• Hallo iedereen!

    Kennen jullie mij nog? Ik ben dat irritante Chineesje meisje dat (pak vier maanden geleden) plots van de Quizlet-aardbodem verdween. (Jep ik ben Qing, Qingsel, Yongsel, en nog veel andere varianten...) Hoi!

    In de afgelopen periode is er thuis veel gebeurd. Ik had het niet gemakkelijk (sommige Quizletters weten wat er gebeurd is) en ik voelde dat ik ruimte moest nemen. Dat het me een beetje te veel werd. Ik wilde weglopen van alles, maar iedereen weet dat dat niet kan. Enkel van Quizlet kon ik mijn toevlucht nemen en dat deed ik ook. Poef. Ik was weg.

    Het contact met enkele Quizletters bleef (ik heb intussen ook met twee mensjes een meeting gedaan) en dat vind ik erg fijn. Vandaag kreeg ik ook een prachtig kerstkaartje van Felicia (Kerstdino) in mijn brievenbus dat ze me miste en toen besefte ik dat ik haar (jullie) ook mis. <3

    Ik ga waarschijnlijk niet meer zo actief rondhangen op het forum, maar ik wil graag bijkletsen met jullie.
    Dus, wat heb ik allemaal gemist? (:

    Painkiller aka Qing.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Welkom terug, Qing!


    Ex astris, sciencia

    Welcome back, Qing! ^^


    Stenenlikker

    Painkiller schreef:
    Hallo iedereen!

    Kennen jullie mij nog? Ik ben dat irritante Chineesje meisje dat (pak vier maanden geleden) plots van de Quizlet-aardbodem verdween. (Jep ik ben Qing, Qingsel, Yongsel, en nog veel andere varianten...) Hoi!

    In de afgelopen periode is er thuis veel gebeurd. Ik had het niet gemakkelijk (sommige Quizletters weten wat er gebeurd is) en ik voelde dat ik ruimte moest nemen. Dat het me een beetje te veel werd. Ik wilde weglopen van alles, maar iedereen weet dat dat niet kan. Enkel van Quizlet kon ik mijn toevlucht nemen en dat deed ik ook. Poef. Ik was weg.

    Het contact met enkele Quizletters bleef (ik heb intussen ook met twee mensjes een meeting gedaan) en dat vind ik erg fijn. Vandaag kreeg ik ook een prachtig kerstkaartje van Felicia (Kerstdino) in mijn brievenbus dat ze me miste en toen besefte ik dat ik haar (jullie) ook mis. <3

    Ik ga waarschijnlijk niet meer zo actief rondhangen op het forum, maar ik wil graag bijkletsen met jullie.
    Dus, wat heb ik allemaal gemist? (:

    Painkiller aka Qing.


    JOU KEN IK NOG WEL!=3 Hoooi, welkom back!:Y)
    Kerstdino's cadeau is made in china.:'D Flauw, sorry


    You were born original, don't die as a copy.

    Painkiller schreef:
    (...)

    Hihi (: Zonder mij geen pret ^^ *hairflip*


    Hahaha, dat is geen slecht idee.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Leuk dat je weer terug bent, Qing!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Probie schreef:
    (...)

    Ik vond het echt heel naar toen je opeens weg was (al kan ik in alle eerlijkheid zeggen dat, hoewel ik de reden niet ken, ik uit ervaring heel goed weet dat weggaan van Q deugd kan doen en dat ik het begrijp), dus ik ben echt blij dat je terug bent. c:


    Dankjewel, lieve Leah (: Over de reden van mijn vertrek heb ik het liever niet op het openbare forum, maar als je het wilt weten, mag je me altijd een berichtje sturen (:.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    SPECS schreef:
    (...)

    JOU KEN IK NOG WEL!=3 Hoooi, welkom back!:Y)
    Kerstdino's cadeau is made in china.:'D Flauw, sorry


    Hahahaha! Dat is een goeie :'D

    Dankjewel iedereen! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Hahahaha! Dat is een goeie :'D

    Dankjewel iedereen! (:


    Hehe.=3 Gelukkig kun jij er ook mee lachen, tegenwoordig heb je about 99% kans dat mensen beledigd zijn, met hun stomme zwarte piet gedoe enzo.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Goed om je weer terug te zien c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Welkom terug! Ik hoop dat het nu veel beter met je gaat. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    SPECS schreef:
    (...)

    Hehe.=3 Gelukkig kun jij er ook mee lachen, tegenwoordig heb je about 99% kans dat mensen beledigd zijn, met hun stomme zwarte piet gedoe enzo.='d


    Hahaha :'D True. Die mensen stellen zich gewoon aan :'D Wat ik altijd denk over trutjes is "you're so fake, even China denies they made you". Hehe.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Theroux schreef:
    Wat leuk dat je terug bent Qing. Ik heb je stiekem wel een beetje gemist op het forum hoor.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Painkiller schreef:
    (...)

    Hahaha :'D True. Die mensen stellen zich gewoon aan :'D Wat ik altijd denk over trutjes is "you're so fake, even China denies they made you". Hehe.


    Omg, die is awsome.=') Gotta remember that.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Hooooi, recognize me? Howdy, Kwingsel! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    Hooooi, recognize me? Howdy, Kwingsel! <3


    Yolanda? YOLANDAAAA! Oh my god! (: How are you? (:

    Ps: I'm gonna kill ya cuz Kwingsel O.O

    [ bericht aangepast op 30 dec 2015 - 21:25 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys