :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Painkiller schreef:
    (...)

    Melisaaaa omg, je hebt een nieuwe kleur o.o proficiat (:


    Ja, bijna twee maandjes haha! Dankjewel. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Noragami schreef:
    QING I GOT YER CARD AND ASDFGHJKL Welcom back dear :3


    XANTHEE o.o Yes, ik had je adres nog haha (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hahahaha (: Ik heb jou zeker gemist!


    Ik vond het echt heel naar toen je opeens weg was (al kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat, hoewel ik de reden niet ken, ik uit ervaring heel goed weet dat weggaan van Q deugd kan doen en dat ik het begrijp), dus ik ben echt blij dat je terug bent. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah leuk dat je weer terug bent! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Painkiller schreef:
    (...)

    XANTHEE o.o Yes, ik had je adres nog haha (:

    Ik was super blij toen ik er eentje kreeg onverwachts ^^ Ik stuur er zelf wel geen tho :') sowwy


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Qing!!! Welcome back!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    JAAA QING!!! Welcome back!!! *O*

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 18:53 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Welkom terug :'D!


    Volgens mij is er niet veel gebeurt afgelopen vier maanden. Mod verkiezingen is het enige wat er in mij opkomt.


    Seasons will change, but I shall remain