• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?


    Wie is de mol? Vul het hier in!


    Omdat dit topic gesloten is.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 15:01 ]

    Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

    45.0% (18 stemmen)
     
    BESTE PROGRAMMA EVERR!!!

    32.5% (13 stemmen)
     
    Superleuk!

    10.0% (4 stemmen)
     
    Leuk hoor

    2.5% (1 stem)
     
    Niet geweldig of superleuk, maar ik vind het niet vreselijk

    2.5% (1 stem)
     
    Vreselijk, ze hadden al lang moeten stoppen

    7.5% (3 stemmen)
     
    Ik kijk het niet


    How you doin'

    Die Marjolijn irriteert mij! -.-'

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 19:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het viel me op dat tim gelloof ik leek te lachen oen ze geen geld hadden gewonnen, maar dat hoeft natuurlijk niet te kloppen.
    Sowieso zijn de reacties bij de keuze ook interessant


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Bostick schreef:
    Die Marjolijn irriteert mij! -.-'


    Echt he!
    Ik word echt gek van haar! Het zo ook een irritante mol zijn...
    Vooral tijdens die opdracht met die foto! Ze stoort echt iedereen


    How you doin'

    Luna_Lovegood schreef:
    (...)

    Echt he!
    Ik word echt gek van haar! Het zo ook een irritante mol zijn...
    Vooral tijdens die opdracht met die foto! Ze stoort echt iedereen


    Als zij de mol schijnt te zijn is ze heel slecht en is dit een slecht jaar voor wie is de mol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zit al sinds aflevering 1 op Remy


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Bostick schreef:
    (...)

    Als zij de mol schijnt te zijn is ze heel slecht en is dit een slecht jaar voor wie is de mol.

    Verdenken zoveel mensen haar dan? Ik vind heel obvious de mol zijn zodat niemand gelooft dat je de mol bent ook een goede tactiek. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heb nog niets gezien, dus ik ga nu even alles kijken. ^^ Ben benieuwd

    Ellie is echt hi-la-risch. Hoe ze alles vanuit haar politiewerk benaderd. En dan de 'etherdiscipline'. Het doet toch een beetje aan als een klucht. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Amphibian schreef:
    (...)
    Verdenken zoveel mensen haar dan? Ik vind heel obvious de mol zijn zodat niemand gelooft dat je de mol bent ook een goede tactiek. :Y)


    Amen :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Verdenken zoveel mensen haar dan? Ik vind heel obvious de mol zijn zodat niemand gelooft dat je de mol bent ook een goede tactiek. :Y)


    Ze stond op 1 bij moltalk toch? Of was ik zo afgeleid dat ik mij hier volledig in vergis.


    Happy Birthday my Potter!

    Vedder schreef:
    Ellie is echt hi-la-risch. Hoe ze alles vanuit haar politiewerk benaderd. En dan de 'etherdiscipline'. Het doet toch een beetje aan als een klucht. :'D

    Ik vind het soms best wel irritant, de manier waarop ze nu bezig is zal het mij verbazen dat zij en kandidaat is en ver in het spel komt.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Festus_ schreef:
    Ik zit al sinds aflevering 1 op Remy


    Ik ook!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ze stond op 1 bij moltalk toch? Of was ik zo afgeleid dat ik mij hier volledig in vergis.

    Oh, dat heb ik niet gekeken. Ik weet alleen dat er volgens mij haast niemand uit mijn poultje op haar zit. Voornamelijk op Remy en Elli.:'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Verdenken zoveel mensen haar dan? Ik vind heel obvious de mol zijn zodat niemand gelooft dat je de mol bent ook een goede tactiek. :Y)


    Mijn vader verdenkt haar en sowieso nog een paar mensen die ik ken. Ik vind haar juist zo irritant, dat ik haar niet WIL verdenken ;')
    Ik zit op Klaas, Annemieke. Tim en Ellie te doelen.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2016 - 14:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat ik zelf nu zou denken als ik kandidaat was:

    Ik vind Marjolein, Tim en Ellie denk sowieso té opvallend om de mol te zijn. Remy begint ook echt te obvious te worden, hoewel ik bij hem na de eerste aflevering nog wel dacht hmmm, maar én die schoenen strikken én die kruiwagen én hij nam de leiding. Het wordt een beetje teveel voor een goede mol. Cécile vind ikzelf echt een enorme huppeltut met haar "ik kan niks zonder hakken" en al die shit dus ik hoop echt van harte dat ze er snel uit ligt en dus niet de mol is. De rest is in mijn ogen gemiddeld genoeg bezig om de mol te kunnen zijn. Moest ik de test zelf invullen, zou ik denk spreiden op hen atm. Ik doe niet aan tunnelvisie dus ik wijs nooit meteen een mol aan.


    Happy Birthday my Potter!