• Hallo iedereen!

    Kennen jullie mij nog? Ik ben dat irritante Chineesje meisje dat (pak vier maanden geleden) plots van de Quizlet-aardbodem verdween. (Jep ik ben Qing, Qingsel, Yongsel, en nog veel andere varianten...) Hoi!

    In de afgelopen periode is er thuis veel gebeurd. Ik had het niet gemakkelijk (sommige Quizletters weten wat er gebeurd is) en ik voelde dat ik ruimte moest nemen. Dat het me een beetje te veel werd. Ik wilde weglopen van alles, maar iedereen weet dat dat niet kan. Enkel van Quizlet kon ik mijn toevlucht nemen en dat deed ik ook. Poef. Ik was weg.

    Het contact met enkele Quizletters bleef (ik heb intussen ook met twee mensjes een meeting gedaan) en dat vind ik erg fijn. Vandaag kreeg ik ook een prachtig kerstkaartje van Felicia (Kerstdino) in mijn brievenbus dat ze me miste en toen besefte ik dat ik haar (jullie) ook mis. <3

    Ik ga waarschijnlijk niet meer zo actief rondhangen op het forum, maar ik wil graag bijkletsen met jullie.
    Dus, wat heb ik allemaal gemist? (:

    Painkiller aka Qing.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    BIack schreef:
    How are you? (:
    Echt leuk dat je terug bent!


    Het gaat beter (: 2016 zal een hopelijk een jaar worden met meer geluk. Ik stalk je Facebook wel eventjes ^^

    Zahara schreef:
    (...)
    Hehe, je bent er nu weer, dus welkom :'D Ja, echt. Ik denk dat het komt, omdat ze er geen zin meer in heeft. Zullen vast wel meerdere redenen voor zijn, maar is best begrijpelijk. Q is de laatste tijd steeds doder geworden en zelf heb ik er ook niet veel zin meer in. Ik ben hier eigk alleen nog voor de RPG's :'D


    Yes, true. Ik ben sinds een half jaar ook gaan RPG'en omdat ik me verveelde c: Q zou eigenlijk weer nieuw jong geweld moeten aantrekken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rudolph schreef:
    Qiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!!! Welcome Back *O*
    *dikke knuffel* So happy ur back (bloos)


    GAAAAAAAAAAAIL <3

    #Feitje: Mods zijn spammers. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    QING! JE BENT TERUG! Oh wacht dat had je zelf waarschijnlijk ook wel door maar alsnog moest ik even mijn blijheid uiten. Mij herken je waarschijnlijk niet meteen haha. We waren ooit samen weerwolven, en ik zat ook in de Happening (die nu echt heel dood is), en ik heet Eva. Uhhm tsja... Welkom terug! ;D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Grassi schreef:
    QING! JE BENT TERUG! Oh wacht dat had je zelf waarschijnlijk ook wel door maar alsnog moest ik even mijn blijheid uiten. Mij herken je waarschijnlijk niet meteen haha. We waren ooit samen weerwolven, en ik zat ook in de Happening (die nu echt heel dood is), en ik heet Eva. Uhhm tsja... Welkom terug! ;D


    EVAA, ik herken jou nog wel (: (wel even je profiel gecheckt, haha) Yes, de befaamde Weerwolven van Wakkerdam, pfioew! :'D Hahaha, jaa, die groep die ooit veel te druk was waardoor ik overload spam kreeg en uiteindelijk heb verwijderd van m'n iPod. x) Dankjewel!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys